Min typ är vältränade killar. Av utseendeskäl men också framförallt av livsstil- och intresseskäl. Jag är intresserad av träning och kost och det blir ju en ganska stor del av livet. Men skulle nog ha problem om killen är helt slavisk och besatt, räknar på allt han äter och aldrig äter nåt onyttigt. Lite choklad ingår i meningen med livet
Min träningsnivå skiljer sig inte om jag har en partner eller ej.
Sedan måste han vara snäll, bry sig om mig och behandla mig och omgivningen väl. En gång dejtade jag en kille som kläckte ur sig en märklig kommentar till en servitris, min uppfattning om honom fick sig en rejäl törn då och sen gick det snabbt utför. Inget utseende eller längd i världen kan rädda en dålig personlighet
Bad guys har aldrig varit av intresse för mig, jag vill ha en snäll, ärlig och omtänksam kille.
Tyvärr när det gäller min "träningstyp" så har jag upplevt att vissa är lite väl bekräftelsesökande. En del verkar vara alldeles för intresserade av utseenderesultatet och inte alls vilka andra effekter träningen har. Oavsett hur perfekt någon ser ut så spelar det ingen roll om personen inte har en fin insida.