Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
@pepp Med all välmening nu: du verkar ha det rätt rörigt känslomässigt just nu. Vore det inte bättre att ta en paus från män? Ta det lite lugnt ett tag och inte festa och inte dricka och landa lite i dig själv?

Har funderat i de banorna. Detta var sista festen på länge. Jag och min bästis har tänkt ha en vit månad nu :)

Det med män är svårare.. har så himla svårt att vara ensam. Borde ju just därför ta paus och jobba med mig själv..

Haha vad det skrivs här! Härligt!

Var på dejt i förra lördagen med biljardkillen, hade supertrevligt! Blev riktigt bortskämd :o han hämtade upp mig, bjöd på middag och biljard :love: vi hade väldigt trevligt och jag följde med honom hem efteråt :angel:

Verkar vara en väldigt snäll, charmig och gullig kille, men jag är orolig över att han är lite casanova. Vill inte bli sårad igen.. Han kom detsutom ut ur ett förhållande nyligen så vet inte riktigt hur passande det är att vi ses egentligen... Hittills har vi setts lördag, söndag, tisdag och torsdag :o

Försöker flytta fokus och komma igång med hemtentan, men öppnade istället Tinder för första gången på länge. Jag har egentligen inget där att göra, det är väl bara ett dåligt sätt att hantera mina känslor. Har flera fina matchningar där men jag är ju inte intresserad egentligen. Så nu är jag kanske en sån där störig Tinder-användare som mest vill fördriva tiden och skingra tankarna.
Andra sätt att flytta fokus:
1. Äta orimliga mängder choklad
2. Tjata på @Bison

Hur ärlig ska man vara, och hur snabbt? Jag och Malmödejten är överens om att fortsätta träffas under våren, men jag vill träffa andra också (ingår i dealen mellan mig och Malmödejten. So far so good). Men när droppar man detta för nya dejter? Omgående känns schysstast, eller är det lite för pang på rödbetan?

Går väl att ha på Tinder redan ?
Fick upp en tjej nu som har följande som profil: "Swipa inte höger om du inte vill ligga."
Eller jaha att du ligger med andra. Ja, håller nog med om att omgående känns schysstast.

• Gilla
Reactions: ptr
Jag tycker @pepp ska fixa en resa ner till Stockholm och hänga med mig och @Singoalla och övriga intresserade :D
Du verkar vara en så himla härlig tjej och jag tror också att en liten paus från män kan göra susen för ditt välmående!

Ja, komsi komsi @pepp :love: Häng med oss en dag så kan vi dricka bubbel och snacka om allt annat än snubbar.

Åh du, det här med att träffa instabila killar för att man inte själv är så stabil.. det här en fälla. Tro mig, det går från sämre till sämst. Destruktiva förhållanden tar än ner till helvetet och om man har tur, men inte alltid, tillbaka.

Alltså... i fredags när jag pratat klart med den här killen så skrev han "vi hörs imorgon", så jag tänker att trevligt, då lär han höra av sig. Igår funderade jag på att skriva men dök upp annat och idag har det också vart mycket att göra så jag skrev inte, han hörde inte av sig heller. Nu ikväll skrev han att "ja, det här blev inte så bra, har inte hört något ifrån dig. Men du får ha det så bra". Nähä, han kan ju skriva själv istället för att anta :banghead: Visserligen är jag inte superintresserad då han har barn och jag är obekväm med barn men tänker ändå att man kan ju ge det en chans, vissa barn funkar att umgås med. Men just hela antaget stör mig, om han tycker att jag låter intressant så hade ju han kunnat skriva :banghead: Nu har jag ju inte en aning om han är intresserad eller inte :cautious:

Alltså... i fredags när jag pratat klart med den här killen så skrev han "vi hörs imorgon", så jag tänker att trevligt, då lär han höra av sig. Igår funderade jag på att skriva men dök upp annat och idag har det också vart mycket att göra så jag skrev inte, han hörde inte av sig heller. Nu ikväll skrev han att "ja, det här blev inte så bra, har inte hört något ifrån dig. Men du får ha det så bra". Nähä, han kan ju skriva själv istället för att anta :banghead: Visserligen är jag inte superintresserad då han har barn och jag är obekväm med barn men tänker ändå att man kan ju ge det en chans, vissa barn funkar att umgås med. Men just hela antaget stör mig, om han tycker att jag låter intressant så hade ju han kunnat skriva :banghead: Nu har jag ju inte en aning om han är intresserad eller inte :cautious:

JAG hade inte varit intresserad efter det. Känns som en offerkoftare.

Herregud! Vem gnölar över ngt sånt. Vill man höras hör man väl av sig?

Försöker flytta fokus och komma igång med hemtentan, men öppnade istället Tinder för första gången på länge. Jag har egentligen inget där att göra, det är väl bara ett dåligt sätt att hantera mina känslor. Har flera fina matchningar där men jag är ju inte intresserad egentligen. Så nu är jag kanske en sån där störig Tinder-användare som mest vill fördriva tiden och skingra tankarna.
Känner igen det där! Höll på sådär till och från medan jag dejtade L och "okynnestindrade" bara för att försöka skapa nåt slags balans i mig när vi inte hade hörts på nån dag och det kom osäkerhetskänslor över vad det skulle bli mellan oss. Tror inte det funkar annat än som lite tillfällig avledning men är nog inget konstigt att man håller på så i alla fall! Hoppas det snart känns lugnare och bättre för dig. :)

Känner igen det där! Höll på sådär till och från medan jag dejtade L och "okynnestindrade" bara för att försöka skapa nåt slags balans i mig när vi inte hade hörts på nån dag och det kom osäkerhetskänslor över vad det skulle bli mellan oss. Tror inte det funkar annat än som lite tillfällig avledning men är nog inget konstigt att man håller på så i alla fall! Hoppas det snart känns lugnare och bättre för dig. :)
Tack, nu känner jag mig lite mer normal :)
Fast helst skulle jag ju önska att jag kunde skita i alla avledningsmanövrar och bara känna mig trygg och säker. Det kanske kommer.

Tror kk har noterat att jag är aktiv på en dejtsida. Betet sig rätt märkligt så jag frågade varför, men då var allt ett skämt visst. Tror jag inte alls men visst, vi säger väl så:meh:

JAG hade inte varit intresserad efter det. Känns som en offerkoftare.

Herregud! Vem gnölar över ngt sånt. Vill man höras hör man väl av sig?
Ja, verkligen! Börjar misstänka han är förtjust i kompisen som skickade honom till mig också, han undrade angående att hon var på dejt(de chattar fortfarande som kompisar) för han hade uppfattat som hon inte skulle dejta alls. Jag satt bredvid när hon skrev till honom o hon skrev rakt ut att han inte är hennes typ, inte ett ord om att sluta dejta. Nä, får nog leta vidare :meh:

Går väl att ha på Tinder redan ?
Fick upp en tjej nu som har följande som profil: "Swipa inte höger om du inte vill ligga."
Eller jaha att du ligger med andra. Ja, håller nog med om att omgående känns schysstast.
Jag behöver inte nödvändigtvis ligga med de jag dejtar. Men de måste vara okej med att jag träffar andra också. Finns det ingen snygg formulering till det?

Jag behöver inte nödvändigtvis ligga med de jag dejtar. Men de måste vara okej med att jag träffar andra också. Finns det ingen snygg formulering till det?
Vill du ha något i profilen om det så kanske du bara kan skriva att du vill dejta men inte är ute efter något seriöst/exklusivt? :)

Idag har jag träffat friluftshippien. Vi promenerade i flera timmar, fikade vid en sjö, och lagade middag när vi kom hem till mig igen. Vi hade en jättebra dag. Intressant och trevlig kille och vi hade mycket att prata om. Men inga vibbar tror jag. Han var fin, men jag blev ändå inte attraherad på det sättet, kanske delvis pga hans osäkerhet. Han är ganska relationsoerfaren berättade han, och det märks ju tyvärr och gör det inte lättare att träffa nån, jag var själv i den onda cirkeln som yngre innan jag hittat mitt självförtroende. Trist att det ska vara så... Jag skulle gärna hänga mer med honom som kompis. Men vi får se!

Med konstnärskillen känns det däremot jättepirrigt, trots att det inte var nån omedelbar attraktion där heller så vet inte riktigt var det kommer ifrån. Har hörts lite, ska ses nästa helg, och kom efter några trevande meddelanden fram till att vi gärna hänger hemma hos honom. Antar att vi har ungefär samma outtalade plan båda två...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Ja! Nu fick jag öppna tråden! Nu kör vi vidare här :heart
8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 545
Senast: ii-ssa
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka