Finns det någon anledning till att du väntar?Beror lite på hur det känns med personen, men efter 2-4 dejter brukar jag ta upp att jag inte letar efter något seriöst och vill vara casual.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon anledning till att du väntar?Beror lite på hur det känns med personen, men efter 2-4 dejter brukar jag ta upp att jag inte letar efter något seriöst och vill vara casual.
Nu har jag redan ett och ska nog inte ha fler, men jag tänkte nejnejnejnej kanske ja okejdå. Så är du på nivån kanske är det väl bara att tuta och köra med killen?Hur ställer ni er till barn?
När jag var yngre, typ 18-20 ville jag ha barn nu, helst igår. Sen svängde det och jag kände att det var nog inte alls särskilt nödvändigt. Nu, nyss fyllda 31 har jag känt att det börjar svänga igen och att jag nog skulle tycka det var kul...
Pulkakillen frågade mig, samt skrev att barn enligt honom är meningen med livet. Vi har ju inte ens setts, så jag drar ju inte för stora växlar på detta, men intressant att höra hur ni tänkt? =)
//r
Finns det någon anledning till att du väntar?
Jag tänker som så att jag inte vill lura någon att tro att det finns på kartan. Sen exakta former (bara dejt, kk, vän, ons eller öppet förhållande) är ju något som utvecklar sig med tiden. Skrev det till en igår och har *surprise surprise* inte hört ett ljud sedan dessJa absolut. Den första anledningen är väl att jag innerst inne hoppas att det är en person som ska få mig att ändra mig. Den andra är att jag gärna vill lära känna en person lite innan man börjar styra upp regler. När vi känner varandra lite bättre så är det lättare att hitta ett upplägg som funkar för just oss två, än om vi ska bestämma upplägg innan vi ens setts/setts en gång.
Jag tänker som så att jag inte vill lura någon att tro att det finns på kartan. Sen exakta former (bara dejt, kk, vän, ons eller öppet förhållande) är ju något som utvecklar sig med tiden. Skrev det till en igår och har *surprise surprise* inte hört ett ljud sedan dess. Men det blir kanske för pang på?
Nej men nej. Internetvarianten av "what's a girl like you doing in a place like this?". Hade fetdissat. Låter dessutom som nåt han skriver till alla.
Alltså URK. Gud vad hemskt det är egentligen med allt som man blev smickrad av som yngre som man bara tänker WTF om.Påminner dessutom om killen som ”i all välmening” sa att jag lät som en nymfomanför att jag skrivit att ”jag gärna hade kul på vägen till att träffa mannen i mina drömmar”. Jag var ung och dum och tog det alldeles för bra. Idag hade jag blvit förbannad!
![]()
Dumt att du bor så långt norrut, hade du bott här i närheten hade vi kunnat gå en nattlig hundpromenad eller något. Det kanske hade känts bättre då tänker jag...
Brukar de gamla bilderna få dig att må dåligt så kanske det är en bra idé att göra dig av med dem (eller åtminstone se till att ha dem undangömda på något bra ställe). Om du mår dåligt nu bara pga att du druckit vin så kanske du skulle försöka sova och se om allt känns bättre imorgon?
Ta hand om dig!
Minns inte tyvärr. Varför dåligt för hjärtat?Vet inte om ni minns "dejten" jag träffade i somras. Han for iallafall till Portugal, är hemma nu och skrev:
"hej, hur är läget? jag är hemma om du vill ses nån dag"
Vill så gärna träffa honom.. men är nog inte bra för hjärtat![]()
Minns inte tyvärr. Varför dåligt för hjärtat?
Stay away!Extremt kaosig kille.. enda som rört till det i kroppen dockvi träffades i ca 4 månader.
Alkoholproblem..
Alkoholproblem..
Undvik! ignorera. Ta bort kontaktmöjligheter. Tänk på de negativa sidorna så mycket som möjligt om du verkligen inte kan hålla tankarna borta från honom.Extremt kaosig kille.. enda som rört till det i kroppen dockvi träffades i ca 4 månader.
Alkoholproblem..
Extremt kaosig kille.. enda som rört till det i kroppen dockvi träffades i ca 4 månader.
Alkoholproblem..
DET behöver du INTE.