Är riktigt bra att skriva ner det såhär. Då ser jag ju tydligare att jag verkligen inte ska träffa honom igen!
Ni är bäst![]()
Bra, var rädd om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är riktigt bra att skriva ner det såhär. Då ser jag ju tydligare att jag verkligen inte ska träffa honom igen!
Ni är bäst![]()
@pepp Med all välmening nu: du verkar ha det rätt rörigt känslomässigt just nu. Vore det inte bättre att ta en paus från män? Ta det lite lugnt ett tag och inte festa och inte dricka och landa lite i dig själv?
Andra sätt att flytta fokus:Försöker flytta fokus och komma igång med hemtentan, men öppnade istället Tinder för första gången på länge. Jag har egentligen inget där att göra, det är väl bara ett dåligt sätt att hantera mina känslor. Har flera fina matchningar där men jag är ju inte intresserad egentligen. Så nu är jag kanske en sån där störig Tinder-användare som mest vill fördriva tiden och skingra tankarna.
Hur ärlig ska man vara, och hur snabbt? Jag och Malmödejten är överens om att fortsätta träffas under våren, men jag vill träffa andra också (ingår i dealen mellan mig och Malmödejten. So far so good). Men när droppar man detta för nya dejter? Omgående känns schysstast, eller är det lite för pang på rödbetan?
Jag tycker @pepp ska fixa en resa ner till Stockholm och hänga med mig och @Singoalla och övriga intresserade
Du verkar vara en så himla härlig tjej och jag tror också att en liten paus från män kan göra susen för ditt välmående!
Alltså... i fredags när jag pratat klart med den här killen så skrev han "vi hörs imorgon", så jag tänker att trevligt, då lär han höra av sig. Igår funderade jag på att skriva men dök upp annat och idag har det också vart mycket att göra så jag skrev inte, han hörde inte av sig heller. Nu ikväll skrev han att "ja, det här blev inte så bra, har inte hört något ifrån dig. Men du får ha det så bra". Nähä, han kan ju skriva själv istället för att antaVisserligen är jag inte superintresserad då han har barn och jag är obekväm med barn men tänker ändå att man kan ju ge det en chans, vissa barn funkar att umgås med. Men just hela antaget stör mig, om han tycker att jag låter intressant så hade ju han kunnat skriva
Nu har jag ju inte en aning om han är intresserad eller inte
![]()
Känner igen det där! Höll på sådär till och från medan jag dejtade L och "okynnestindrade" bara för att försöka skapa nåt slags balans i mig när vi inte hade hörts på nån dag och det kom osäkerhetskänslor över vad det skulle bli mellan oss. Tror inte det funkar annat än som lite tillfällig avledning men är nog inget konstigt att man håller på så i alla fall! Hoppas det snart känns lugnare och bättre för dig.Försöker flytta fokus och komma igång med hemtentan, men öppnade istället Tinder för första gången på länge. Jag har egentligen inget där att göra, det är väl bara ett dåligt sätt att hantera mina känslor. Har flera fina matchningar där men jag är ju inte intresserad egentligen. Så nu är jag kanske en sån där störig Tinder-användare som mest vill fördriva tiden och skingra tankarna.
Tack, nu känner jag mig lite mer normalKänner igen det där! Höll på sådär till och från medan jag dejtade L och "okynnestindrade" bara för att försöka skapa nåt slags balans i mig när vi inte hade hörts på nån dag och det kom osäkerhetskänslor över vad det skulle bli mellan oss. Tror inte det funkar annat än som lite tillfällig avledning men är nog inget konstigt att man håller på så i alla fall! Hoppas det snart känns lugnare och bättre för dig.![]()
Ja, verkligen! Börjar misstänka han är förtjust i kompisen som skickade honom till mig också, han undrade angående att hon var på dejt(de chattar fortfarande som kompisar) för han hade uppfattat som hon inte skulle dejta alls. Jag satt bredvid när hon skrev till honom o hon skrev rakt ut att han inte är hennes typ, inte ett ord om att sluta dejta. Nä, får nog leta vidareJAG hade inte varit intresserad efter det. Känns som en offerkoftare.
Herregud! Vem gnölar över ngt sånt. Vill man höras hör man väl av sig?
Jag behöver inte nödvändigtvis ligga med de jag dejtar. Men de måste vara okej med att jag träffar andra också. Finns det ingen snygg formulering till det?Går väl att ha på Tinder redan ?
Fick upp en tjej nu som har följande som profil: "Swipa inte höger om du inte vill ligga."
Eller jaha att du ligger med andra. Ja, håller nog med om att omgående känns schysstast.
Vill du ha något i profilen om det så kanske du bara kan skriva att du vill dejta men inte är ute efter något seriöst/exklusivt?Jag behöver inte nödvändigtvis ligga med de jag dejtar. Men de måste vara okej med att jag träffar andra också. Finns det ingen snygg formulering till det?