Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UPPDATERING!
Eftersom onda anser att de inte längre har möjlighet att vinna säger produktionsledningen – grattis goda!.
å jag som hade fattat, men hade ju inga direkta teorier att stödja det med - sluta spela så misstänkt!Härligt goda!!
Sällan jag varit så frustrerad som i den här leken tyckte jag hintade personligen till typ alla men ni bara fortsatte misstänka mig!
ja varför följde ni inte mitt, hrmmm, fina testamente?
å jag som hade fattat, men hade ju inga direkta teorier att stödja det med - sluta spela så misstänkt!
och varför tror du jag gav så tydliga hintar om att jag skulle kolla upp Habina....Detsamma får jag väl säga
Först när du kollade upp Habina som jag kopplade vem du var
ja varför följde ni inte mitt, hrmmm, fina testamente?
och varför tror du jag gav så tydliga hintar om att jag skulle kolla upp Habina....
jag satt ju och vände och vred på hur jag skulle formulera mig för att fånga upp alla på onda sidan, sedan var ju jag säker på att @Lobelia var ulv så det var först efteråt jag skickat påståendet till @Myrten som jag kom på att fråga om även fåret skulle synas i svaret när jag ställde frågan som jag gjorde. Tror Myrten tyckte jag var knäpp....Jag hade nämligen fattat fel och trodde fåret syntes som bybo även till dig men kom på att jag borde dubbelkolla det med Myrten. När jag fattade att du haft info om Lobelia också blev det ju ganska tydligt
Jag visste ju att lösmynta spionen fick hela infon från dag1 så när jag såg ditt inlägg fattade jag att du fattatJag hade nämligen fattat fel och trodde fåret syntes som bybo även till dig men kom på att jag borde dubbelkolla det med Myrten. När jag fattade att du haft info om Lobelia också blev det ju ganska tydligt
jag var ju lite hmmmm, trögare , men när polletten väl trillad ned så fattade jag det också.
Och det var det första jag sa att fio måste ha siat LenaH då hon godförklarade henne .fast då var jag ju spöke så bara Habina som fick höra det
Ah. Då förstår jag ju helt plötsligt Habinas uttalande.
Jag som var snäll och lydde fast jag inte förstod det riktigt
Kanske det var därför jag blev käkad första nattenHurra vad kul att vi vann!!!
Tack onda för en tuff match. Vet inte om det hade gått vägen ifall inte Mirtai offrades...
Tack @Myrten för en rolig lek och tack @quarter4ever för att du fanns vid min sida.
Min plan var genialisk. Väcka upp första lynchade goda, se till så den personen skickade visionen "habina är god" och så njuta av att vara godförklarad och förhoppningsvis få ulvarna att försöka käka mig.
Men så väcker jag upp quarter4ever och hon har hunnit skicka sin vision redan! Så då fick jag hoppas på nästa dygn och så blir koppen käkad!
För övrigt, suveränt skrivet @Koppen att du var osäker på Paddington och lobelia, jag förstod direkt att du var medium då.