Jag blev jätteglad att få bli spökeKul att du fick vara med trots att du åkte tidigt
Tyckte lite synd om dig för du åkte ju tidigt när vi satt i lyan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev jätteglad att få bli spökeKul att du fick vara med trots att du åkte tidigt
Visst var det roligt att vara spöke? Tyckte det var jättekul i förra leken när jag fick vara spöke Fast frustrerande att inte få skriva i trådenJag blev jätteglad att få bli spöke
oh ja....Visst var det roligt att vara spöke? Tyckte det var jättekul i förra leken när jag fick vara spöke Fast frustrerande att inte få skriva i tråden
Ja just det, jag råkade ju outa min roll också..förstod du det @Habina eller trodde du att jag lurades?
Kul att du fick vara med trots att du åkte tidigt
Haha - @cirkus inse att du är inventarie/mycket saknad i ulvlekarna!
Tack! Men hörni... jag har en fråga (från arbetsnarkomanen tillika Lady Disträ aka jag): är det påsk nu i veckan som kommer? Är det liksom långfredag på fredag?Det gäller dig också.
Hoppas du får tid att leka igen någon gång i en inte alltför avlägsen framtid.
ja det är detTack! Men hörni... jag har en fråga (från arbetsnarkomanen tillika Lady Disträ aka jag): är det påsk nu i veckan som kommer? Är det liksom långfredag på fredag?
jaa! Palmsöndag idag, påskafton på lördagTack! Men hörni... jag har en fråga (från arbetsnarkomanen tillika Lady Disträ aka jag): är det påsk nu i veckan som kommer? Är det liksom långfredag på fredag?
Konstiga människor som inte vill ha möte då!@Idahoe och @quarter4ever - tack! Ergh... Har inte så bra koll, nej. Men jag är inte riktigt i samma division som min (hårt arbetande) väninna som en dag för några år sedan irriterat frågade mig om det var något speciellt med en viss dag i december. Folk avslog alla hennes förslag till möten på denna obokade dag och hon fattade inte varför. Det var annandag jul.
Jag är lite impad över hur ni onda lyckades få MM utröstad Att få det till att psykopaten behövde röstas ut på ett trovärdigt sätt var bra gjort!
Jag klarar dessutom inte av att spela skum men visst var mina försök fina
Jag skrev i lyan att jag får dricka en flaska vin och återkomma
Haha, men sa ju till dig @Habina att du inte lär hitta något på mig
Till och med jag såg ända från läktaren att du hade blivit galen
Du kan våldfika hos migKanske åker till sthlm nästa helg och så är du inte hemma så jag kan våldfika hos dig
Nä, för du ska ju komma och hälsa på mig!Du kan våldfika hos mig
Visst var det roligt att vara spöke? Tyckte det var jättekul i förra leken när jag fick vara spöke Fast frustrerande att inte få skriva i tråden