Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den bör läsas med ironins glasögon på. Men antingen ser man humor i den eller så gör man det inte.Jag förstår inte humorn. Men det kanske är för att jag tycker allt han skriver är så självklart.
Så jäkla bra
JaSå jäkla bra![]()
Jag skrattade högt när jag läste detJa
"Det finns väldigt få dokumenterade fall där en bild på ett manligt könsorgan har löst en konflikt, eller ens reparerat en uppblossande."![]()
Ja och början: "Är du på väg att skicka en bild på din penis till någon?"Jag skrattade högt när jag läste det![]()
@peppHade jag tidigt förstått mitt ex relation till alkohol hade jag förmodligen (eller förhoppningsvis) gjort helt andra val i ett tidigt stadie av relationen.
Vad roligt för dig! Håller tummarna!Har varit i skåne hela helgen, dock utan att träffa skåningen.
Men jag har bestämt mig för att flytta ner om jag får den tjänsten jag vill ha.
Har fått erbjudande om jobb, ska ringa och prata med personalchefen i morgon, hoppas vi kan komma överens.
Jag har skrivit att jag inte söker efter en livskamrat men det verkar inte tydligt nog.Vill du ha något i profilen om det så kanske du bara kan skriva att du vill dejta men inte är ute efter något seriöst/exklusivt?![]()
Välkommen till SkåneHar varit i skåne hela helgen, dock utan att träffa skåningen.
Har fått erbjudande om jobb, ska ringa och prata med personalchefen i morgon, hoppas vi kan komma överens.
Vad roligt för dig! Håller tummarna!
Välkommen till Skåne![]()
Hur ställer ni er till barn?
När jag var yngre, typ 18-20 ville jag ha barn nu, helst igår. Sen svängde det och jag kände att det var nog inte alls särskilt nödvändigt. Nu, nyss fyllda 31 har jag känt att det börjar svänga igen och att jag nog skulle tycka det var kul...
Pulkakillen frågade mig, samt skrev att barn enligt honom är meningen med livet. Vi har ju inte ens setts, så jag drar ju inte för stora växlar på detta, men intressant att höra hur ni tänkt? =)
//r
Nåja - han ansåg då tydligen att du var värld att chansa med på det och göra ett försök! Inget att göra väsen om även om det är fult och säkert i de flesta fall dömt att misslyckas.Gaahh, vad arg jag blev idag! Har träffat en trevlig karl några gånger under den senaste veckan och snackat litegrann i telefon. Han har verkligen varit jättehärlig på alla sätt men idag släppte han bomben: han har en dotter på 8 år.... Han har inte nämnt något om det innan och när jag frågade varför svarade han att han inte ville berätta det eftersom det står på min presentation att jag inte är intresserad av män med barn. Det kändes som att han trodde att jag skulle ändra åsikt när vi väl hade lärt känna varandra
För mig är barn en dealbreaker så jag kastade helt sonika ut honom. Ingen pardon här inte!![]()
Har varit i skåne hela helgen, dock utan att träffa skåningen.
Du vet det vi pratat om (och som jag skrivit om i tråden men var nog innan den spårade ur om längd igen), att jag aldrig upplevt att jag på riktigt faktiskt känt att någon människa gett mig det lugnet o den harmonin som bla min dejt eftersträvar. Så tror jag att jag kände efter denna helgen med dig, din bästis och @Wilisia
Tror du tagit ett bra beslut. Hade varit underbart om det klaffar o du kan flytta! Känns som att du behöver lite utmaning för att det ska bli bra för dig i längden på alla plan.
Ett smakprov för er hästintresserade: https://www.instagram.com/p/Bd58Xh5B27w/