Veckans brott (ulvlek)

DL 6
19:14 Habina röstar på Artline
19:24 bollen_röstar på Artline

20:01 Idahoe röstar på Artline
20:25 Matmissbrukaren röstar på Artline
20:48 Niyama röstar på Matmissbrukaren
20:51 Habina ändrar röst till Matmissbrukaren
21:15 bollen_ ändrar röst till Matmissbrukaren
21:18 Mirtai röstar på Artline
21:28 Artline röstar på Matmissbrukaren

Artline: 3
Matmissbrukaren: 4

Får man rösta på sig själv? :confused:

Olika. Men Myrten ser ut att ha kopierat delar av mina regler men har tagit bort delen om att man inte får rösta på sig själv, så då bör det ju vara ok. Det bör ju också betyda att även Art är ond, men att MM är psykopaten. Skumt dock att röja Art så?! MM hade ju ändå fler röster.

Olika. Men Myrten ser ut att ha kopierat delar av mina regler men har tagit bort delen om att man inte får rösta på sig själv, så då bör det ju vara ok. Det bör ju också betyda att även Art är ond, men att MM är psykopaten. Skumt dock att röja Art så?! MM hade ju ändå fler röster.
Aha. Det är bara förbjudet när det tydligt står, som i din lek! :idea: Kollade också i reglerna nu o såg att det inte stod där..

DL 6
19:14 Habina röstar på Artline
19:24 bollen_röstar på Artline

20:01 Idahoe röstar på Artline
20:25 Matmissbrukaren röstar på Artline
20:48 Niyama röstar på Matmissbrukaren
20:51 Habina ändrar röst till Matmissbrukaren
21:15 bollen_ ändrar röst till Matmissbrukaren
21:18 Mirtai röstar på Artline
21:28 Artline röstar på Matmissbrukaren
21.30 Matmissbrukaren ändrar röst till Matmissbrukaren

Artline: 2
Matmissbrukaren: 5

@Killaloe

Men om spöket röstar på mig så hade det blivit lottning. Jag tror mm har ledsnat och ville vara säker på att hon skulle ryka.

• Gilla
Reactions: MM
Men om spöket röstar på mig så hade det blivit lottning. Jag tror mm har ledsnat och ville vara säker på att hon skulle ryka.
Jag tror nog mer på att du är ulv och MM psykopat och ni såg chansen att få ut psykopaten istället. Om du vore god skulle väl MM stått kvar vid rösten på dig och hoppats på att det finns ett spöke som röstade på dig? För om en god röstats ut idag hade ulvarna kunnat vinna.

UPPDATERING!

- Leif, jag får säga att du tar det här med att SVT lämnade tillbaka skrivmaskinen till sin ursprungliga ägare med ro. Den var trots allt värd en miljon. Mycket vi kunde gjort för de pengarna.
- Hmmmm... jag har hittat på en ny business som är inkomstbringande.
- Jasså?r
- Jo, teamet har huggit ännu en av TV3s infiltratörer – Matmissbrukaren. Och jag har insett att Radiotjänst har ett skriande behov av personal. Beslutet att införa latexuniformer och använda sig av avloppsledningar för att lokalisera de ca 1,5 % av hushållen som inte betalar TV-licens har lett till massuppsägningar. Så – min rekryteringspenning är inte så pjåkig. Plus att de har fixat flera latexvästar åt mig. Perfekta att ha i skogen när det regnar.

Jag kunde faktiskt inte motstå att övertyga en i mitt eget team att följa med Matmissbrukaren över till Radiotjänst. Någon måste ju hålla koll på den där psykopaten och Mirtai kände att hon var less på sitt jobb som lösmynt spion och ställde upp.

Natt-DL imorgon kl 12.00

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud