Tack, för informationen. Ingen risk att jag glömmer det nu .Det är din åsikt. @Sezziyanen kanske tycker att en lösare passform är sexigare. Glöm inte det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, för informationen. Ingen risk att jag glömmer det nu .Det är din åsikt. @Sezziyanen kanske tycker att en lösare passform är sexigare. Glöm inte det.
Min "realistiska drömbil" är någon BMW, kombi då så att hundarna får plats. Känns som lättaste sättet att få tag på något bakhjulsdrivet som fortfarande är praktiskt Men tja, jag har en tendens att falla för opraktiska bilar (Aventador, Lotus Elise och lite vad som helst som ser extremt ut på något vis). När det gäller Aventador så vill jag se dem i orange, men jag vill ha alla bilar i knäppa färger, alltid. Min första bil var knallgul och det var roligt. Köpte sedan en Subaru Impreza i typisk Impreza-blå. Det var lite tråkigt
Du vet väl om att det är farligt att sexualisera kvinnor på det viset på buke?
Förövrigt är väl vandringskläder mest massa pösiga kläder. Inte så sexigt ... Men är väl inte meningen när man ska vandra
Det är din åsikt. @Sezziyanen kanske tycker att en lösare passform är sexigare. Glöm inte det.
Alltså, tjejer i välsittande (enlig MOI) friluftskläder är apsnyggt.
Inte enligt min erfarenhet.. snarare lite WT, förakt för utbildning, slarviga tats, ev lite småkriminell (eller fd)...Omskrivning för Sverigedemokrat
Folk som kallar andra för WT borde swipas bort illa kvickt (åt vilket håll det nu är).Inte enligt min erfarenhet.. snarare lite WT
Gränsen är hårfin .Well, om det är att sexualisera så sexualiserar jag stolt. Om nån tycker jag korsade nån gräns så får de säga till så tar vi det därifrån
Smaken är väl som baken eh? Jag tycker det kan vara råsexigt med typ snygga vandringsbrallor/vandringsskjorta ja. Har aldrig fattat varför det måste vara supertajt för den skull? Sen är det väl associationerna med friluftslivet, fjället, skogen osv också! Tycker inte krogen är sådär jättehet. Fantasin är ju en del av det hela, jag känner inget speciellt för högklackat heller för den delen (converse/sneakers).
Haha, det här blir en lång lista!
• Beskriver sig som "busig"
• Dansar pardans (jag håller med dig där!)
• Spännisbilder/Bilder från valfri nattklubb med polarna runt sig
• Är skallig/tunnhårig
• Har barn
• Skriver på dålig svenska
• Har ingen presentation alls
• Har en presentation bestående av en mening: "Fråga om ni undrar något"
• Intressen som bara består av olika träningsformer
• Beskriver sig som "ungdomlig"
• Finurlig presentation, typ: "Om du skulle vara ett djur, vilket skulle du vara då?"
• Har långt hår
• Har tatueringar som syns trots långärmat
• Har helskägg
• Utövar cykling som motionsform
• Beskriver sig som "tokig"
• Är djupt troende
Det här!Folk som verkar vara för lika mig genom - presentation eller gemensamma intressen (då tänker jag genast ”din pretentiösa, dryga jävel”)
Folk som beskriver sig som busiga eller tokiga eller pigga på galna upptåg, verkar vara tråkigast av alla, enligt min erfarenhet.Haha, det här blir en lång lista!
• Beskriver sig som "busig"
• Dansar pardans (jag håller med dig där!)
• Spännisbilder/Bilder från valfri nattklubb med polarna runt sig
• Är skallig/tunnhårig
• Har barn
• Skriver på dålig svenska
• Har ingen presentation alls
• Har en presentation bestående av en mening: "Fråga om ni undrar något"
• Intressen som bara består av olika träningsformer
• Beskriver sig som "ungdomlig"
• Finurlig presentation, typ: "Om du skulle vara ett djur, vilket skulle du vara då?"
• Har långt hår
• Har tatueringar som syns trots långärmat
• Har helskägg
• Utövar cykling som motionsform
• Beskriver sig som "tokig"
• Är djupt troende
Det är ju inget roligt ord, men väldigt beskrivande för en specifik grupp av människor. Hur skulle du benämna den gruppen? Ja, vår hjärna älskar att strukturera upp och sortera.Folk som kallar andra för WT borde swipas bort illa kvickt (åt vilket håll det nu är).
Vad betyder WT?Folk som kallar andra för WT borde swipas bort illa kvickt (åt vilket håll det nu är).
Vad betyder WT?
Män alltså, de är konstiga varelser
Ni å
Själv försvann min förra dejt mer eller mindre på liknande sätt. "Vore kul att träffas igen!", sen lite chatt, ingen tid att träffas just då när jag frågade, och sen inget svar. Jahapp!