Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och en annan ledare konstaterade just att vi började längta till sommaren för att få lite ledigt från aktiviteten, det är roligt och inget som är några problem egentligen men det sliter, och just nu är jag less på både föräldrar och barn känns det som. :angel: Mest trött på att vara uppbokad två dagar i veckan och vara den det hänger på för att allt ska funka. Men det brukar ge sig efter två veckor ledigt vet jag av erfarenhet. :D

Bifogade filer

• 777C5D82-08ED-48C7-BF56-BCF22C853BC1.webp
    777C5D82-08ED-48C7-BF56-BCF22C853BC1.webp
    164,1 KB · Visningar: 42
Absolut, men när vi har kollat tiden på migrationsverket så är det 15-19 månader dom anger. Man får fylla i en del information som vilket land man kommer ifrån, om man är gift, om man bott tillsammans i ett annat land osv, och utefter dom svaren ger dom en prognos. Vi hoppas såklart på att det inte ska ta mer än ett år, men lika bra att vara förberedd på att det kan gå längre.
Håller tummarna.

Pratat med veterinär.

Tempa, promenera, hålla koll, spola kallt vatten, ringa om det blir värre.

Usch gamla damen. :heart Ska ringa in imorgon bitti igen. Ska stängsla av hagen så hon inte behöver traska runt så långt.

Har som tur är metacam hemma om det skulle behövas

Har tvättat håret och ätit middag. Väntar nu på att Stockholmspolisen ska börja. Sen ska jag nog lägga mig. Ja, efter programmet alltså.
Nu ska jag gå och hänga upp handduken.

Har påbörjat ansökan. Och tro på fan, varenda syskon ska namnges, födelsedatum, ungar å vart dom bor... Han har 10 syskon :meh:

Jag har haft ett fantastiskt fint träningspass med unghästen i dag :love: nu riktigt längtar jag tills jag kommer upp på ryggen! :p
Sen har jag införskaffat mina första broddar och ger dom tio av tio i betyg :up: det var lixom halt även med dom :cautious:
Vägen hem från stallet var dock något utöver det vanliga för dimman var så tjock att man inte ens kunde se vägpinnarna :eek::cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 788
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar