Alltså, jag har en grej.. testat och dejtat nån gång nu, typ fikadejt. Ett par gånger nu har det varit som så att.. det är trevligt, jag tycker det är lätt att prata med personen, vi kan skratta, prata om allt möjligt och det känns jäkligt ledigt - men det är liksom det, jag har svårt att känna att det ens är en dejt och inte typ att jag träffar en kompis för fika som jag redan känner. Blir lite irriterad på detta nästan. Är jag för liksom, avslappnad och o-nervöst inställd till det hela, eller vad sjutton är problemet? Jag börjar tänka att detta även påverkar mitt beteende och att en ev. tjej jag träffar då inte riktigt förstår att jag vore intresserad för mer så att säga, eftersom jag kanske beter mig FÖR mycket som jag redan känner henne - i princip?
Förstår att detta låter som svammel kanske men .. nån åsikt? Jag vill inte fortsätta dejta om och om igen som om det vore en fikastund med min gamla polare varje gång :/ Är det mer att jag inte träffat rätt person där vi liksom känner nått extra ändå, eller bör jag fundera några gånger till om min inställning till det hela?
Förstår att det inte finns ett rakt svar på det men ville väl ändå skriva av mig.