Lite tankar från mig så här på morgonkvisten. Ser ingen anledning att ändra mina tankar om
@LenaH,
@Habina och
@Idahoe utan de är på goda sidan alla tre för mig. Lena enligt fios envishet
.
@Habina utifrån GAs röst och
@Idahoe för att jag tycker hon har bra resonemang och teorier som jag kan följa.
Jag vill nog även fortsättningsvis hålla
@Mirtai åt det godare hållet, som jag skrev tidigare så passar hon in i mitt pussel och jag tror att om hon varit i lyan så hade hon haft lite mer stöd i teoriandet.
@Artline har seglat upp som min högst misstänkta, gjorde det redan igår och har fortsätt även efter DL. Min diskussion m henne stärker bara mina misstankar
Även
@Matmissbrukaren sticker ut, röstade Niyama i DL1, fio DL2 och nu slutligen Bollen_ i DL3.
Rösten på bollen_ var en uddaröst och jag tycker inte hennes motivering riktigt håller, jag tycker inte Bollen_ är särskilt anonym utan skriver inlägg med substans. Vilket gör att om MM är ond så lutar jag åt att bollen_ är åt det godare hållet. Sedan tror jag fortfarande ínte att bollen_ skulle lagt en tredjeröst på GA i DL1 om de var i lyan tillsammans.
Intressant när två av de som jag håller högst misstänkta båda två i DL1 röstade på Niyama. Måste kika mer på Niyama men jag vet inte om två ev kolleger verkligen skulle göra det. Samtidigt så kan Artline haft koll på röstningen och sett att det inte var någon fara att Niyama skulle hamna i lynch.
Klara har gått mig spårlöst förbi i den här leken och är också en person jag måste titta närmare på.