Gjort och grönt. vi ska ut på onsdag.Men fråga om ni ska ut och käka middag eller nåt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjort och grönt. vi ska ut på onsdag.Men fråga om ni ska ut och käka middag eller nåt då?
Nej, nu tror jag nästan du missförstår mig med flit? Det handlar varken om att vara tuff eller nån form av skryt. Men dejter kan se ut på olika sätt och från t.ex en fikadejt, hur går man vidare? Fikar igen? Och igen? Sen då?
Oh the härskarteknik
Så originelltHar skrivit hästtjej i min presentation. Matchar med snubbe som säger sig läsa innan han swipar. Vi börjar skriva. Inte så värst många meddelanden in när jag svarat på vad jag jobbar med (etologi och djurvälfärd) frågar han vad jag tycker om att äta hästkött. Med tillägget att han förstått att det kan vara känsligt. Wink wink smileyface.
1. Tror han att jag ska bli provocerad?
1b. Om han tror det varför frågar han?
2. Tror han att jag aldrig fått frågan förut från sk roliga snubbar?
2b. Tror han att frågan ställts av någon över typ 15?
3. Eller vad har jag missat?
Så originellt
vilka jäkla idioter du råkar ut för!Eller "det sägs att feta kvinnor är bättre och roligare i sängen. Stämmer Det?"
"Men det är ju bara ett skämt höhö"Har skrivit hästtjej i min presentation. Matchar med snubbe som säger sig läsa innan han swipar. Vi börjar skriva. Inte så värst många meddelanden in när jag svarat på vad jag jobbar med (etologi och djurvälfärd) frågar han vad jag tycker om att äta hästkött. Med tillägget att han förstått att det kan vara känsligt. Wink wink smileyface.
Har skrivit hästtjej i min presentation. Matchar med snubbe som säger sig läsa innan han swipar. Vi börjar skriva. Inte så värst många meddelanden in när jag svarat på vad jag jobbar med (etologi och djurvälfärd) frågar han vad jag tycker om att äta hästkött. Med tillägget att han förstått att det kan vara känsligt. Wink wink smileyface.
Suck. själv är jag rätt less på dejting.. har en dipp idag efter att ha börjat skriva med en man som först verkade normal. Men sen kom det ...
"jag gillar stora kvinnor"
"jag är dominant och gillar att förnedra tjocka tjejer"
"Jag gillar att tala om för dem att de är äckliga, fula och att ingen vill ha dem
etc etc
Idag är jag less på att så många män har så mkt mindre respekt för tjocka kvinnor.
Har fått upp många män som jobbar på Försvarsmakten.
Antingen är en hög andel av de anställda där singlar eller så tycker tinder att det är lämpligt för mig...?
Många brandmän har jag förresten fått upp också ..
Suck. själv är jag rätt less på dejting.. har en dipp idag efter att ha börjat skriva med en man som först verkade normal. Men sen kom det ...
"jag gillar stora kvinnor"
"jag är dominant och gillar att förnedra tjocka tjejer"
"Jag gillar att tala om för dem att de är äckliga, fula och att ingen vill ha dem
etc etc
Idag är jag less på att så många män har så mkt mindre respekt för tjocka kvinnor.
"Men det är ju bara ett skämt höhö"
"Har du ingen humor, höhö"
"Jag bara retas med dig ju, höhö"
"Var inte så känslig, höhö"
Jag fick den frågan på dejt. Men då var det helt befogat ändå eftersom hans familj sysslade med korvtillverkning av bla häst och han tänkte att det kunde bli en dealbreaker om jag tyckte det var jobbigt.
Jag tror det har varit "Fräcka fredag" eller "Kåta Lördag" eller nåt de senaste dagarna på Tinder. Är lite trött på män som ska vräka ur sin kåthet utan att man bett om det dvs folk som har en normal presentation och bild men sen kryper det fram efter att man matchat och börjat skriva.
I helgen har jag träffat på flera snubbar som är gifta och är sugna på "lite bus och äventyr"
Men frun får inte veta för hon tror de är monogama. Men han vil hitta någon att leka lekar med förnedring som han inte kan be henne om..
Eller "det sägs att feta kvinnor är bättre och roligare i sängen. Stämmer Det?"
Note to myself;
Inte tindra lördagskvällar.
För mkt kåta män.
Betydligt mer sällan:
"Vad kul att höra, jag gillar människor med brinnande intressen. Berätta mer!"
Mitt ex som jag träffade på ett diskussionsforum:
"Men gud, har du HÄST? Jag kan inget om hästar men älskar djur och har haft hund. Vad KUL!"
Alla rätt där
(Han lärde sig en del häst, var med och byggde stall och gick ut och gick med min häst i grimma när jag låg hemma med migrän)
Nja. Du vill inte veta restenHan låter underbar!