Veckans brott (ulvlek)

Känns som Bollen och Niyama helt plötsligt är väldigt överens...
Jag tycker inte att jag är mer överens med Niyama än med dig? Jag försökte fundera ut om Paddan visste något om dig så jag kunde känna mig mer säker på dig. Vet att du kan lura mig :crazy: Det är jag även övertygad om att Niyama kan..

Deltagare
3. Habina - GAs röst på henne gör att många håller henne god. Paddington bla.
4. bollen__ - jag
6. Artline - jag tror inte att det stod mellan två goda idag, isåfall är det någon av de "godförklarade" som totalt lurat flera stycken. Jag tycker nog at Art är skum och även om Paddington inte var säker på att hon var ond så hade hon henne på misstänkta listan. Jag tycker nog också att röstningen idag gör att hon hamnar åt det onda hållet. Även om det var minst 2 goda som röstade på Klara idag.
7. LenaH - tror att fio siade henne god.
8. Mirtai - Paddington trodde att hon hade en roll till Mirtai i sitt pussel. Jag kan inte lyckas klura ut vilken roll det kan vara.
15. Idahoe - Hålls också som god av bla. paddington och fler. Pga vettiga tankar.
16. Matmissbrukaren - idag tycker jag att hon betett sig skumt. Att hon har lite tid gör inte att hon är skum men när de inlägg hon skriver känns allmänt konstiga så tycker jag att hon verkar vara på den onda sidan.
17. Niyama - Om Mirtai är god så gör uteslutningsmetoden att Niyama är ond. För jag tror att det är 3 ulvar kvar. Om Mirtai är ond så är Niyama god. Jag vet inte här. Är sjukt osäker på dom två. Jag tycker att Niyama har tankar som överensstämmer med mina men det gör ju även en del av Mirtais tankar. Förutom att Mirtai har mig bland "här kan ulvarna finnas" och det har inte Niyama, tror jag.

Försökt få ner lite tankar innan sängen. Vet inte om ett glas vin gjorde mig något klokare. Om jag är kvar imorgon så måste jag nog försöka hinna läsa igenom hela leken igen. Någon borde ha lite info av de kvarvarande spelarna. Kanske kan det gå att utläsa något.

Jag vet att jag satte @Klara på min ondlista men jag var väl inte tillräckligt tydlig sen med att jag valde mellan @Matmissbrukaren och @Artline för jag tyckte Klara kändes uppriktig i sitt försvar. :(

För övrigt är jag fortfarande övertygad om att @Habina och @Idahoe är goda och jag har ju redan redogjort varför jag tycker det.

Men ni får ju inte leka fel? :p

Fast du körde ju en märklig stil som la en uddaröst? Iofs hade det inte gjort någon skillnad om du hade lagt den på Artline istället eftersom jag antar att spöket röstade på Klara.

Förlåt :p

Alltså jag var ju i sista minuten igen och så hade de jag höll som goda röstat OLIKA och även de jag misstänker. Så jag fegade. För båda var liksom lika skumma och jag trodde inte riktigt på båda i lyan.

Om jag blir käkad...

Niyama och jag tänker rätt lika, vilket skrämmer mig. Osäker på henne.
LenaH tror jag blivit siad god av fio.
Bollen__ tror jag kan vara god baserat på hur hon röstat, men jag kan förstås vara helt fel ute.
Idahoe tycker jag skriver vettigt och jag hänger med i resonemangen, men även här känner jag mig osäker.
Mirtai vet jag inte alls...
Matmissbrukaren är helskum, påpekar själv till mig att jag inte kommer hitta något bland inläggen hon skrivit. Här tror jag döljer sig en psykopat.
Artline granskade jag igår och det gav inget. Men i och med att klara var god, så tror jag artline är ond.

Så då borde de onda vara Mirtai, matmissbrukaren och artline...

UPPDATERING!

- Jag vet inte Leif, vi borde kanske återgå till operativ tjänst?
- Huh? Omprövar du ditt beslut att bli programledare för "Farmen"?
- Ja, det är nästan så att... Flytta på dig! Herregud, kan inte produktionsledningen skaffa en TV-soffa till? Den här blir på tok för trång snart med alla som ska få plats här!
- Ja, nu senast ska @LenaH också titta på TV inifrån studion. Nej, det var bättre förr!

DL kl 21.30 organiseras av produktionsassistent @Killaloe

UPPDATERING!

- Jag vet inte Leif, vi borde kanske återgå till operativ tjänst?
- Huh? Omprövar du ditt beslut att bli programledare för "Farmen"?
- Ja, det är nästan så att... Flytta på dig! Herregud, kan inte produktionsledningen skaffa en TV-soffa till? Den här blir på tok för trång snart med alla som ska få plats här!
- Ja, nu senast ska @LenaH också titta på TV inifrån studion. Nej, det var bättre förr!

DL kl 21.30 organiseras av produktionsassistent @Killaloe
Välkommen till soffan LenaH, men tråkigt att behöva ses under sådana omständigheter :(

Ja, då kan vi i alla fall konstatera att det är tre ulvar...

Klurar lite på bollen__. Visst var det hon som sade att det var två bybor kvar? Sade hon det för att hon är bybo eller för att hon är ulv och vet att de är tre?

Vad är lex bollen??

Jag hade ju räknat med att åka ut innan idag, jobbar helg :arghh:
Ska försöka komma in ikväll och tänka lite mer men upprepar med hänvisning till gårdagens teorier:

Jag tror Habina är God.
Jag tror Matmissbrukaren är psykopat eftersom hon verkade vilja bli lynchad igår.
Jag tror Artline är ond och MM försökte rädda henne.

Mirtai, bollen_ och Niyama är jag osäker på. Men just nu lutar det mest åt att mina originaltankar om Mirtai stämmer och att det är hon som är mest skum av de tre medan de andra två är goda. Men jag är väldigt osäker där...

Ja, då kan vi i alla fall konstatera att det är tre ulvar...

Klurar lite på bollen__. Visst var det hon som sade att det var två bybor kvar? Sade hon det för att hon är bybo eller för att hon är ulv och vet att de är tre?

Jag trodde att det var 4 bybor, och LenaHs roll var ju fio ganska tydlig med. Men när iom att Klara var bybo så insåg jag att det måste vara 5 bybor. Det borde vara en kvar nu ja.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar