Veckans brott (ulvlek)

Vad är lex bollen??

Jag hade ju räknat med att åka ut innan idag, jobbar helg :arghh:
Ska försöka komma in ikväll och tänka lite mer men upprepar med hänvisning till gårdagens teorier:

Jag tror Habina är God.
Jag tror Matmissbrukaren är psykopat eftersom hon verkade vilja bli lynchad igår.
Jag tror Artline är ond och MM försökte rädda henne.

Mirtai, bollen_ och Niyama är jag osäker på. Men just nu lutar det mest åt att mina originaltankar om Mirtai stämmer och att det är hon som är mest skum av de tre medan de andra två är goda. Men jag är väldigt osäker där...
Jag undrar också. Jag borde kanske veta :confused:

Ja, det var Matmissbrukaren jag tänkte på som psykopat när du skrev om det igår att det var en spelare som betett sig extra konstigt.
Tror att du och Habina är goda utifrån tidigare.
Artline; baserat på att paddan misstänkte henne och från röstningen igår så känns hon troligt ond.

Kvar har jag Mirtai och Niyama. Jag är sjukt osäker och vet inte vad jag ska tro. Mirtai har väl varit lite mer misstänkt än Niyama? Samtidigt behöver hon inte vara ond för det. Niyama röstar på MM igår för att hon hade ångest och velade. Ja som god så på ett sätt är det ju ett plus att hon inte la rösten på Klara. Men, det kan ju också vara en ond som la rösten så för att inte lägga den på en kollega, och inte lägga den på en god och riskera bli granskad? För att förvirra?

:arghh:

Nog för att jag inskriven på öppenpsyk men min läkare har aldrig sagt att jag är psykopat.
Jag har borderline och är emotionellt upp och ner men psykopat :cry:
Det måste vara därför medicinerna inte funkar :cautious:

Inte mycket som hänt idag... (Grattis @LenaH )

Jag har läst igenom leken igen men inte blivit så mycket klokare. Uteslutningsmetoden säger mig dock att artline och matmissbrukaren bör vara ulvar. Hittar inget att ta på där...

Niyama tror jag är god, hon har resonerat som mig hela leken, men jag kan förstås ha fel.
Idahoe upplever jag också letar onda och försöker föra leken framåt. Tror att jag hittat en passande roll också.
Bollen__ fick jag för mig råkade försäga sig, men när jag gått tillbaka hittar jag inte inlägget. Hursom så tror jag att bollen__ är god.
Mirtai är jag osäker på, men om ovanstående gäller bör hon vara ond. Förhoppningsvis klarnar det längre fram.

Ingen mening att vänta.

Habina röstar på artline

Då jag tror att Paddington visste något om artlines roll och att artline därmed är ulv.

Deltagare
3. Habina - GAs röst på henne gör att många håller henne god. Paddington bla.
4. bollen__ - jag
6. Artline - jag tror inte att det stod mellan två goda idag, isåfall är det någon av de "godförklarade" som totalt lurat flera stycken. Jag tycker nog at Art är skum och även om Paddington inte var säker på att hon var ond så hade hon henne på misstänkta listan. Jag tycker nog också att röstningen idag gör att hon hamnar åt det onda hållet. Även om det var minst 2 goda som röstade på Klara idag.
7. LenaH - tror att fio siade henne god.
8. Mirtai - Paddington trodde att hon hade en roll till Mirtai i sitt pussel. Jag kan inte lyckas klura ut vilken roll det kan vara.
15. Idahoe - Hålls också som god av bla. paddington och fler. Pga vettiga tankar.
16. Matmissbrukaren - idag tycker jag att hon betett sig skumt. Att hon har lite tid gör inte att hon är skum men när de inlägg hon skriver känns allmänt konstiga så tycker jag att hon verkar vara på den onda sidan.
17. Niyama - Om Mirtai är god så gör uteslutningsmetoden att Niyama är ond. För jag tror att det är 3 ulvar kvar. Om Mirtai är ond så är Niyama god. Jag vet inte här. Är sjukt osäker på dom två. Jag tycker att Niyama har tankar som överensstämmer med mina men det gör ju även en del av Mirtais tankar. Förutom att Mirtai har mig bland "här kan ulvarna finnas" och det har inte Niyama, tror jag.

Försökt få ner lite tankar innan sängen. Vet inte om ett glas vin gjorde mig något klokare. Om jag är kvar imorgon så måste jag nog försöka hinna läsa igenom hela leken igen. Någon borde ha lite info av de kvarvarande spelarna. Kanske kan det gå att utläsa något.

Återanvänder listan från igår då inget direkt förändrats idag förutom att LenaH blev käkad på sin födelsedag! :rage:
Men jag hade förstått fio rätt och LenaH hade den roll jag trodde.
Jag velar fortfarande mellan Mirtai och Niyama. Jag vet inte hur Niyama spelar som ond. Men en av dom två är god och en är ond tror jag. För eftersom Matmissbrukaren spelat så skumt och som Idahoe skrev så skulle hon kunna vara psykopaten..ulv tror jag iaf att hon är för jag tycker inte att någon av de andra rollerna som är kvar passar på henne.
Och jag tror som sagt att röstningen igår var mellan en god (Klara) och en ond (Artline). Har ytterst svårt att tro på att det stod mellan två goda. Tror också att Paddington var något på spåren när hon misstänkte Artline.
Eftersom vi inte är så väldigt många goda kvar tycker jag också att vi ska samla våra röster, och då Habina redan röstat så följer jag henne, ingen mening att dra ut på det hela.

bollen__ röstar på Artline

Återanvänder listan från igår då inget direkt förändrats idag förutom att LenaH blev käkad på sin födelsedag! :rage:
Men jag hade förstått fio rätt och LenaH hade den roll jag trodde.
Jag velar fortfarande mellan Mirtai och Niyama. Jag vet inte hur Niyama spelar som ond. Men en av dom två är god och en är ond tror jag. För eftersom Matmissbrukaren spelat så skumt och som Idahoe skrev så skulle hon kunna vara psykopaten..ulv tror jag iaf att hon är för jag tycker inte att någon av de andra rollerna som är kvar passar på henne.
Och jag tror som sagt att röstningen igår var mellan en god (Klara) och en ond (Artline). Har ytterst svårt att tro på att det stod mellan två goda. Tror också att Paddington var något på spåren när hon misstänkte Artline.
Eftersom vi inte är så väldigt många goda kvar tycker jag också att vi ska samla våra röster, och då Habina redan röstat så följer jag henne, ingen mening att dra ut på det hela.

bollen__ röstar på Artline

Finns det ingen möjlighet att både Niyama Mirtai är onda?

Jag vet att jag är god så därför måste ulvarna gömma sig bland duktiga spelare

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar