Alltså, kaos..
Det blev bara singelgrabbar och så jag och L. Hon var flirtig, jag var obekväm. Inte på grund av L men på grund av att ha en fling med en tjej i ett sällskap med bara grabbar annars. I takt med vinet börjar hennes och min historia sippra fram och en av killarna tyckte (såklart, tröttsamt) att det var supersexigt. Jag blev ännu mer obekväm då jag inte vill att min sexualitet ska bli någon cirkus eller någon annans porrblaska. Så någonstans här gick det snabbt utför med väldigt starka drinkar. Frukostkillen var på ett jobbevent och skrev vid tvåtiden och undrade om jag ville komma över och sova hos honom. Jag bad honom komma till festen i stället och ja, det blev rörigt. L och jag kysstes, det blev fyllegråt, hon ville sova kvar hos han vi var hos, en annan av grabbarna betedde sig rätt illa över en helt annan sak. Vid 6 åkte jag och frukostkillen hem och hade ett långt samtal om min sexualitet och hur allt hade känts under kvällen, för både honom och mig. Så snurrigt i huvudet idag. Börjar dock omvärdera mitt umgänge med vissa i det där gänget..