Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, trevlig sits! Jag kände mig helt sluddrig i kroppskontrollen! Men tack Och visst är han rar lite då och då! Oftast sammanfaller det med att jag måste tempa för att se om han är frisk..
Är tacksom för Piraja hjälp, ibland verka det som h-n är det enda som förtså vart jag kommer ifrån.
Det kan vara bättre att få igång lite flytt med hästen, det tekniska kommer sen.
Brorson tippset hig om den har men filmen, den är i 5 delar:
Coyote Canyon är 50km. norr om Quatilijari Mexico där min bro har ett hus.
Den har Vaquero rid stil är mycket lik min och det vi kalla för western, jag vill gärna har lite mer raka ben.....Forking The Horse!
Börja med den här så du få en idea, jag ska se om jag hitta mer.
How to be a Vaquero. Part 1: Practical Theory
Listna och se hur han sitter och handtera hästen:
www.youtube.com/watch?v=PNY9vuC-D4g
vill han förtsätter att galoppera då jävlar ska han för galopper, jag ta han till ett bar plätts där jag kan kör lite "Blow Out", allså ta tyglar och hande och ta i manen, kör ner hälen och låt han springa tills han gå själv ner i trav,
Här har ni en film ni kan få jämföra med tidigare "dressyrridningsfilm" Dressyr eller western? Western eller filmduksridning? http://www.youtube.com/watch?v=vTVt43lMKIE&feature=youtu.be
Och nej, jag har inte kommit så långt att jag har styrning och form på en hand, kan knappt skritta rakt fram på en hand (och stång) utan att vi börjar vingla (bortsett från när vi är off road av någon anledning).