Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähä, män är konstigare :D

Jag kan ju tycka att oavsett kön, så om man inte är intresserad så är det väl bara att säga det istället för att komma med ursäkter och sen bara försvinna. Dagisnivå sånt och sånt kan jag inte med, surtant som jag är.
De är nog inte särskilt seriöst intresserad för då hittar man tiden att träffas. Det är nog mest en variant av att det skadar inte att ha kvar kontakt ifall lusten faller på.

De är nog inte särskilt seriöst intresserad för då hittar man tiden att träffas. Det är nog mest en variant av att det skadar inte att ha kvar kontakt ifall lusten faller på.
Exakt och alltså går de bort ;) Jag är som sagt inte så blond att jag inte fattar deras lilla spel, men det får de ju spela på egen hand :cool:

Vänster:
-skor (ryskor, polskor, thailändskor, afrikanskor, osv)
LHS
Enbart snapchatfilter
40+ som vill ha barn, helst igår
Vego

Höger:
Hästbilder eller häst i texten.
Personlig utveckling och liknande
Roliga presentationer
En del som skriver något riktigt dirty
Men alltså vad menar du med -skor? Alla människor har väl en nationalitet, så alla människor går bort för dig?

Okej då känns ditt inlägg än mer rasistiskt så jag rapporterar det, känns inte okej att antyda att alla från de länder som du angav skulle vara någon form av mindre värda bara pga sitt ursprung. Sjukt osmakligt och osympatiskt..

Nej, det har att göra med ojämställda relationer där det finns en ekonomisk drivkraft för det ena parten att gå in i relationen, oftast kvinnan fast det det omvända förekommer t.ex. med äldre svenskor som åker till Gambia.

Nej, det har att göra med ojämställda relationer där det finns en ekonomisk drivkraft för det ena parten att gå in i relationen, oftast kvinnan fast det det omvända förekommer t.ex. med äldre svenskor som åker till Gambia.
Fast du gör det inte bättre när du antyder att alla kvinnor som kommer från de länder som du angav är någon form av giriga utnyttjande golddiggers, kan du inte själv se hur otroligt förolämpande och nedvärderande det är? Du drar alla kvinnor som du tycker/tror kommer från ett visst land (vilket du inte har en jäkla aning om det stämmer eller inte och det spelar inte ens någon roll!) över en högst fördomsfull kam.

Du har fortfarande någon sorts kontakt dock :D Sen vet jag inte om jag skulle kalla det för spel as such.

Vad nu " :D " har med saken att göra.

Trevliga människor kan folk vara, fastän de låtsas som att de vill mer än de egentligen vill och jag har inga problem med att snacka med trevligt folk.
Och självklart är det någon form av spel när folk säger sånt de tror att motparten vill höra istället för att vara ärliga.

Fast du gör det inte bättre när du antyder att alla kvinnor som kommer från de länder som du angav är någon form av giriga utnyttjande golddiggers, kan du inte själv se hur otroligt förolämpande och nedvärderande det är? Du drar alla kvinnor som du tycker/tror kommer från ett visst land (vilket du inte har en jäkla aning om det stämmer eller inte och det spelar inte ens någon roll!) över en högst fördomsfull kam.

Men vad är det som gör att dessa ständigt kommer upp i min närhet på nån mils avstånd, när man av resten av profilen kan utläsa att det är högst osannolik att de befinner sig på denna plats?

Men vad är det som gör att dessa ständigt kommer upp i min närhet på nån mils avstånd, när man av resten av profilen kan utläsa att det är högst osannolik att de befinner sig på denna plats?
Folk reser? Och det spelar ingen roll varför de dyker upp, det handlar om din unkna syn på vissa människor som kommer från vissa ställen.

Med plus/guld kan du ändra din gps position överallt i hela världen. Alt, är det fejkprofiler :).

Dyra sportbilar för posering - vänsterswipe.
Dyra sportbilar för racing - högerswipe.
Och om jag någon gång skulle se bild på någon som poserar med en elak rejsbyggd SuperSeven-klon med slicks, som kostat en femtedel av de där italienska fullbloden men varvar dem på banan, så bleve det superlike direkt. :D
(That'll be the day... :angel: )
Får nog vara en klon då :) för att bygga på en original är helgerån. :)
Fast jag föredrar AC Cobran med 427, bara ljudet gör ju att man ...hmm ja. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 660
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar