Veckans brott (ulvlek)

DL 6
19:14 Habina röstar på Artline
19:24 bollen_röstar på Artline
20:01 Idahoe röstar på Artline
20:25 Matmissbrukaren röstar på Artline
20:48 Niyama röstar på Matmissbrukaren
20:51 Habina ändrar röst till Matmissbrukaren

Artline: 3
Matmissbrukaren: 2

Nu blir jag nojig att Bollen sitter i lyan ändå och de hoppas att det går vägen att lyncha goda Art. Kan nån lugna mig?

bollen__ ändrar röst till Matmissbrukaren

Pga. jag tror att hon är psykopaten eftersom hon betedde sig väldigt underligt igår. Hon har mest lagt udda, "konstiga" röster, och ja. I mina ögon är hon ond.

DL 6

21:15 bollen_ ändrar röst till Matmissbrukaren

Artline: 2
Matmissbrukaren: 3

Och jag fastnade med vaken son.

Jag röstar på Artline ikväll av den enkla anledningen att Lena gjorde det igår. Misstänker också att hon fått info från spionen med tanke på hur godförklarad hon var och jag litar på henne.

Mirtai röstar på Artline

DL 6

21:18 Mirtai röstar på Artline

Matmissbrukaren: 3

Och jag fastnade med vaken son.

Jag röstar på Artline ikväll av den enkla anledningen att Lena gjorde det igår. Misstänker också att hon fått info från spionen med tanke på hur godförklarad hon var och jag litar på henne.

Mirtai röstar på Artline

Öh va? Vad för info skulle sagt något om Art? Då skulle ju Paddan varit säkrare?

Funderar på om inte lyan bestämt sig för att offra MM, om nu är psykopat. Känns väldigt skumt med dessa röständringar...

Bollen och du själv till exempel ;)
Alltså. Visst jag vet inte Niyamas roll. Men jag vet min..och eftersom jag är osäker på dig och Niyama gör liksom det här att du känns mer ond än henne för mig..
Men visst, om MM är god så är jag lurad. Totalt lurad. Men varför protesterar hon inte mer om hon är god?

Jag tror att MM kan vara psykopaten, men det viktigaste just nu är ju att få ut en ond. Så om lyan offrar henne så spela roll?

Artline röstar på Matmissbrukaren.
Jag tror hon är ond för hon har lagt konstiga röster. Antagligen för hon har facit och inte behöver leta.

DL 6

21:18 Mirtai röstar på Artline
21.28 Artline röstar på Matmissbrukaren

Matmissbrukaren: 4

Jag förstår hur ni tänker med psykopaten och OM jag skulle vara psykopaten så vore det väl i dagsläget vara bra att få ut mig. Jag spelade ju väldigt skumt igår och det kan tyda på att jag är ulv. Så jag följer strömmen och ändrar röst.

Matmissbrukaren ändrar sin röst till Matmissbrukaren

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar