Jag undrar också. Jag borde kanske vetaVad är lex bollen??
Jag hade ju räknat med att åka ut innan idag, jobbar helg
Ska försöka komma in ikväll och tänka lite mer men upprepar med hänvisning till gårdagens teorier:
Jag tror Habina är God.
Jag tror Matmissbrukaren är psykopat eftersom hon verkade vilja bli lynchad igår.
Jag tror Artline är ond och MM försökte rädda henne.
Mirtai, bollen_ och Niyama är jag osäker på. Men just nu lutar det mest åt att mina originaltankar om Mirtai stämmer och att det är hon som är mest skum av de tre medan de andra två är goda. Men jag är väldigt osäker där...
Ja, det var Matmissbrukaren jag tänkte på som psykopat när du skrev om det igår att det var en spelare som betett sig extra konstigt.
Tror att du och Habina är goda utifrån tidigare.
Artline; baserat på att paddan misstänkte henne och från röstningen igår så känns hon troligt ond.
Kvar har jag Mirtai och Niyama. Jag är sjukt osäker och vet inte vad jag ska tro. Mirtai har väl varit lite mer misstänkt än Niyama? Samtidigt behöver hon inte vara ond för det. Niyama röstar på MM igår för att hon hade ångest och velade. Ja som god så på ett sätt är det ju ett plus att hon inte la rösten på Klara. Men, det kan ju också vara en ond som la rösten så för att inte lägga den på en kollega, och inte lägga den på en god och riskera bli granskad? För att förvirra?