Hoppsan, blev påmind om två saker till som jag glömde nämna.
Vänstersvep vid...
Vänstersvep vid...
- Rökning
- "Jag vill inte ha [fler] barn"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Livets hårda skola alltså...
Börja svep då, svepen är bara några knapptryck bort
Du vet väl om att det är farligt att sexualisera kvinnor på det viset på buke?Bilder från fjället (Vandringskläder är sexiga )
Hade jag fått kontakt med någon som har sådan hundhållning, då hade jag verkligen velat att han hade med hunden på första dejten. På så sätt kunde jag snabbt sålla bort honom utan att upptäcka efter ett antal dejtar att personen var dum i huvudet (Yep, jag anser att man är det om man har en hund som beter sig så utan att ens försöka göra något åt det).Jag tycker det är trevligt när folk har tagit med hund på första dejten. Det blir lite lättsammare då när man har något annat som händer också. På så sätt kan jag förstå en vän som alltid vill göra någon aktivitet tex bowling.
Men en gång för flera år sen var jag på dejt där hund var med. Mig gillade den och det funkade bra.
Men - hunden hade flera beteenden bla hur hunden gjorde utfall mot alla andra hundar och ibland andra människor och där hade det blivit stora diskussioner då jag inte gillade hur han hanterade det. Han verkade helt oberörd på ett sätt som jag inte skulle kunna vara.
Tex promenerade vi under ett par timmar och hunden morrade och gjorde utfall mot varenda hund vi såg. Ett par gånger reagerade den när andra hundar gick på andra sidan bilvägen dvs rätt långt ifrån. Det var också inte bara lite morrande utan det var i mitt tycke rejäla utfall med att visa tänderna, hugga efter andra hundar och rejält morrande.
Vid ett par tillfällen reagerade hunden också mot människor på liknande sätt och det var ingen av dessa som ens noterade hunden eller var hotfull men hunden gör utfall och hoppar upp och hugger bla efter en kvinnas hand vilket resulterade i märken efter hans tänder. Vid ett tillfälle mötte vi en barnfamilj och hunden rusar över till den och ställer sig och morrar och hugger i luften framför ett litet barn.
Jag blev helt ställd och när jag frågade honom om det så var kommentaren bara att "hunden är sån". För mig var det så förvånande att en till synes normal vettig man inte verkade tycka detta var jobbigt.
För mig var det så jäkla obehagligt och jag hade aldrig kunnat gå som honom med en sån hund i långt koppel inne i centrala sthlm utan att vara livrädd.
De som försöker skryta med snygga bilar (har svept vänster på en som hade bild på min absoluta favoritbil.
Lamborghini Aventador Finns många bilar jag verkligen gillar. Tyvärr är de män som poserar med dyra sportbilar och liknande sällan bilintresserade utan mer skryt-intresserade.Jag har svept höger på en tjej med en snygg bil också. Men när ska du avslöja din favoritbil eller är det hemligt ?
Lamborghini Aventador Finns många bilar jag verkligen gillar. Tyvärr är de män som poserar med dyra sportbilar och liknande sällan bilintresserade utan mer skryt-intresserade.
Tillägger att ganska många poserar med någon lite bättre Audi eller BMW, eller Ferrari eller Lamborghini Gallardo. Den sistnämnda är ju billig med lambo-mått mätt och jag gissar att flera av de med bilder på Ferrari eller Lambo i själva verket fotat sig själv på någon sådan där "upplevelsegrej" där man kan prova att köra sportbil, men de försöker gärna få det att framstå som om bilarna är deras.
Min "realistiska drömbil" är någon BMW, kombi då så att hundarna får plats. Känns som lättaste sättet att få tag på något bakhjulsdrivet som fortfarande är praktiskt Men tja, jag har en tendens att falla för opraktiska bilar (Aventador, Lotus Elise och lite vad som helst som ser extremt ut på något vis). När det gäller Aventador så vill jag se dem i orange, men jag vill ha alla bilar i knäppa färger, alltid. Min första bil var knallgul och det var roligt. Köpte sedan en Subaru Impreza i typisk Impreza-blå. Det var lite tråkigtHaha, okej. Trodde du skulle säga nån Audi eller BMW . Hon jag swipade på hade en finare BMW.
Aventador är ruskigt snygg särskilt i matt svart.
Min "realistiska drömbil" är någon BMW, kombi då så att hundarna får plats. Känns som lättaste sättet att få tag på något bakhjulsdrivet som fortfarande är praktiskt Men tja, jag har en tendens att falla för opraktiska bilar (Aventador, Lotus Elise och lite vad som helst som ser extremt ut på något vis). När det gäller Aventador så vill jag se dem i orange, men jag vill ha alla bilar i knäppa färger, alltid. Min första bil var knallgul och det var roligt. Köpte sedan en Subaru Impreza i typisk Impreza-blå. Det var lite tråkigt
Om jag någon gång börjar ha småhundar istället för saluki så... Det finns en här i närheten som jag brukar se på somrarna. Någon gång när den stått parkerad så har jag funderat på att vänta på ägaren för att fråga om jag får åka med en svängLotus Elise
Ska köpa en sån om jag slutar med hästar
Galet snygg!Lotus Elise
Ska köpa en sån om jag slutar med hästar
Om jag någon gång börjar ha småhundar istället för saluki så... Det finns en här i närheten som jag brukar se på somrarna. Någon gång när den stått parkerad så har jag funderat på att vänta på ägaren för att fråga om jag får åka med en sväng
Bara bilder från skidbackar (hej livet i Jämtland)
Vis av erfarenhet, fast han har ju inte bitit dig
Än