Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min "realistiska drömbil" är någon BMW, kombi då så att hundarna får plats. Känns som lättaste sättet att få tag på något bakhjulsdrivet som fortfarande är praktiskt :p Men tja, jag har en tendens att falla för opraktiska bilar (Aventador, Lotus Elise och lite vad som helst som ser extremt ut på något vis). När det gäller Aventador så vill jag se dem i orange, men jag vill ha alla bilar i knäppa färger, alltid. Min första bil var knallgul och det var roligt. Köpte sedan en Subaru Impreza i typisk Impreza-blå. Det var lite tråkigt :p

Min nästa bil blir nog en BMW. Tycker sedan är snyggare men om jag måste köpa en kombi så har BMW dom snyggaste iaf :D. Jag kanske är tråkig. Men jag gillar grått :p

Du vet väl om att det är farligt att sexualisera kvinnor på det viset på buke? :idea:
Förövrigt är väl vandringskläder mest massa pösiga kläder. Inte så sexigt ... Men är väl inte meningen när man ska vandra :p
Det är din åsikt. @Sezziyanen kanske tycker att en lösare passform är sexigare. Glöm inte det.
Alltså, tjejer i välsittande (enlig MOI) friluftskläder är apsnyggt.

Well, om det är att sexualisera så sexualiserar jag stolt. Om nån tycker jag korsade nån gräns så får de säga till så tar vi det därifrån:)

Smaken är väl som baken eh? Jag tycker det kan vara råsexigt med typ snygga vandringsbrallor/vandringsskjorta ja. Har aldrig fattat varför det måste vara supertajt för den skull? Sen är det väl associationerna med friluftslivet, fjället, skogen osv också! Tycker inte krogen är sådär jättehet. Fantasin är ju en del av det hela, jag känner inget speciellt för högklackat heller för den delen (converse/sneakers).

Omskrivning för Sverigedemokrat :cautious:
Inte enligt min erfarenhet.. snarare lite WT, förakt för utbildning, slarviga tats, ev lite småkriminell (eller fd)...

Well, om det är att sexualisera så sexualiserar jag stolt. Om nån tycker jag korsade nån gräns så får de säga till så tar vi det därifrån:)

Smaken är väl som baken eh? Jag tycker det kan vara råsexigt med typ snygga vandringsbrallor/vandringsskjorta ja. Har aldrig fattat varför det måste vara supertajt för den skull? Sen är det väl associationerna med friluftslivet, fjället, skogen osv också! Tycker inte krogen är sådär jättehet. Fantasin är ju en del av det hela, jag känner inget speciellt för högklackat heller för den delen (converse/sneakers).
Gränsen är hårfin :) .

Sant ! För mig är det mer tjejen än kläderna som gör det. Är hon sexig så är hon det i mjukisbyxor likväl som högklackat eller i yogapants :).

Haha, det här blir en lång lista!

• Beskriver sig som "busig"
• Dansar pardans (jag håller med dig där!)
• Spännisbilder/Bilder från valfri nattklubb med polarna runt sig
• Är skallig/tunnhårig
• Har barn
• Skriver på dålig svenska
• Har ingen presentation alls
• Har en presentation bestående av en mening: "Fråga om ni undrar något"
• Intressen som bara består av olika träningsformer
• Beskriver sig som "ungdomlig"
• Finurlig presentation, typ: "Om du skulle vara ett djur, vilket skulle du vara då?"
• Har långt hår
• Har tatueringar som syns trots långärmat
• Har helskägg
• Utövar cykling som motionsform
• Beskriver sig som "tokig"
• Är djupt troende

Din lista alltså :D

Dejten har inga djur nu men har erfarenhet av hund och häst. Han tycker mycket om mina katter och min häst, vill oftast gå och prata lite med hästen när han kommer hem till mig. Det skulle nog inte funka alls om han inte hade den känslan för djur, jag är kanske dömande men tycker det säger mycket om personlighet beroende på hur man förhåller sig till djur överlag. Skulle förmodligen inte vilja ha honom hängandes i stallet jämt men att rida ut ihop någon gång då och då uppskattar jag.

Haha, det här blir en lång lista!

• Beskriver sig som "busig"
• Dansar pardans (jag håller med dig där!)
• Spännisbilder/Bilder från valfri nattklubb med polarna runt sig
• Är skallig/tunnhårig
• Har barn
• Skriver på dålig svenska
• Har ingen presentation alls
• Har en presentation bestående av en mening: "Fråga om ni undrar något"
• Intressen som bara består av olika träningsformer
• Beskriver sig som "ungdomlig"
• Finurlig presentation, typ: "Om du skulle vara ett djur, vilket skulle du vara då?"
• Har långt hår
• Har tatueringar som syns trots långärmat
• Har helskägg
• Utövar cykling som motionsform
• Beskriver sig som "tokig"
• Är djupt troende
Folk som beskriver sig som busiga eller tokiga eller pigga på galna upptåg, verkar vara tråkigast av alla, enligt min erfarenhet.

Folk som kallar andra för WT borde swipas bort illa kvickt (åt vilket håll det nu är).
Det är ju inget roligt ord, men väldigt beskrivande för en specifik grupp av människor. Hur skulle du benämna den gruppen? :) Ja, vår hjärna älskar att strukturera upp och sortera.

Jag har tagit en paus med dejtandet, blev lite less efter killen i november och har bestämt att vara utan nätdejtning till och med mars i alla fall.

Men jag swipar vänster på:

Röker
Livets hårda skola
För tjock
Tycker inte om djur
Har deklarerat att han inte är flyttbar (vill gärna bo ihop)
Deklarerar redan i presentationen att nätdejtning och alla tjejer suger
Ingen presentation
Dricker alkohol på alla bilder
Har skrivit alkohol och festande som ett intresse
Har något annat med utseendet som inte fungerar
Om han söker någon som absolut inte är jag

Funderar över de som skriver ut att de är snälla och bra män. Har dålig erfarenhet.

Höger

Crossfit bilder ❤️
Bilder med djur
Andra träningsbilder
Om de skriver att de söker en seriös relation och visar det i presentationen
Om de gillar att läsa
Om de har intressanta intressen
Om de verkar ha bra värderingar
Om han verkar annorlunda på ett bra sätt, lite utanför matchonormen
Om han söker mig*

Alltså det här med livets hårda skola, det verkar jättevanligt?! Jag har hittills aldrig sett det faktiskt och skönt är väl det^^.

På måndag em har vi planerat att simma och laga/äta middag hos mig jag och badkillen :). Och på tisdag eller onsdag ska jag hem till skoterkillen och fika :). Vegokillen skriver bara andra saker i sina sms nu och inget om att han skulle kolla upp om han kunde någon dag i början av nästa vecka...?!? Störigt. Vad gör jag?
Pulkakillen skulle nog inte hit i jobbet på onsdag. Jag har skrivit jag gärna velat ses igen och föreslog någon dag som han dribblade bort och han skriver också bara andra saker nu. Återigen, vad gör jag?

Jag menar det verkar ju som de vill ses för de fortsätter ju skriva? Men de kanske bara vill ha pratkompisar? "Hej. Hur mår du? Jag mår bra." Suck alltså. Det ger mig inte särskilt mycket i längden.
Har sett detta i många presentationer på sistone också både på Tinder och HP faktiskt och nu förstår jag det "träffas gärna ganska omgående, inte intresserad av att bli din chatkompis."

Gnäll gnäll.

//r

På dejtingfronten är det stendött här, den inställda dejten droppade bort från jordens yta trots idoga försäkringar i samma meddelande att han VILL träffas, är intresserad osv och jag känner bara :meh: Om det nu mot förmodan faktiskt är sant, så har han ju gett sig själv en uppförsbacke i klass med Mt Everest att klättra uppför innan jag tar honom seriöst :D

Arbetsmyran hör fortfarande av sig och säger söta saker och även om jag är blond ;) så är jag inte så blond att jag inte fattar att han inte är intresserad sådär på riktigt, så varför han öht hör av sig är en gåta.

Sen har jag några såna där "gubben i lådan" som hör av sig med någon/några månaders mellanrum och då bara några få meddelanden och sen försvinner de igen.

Män alltså, de är konstiga varelser :cautious: :p

Ni å ;)

Själv försvann min förra dejt mer eller mindre på liknande sätt. "Vore kul att träffas igen!", sen lite chatt, ingen tid att träffas just då när jag frågade, och sen inget svar. Jahapp!

Nähä, män är konstigare :D

Jag kan ju tycka att oavsett kön, så om man inte är intresserad så är det väl bara att säga det istället för att komma med ursäkter och sen bara försvinna. Dagisnivå sånt och sånt kan jag inte med, surtant som jag är.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 660
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar