Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är typ den BÄSTA sketchen ever..!!
Åh, så här inbillar jag mig att alla konstiga tindersnubbar är.
Vänstersvep sker automatiskt vid:Har ni andra också lite skumma kriterier när sveper?
Det där är typ den BÄSTA sketchen ever..!!
Blir alltid så förvånad av att ingen skriver att de gillar vin...
Alltså det är intressant vad det är man har för kriterier för att svepa höger resp. vänster. Jag blir t.ex. alltid vänster på män med bilder där de dansar pardans. Det är rätt skumt då jag själv tycker om att dansa och har en bild när jag dansar salsa . Jag måste ha omedvetna fördomar mot salsamän eller nåt .
Har ni andra också lite skumma kriterier när sveper?
Jag hade det som profiltext: Vin och tacos är livet...
Beskrivningen "få mig att skratta" går närapå alltid bort också.
Visst var det du Hero som hade en relation för massa år sedan där ni bland annat diskuterade en katt som var jobbig?
Sen var det väl som innan dess hade en relation med en annan tjej här? Bara undrar.
Så känner jag med.
Jag föredrar ju faktiskt män som inte har egna djur.
De viktiga är att de behandlar Ruben bra och har förståelse för att han är viktig i mitt liv.
Sen får de ha lite förståelse för att han kan bitas
Han har ju visat sina mindre sympatiska sidor för @the_connemara
Alltså det är intressant vad det är man har för kriterier för att svepa höger resp. vänster. Jag blir t.ex. alltid vänster på män med bilder där de dansar pardans. Det är rätt skumt då jag själv tycker om att dansa och har en bild när jag dansar salsa . Jag måste ha omedvetna fördomar mot salsamän eller nåt .
Har ni andra också lite skumma kriterier när sveper?
Lyfter honom aldrig utan handskar
• Har en presentation bestående av en mening: "Fråga om ni undrar något"
Svepte vänster på:
- Gått "livets hårda skola"
- Har bilder där han visar fingret
- Har bilder där alla bilder är exakt samma bild, eller extremt suddiga/gryniga
- Han har bara en bild
- Folk som bor 100 mil bort (Tinder laggade med avstånden..)
Vet inte riktigt vad jag brukade svepa höger på, jag läser inte presentationerna ordentligt förrän efter svep.
Eller ja, beroende på utseende:
- Skägg
- Snygga tatueringar/piercingar
Var så längesen jag svepte nu, börjar nästan sakna det