Glada vin gillar viJag är nu framme i stugan i Ullared och ska ta ett glad vin med tjejerna. Tänker därför rösta nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glada vin gillar viJag är nu framme i stugan i Ullared och ska ta ett glad vin med tjejerna. Tänker därför rösta nu.
Vem var det som höll Mirtai som god? Var det Paddington? Måste läsa igenom varför..
Nej precis, var nog pusslande där.Jo jag funderade över alternativet att hon visste något om Mirtai men det verkar inte troligt när jag läser hennes inlägg.
Jag tycker inte att jag är mer överens med Niyama än med dig? Jag försökte fundera ut om Paddan visste något om dig så jag kunde känna mig mer säker på dig. Vet att du kan lura mig Det är jag även övertygad om att Niyama kan..Känns som Bollen och Niyama helt plötsligt är väldigt överens...
Men vad gööööör ni?!?
Men ni får ju inte leka fel?Leker?
Men ni får ju inte leka fel?
Fast du körde ju en märklig stil som la en uddaröst? Iofs hade det inte gjort någon skillnad om du hade lagt den på Artline istället eftersom jag antar att spöket röstade på Klara.
Men vad gööööör ni?!?
Välkommen till soffan LenaH, men tråkigt att behöva ses under sådana omständigheterUPPDATERING!
- Jag vet inte Leif, vi borde kanske återgå till operativ tjänst?
- Huh? Omprövar du ditt beslut att bli programledare för "Farmen"?
- Ja, det är nästan så att... Flytta på dig! Herregud, kan inte produktionsledningen skaffa en TV-soffa till? Den här blir på tok för trång snart med alla som ska få plats här!
- Ja, nu senast ska @LenaH också titta på TV inifrån studion. Nej, det var bättre förr!
DL kl 21.30 organiseras av produktionsassistent @Killaloe
Ja, då kan vi i alla fall konstatera att det är tre ulvar...
Klurar lite på bollen__. Visst var det hon som sade att det var två bybor kvar? Sade hon det för att hon är bybo eller för att hon är ulv och vet att de är tre?