Veckans brott (ulvlek)

DL 5
18.30 LenaH röstar på Artline
19.34 Idahoe röstar på Artline
20.45 Mirtai röstar på Klara
21.02 Klara röstar på Artline
21.16 Artline röstar på Klara
21.20 Habina röstar på Klara
21.23 bollen__ röstar på Klara
21.28 Matmissbrukaren röstar på Klara
21.30 Niyama röstar på Matmissbrukaren

Artline: 3
Klara: 5
MM: 1
Här @Myrten

UPPDATERING!

- Jaha Leif, det var ju en riktigt trev... trev... trevlig dag det här!
- Mackmyra is da shit!
- Men, borde vi kansche göra något åt programmet? Det är ju fortfarande.... NEJ, rör inte den där! Du minns vad Peter Pluntky sa att den var värd! Akta schkrivmaschinen!
- Hata slumpen! *slår på tangenterna*

TILLFÄLLIGT AVBROTT

- Ok, någon har hällt en hink vatten över mig. Leif ser ut att ha schomn... SOMNAT där vid bordet. Inte mycket annat att göra än att skaffa en bisittare så vi kommer vidare. Och då ska ännu en av våra trogna tv-tittare ta plats i soffan. Välkommen Klara!

Natt-DL imorgon kl 10.00

:arghh: Hoppas verkligen jag blir klokare av morgondagens genomgång av leken. Nästan så jag hoppas att jag blir käk, så jag slipper tänka. :meh:

Neej. :banghead:
Fler bybor än vi trodde mao. Innebär det att Lobelias 4 ulvar stämmer kanske..? Så det är 3 kvar nu?

Nä?
Kvar:
Habina
bollen__
Artline
LenaH
Mirtai
Idahoe
Niyama
MM

Om det är tre specialroller kvar kan det väl fortfarande vara en bybo kvar? Eller missar jag nån nu?

uteslutningsmetoden ger mig att våra kvarvarande onda finns att hitta bland Niyama, Bollen, Matmissbrukaren och Artline

När ska ni lära er att Klara alltid är god? :devil:

Well, jag bad om att åka ut senast fredag, ni lyder order. :D

Hejja goda! Nu ska jag shoppa. Imorgon.

Ja, nästa gång lär jag tro att du är god. Då kommer du lura mig bara därför! :p Men jag tänkte faktiskt ändra röst när du skrev efter jag röstat men insåg att jag inte hann :(
Shoppa lugnt! :D

Nä?
Kvar:
Habina
bollen__
Artline
LenaH
Mirtai
Idahoe
Niyama
MM

Om det är tre specialroller kvar kan det väl fortfarande vara en bybo kvar? Eller missar jag nån nu?

Eller nu missförstod jag kanske dig. Jag tror att det är 2 bybor kvar. Och 3 specialroller. Alltså 5 goda kvar. Då kan det bara vara 3 onda kvar.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar