Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om hon "siat" dig och då skulle börjat teoria mot dig tidigare måste det alltså innebära att du är ond?
Jag är nu framme i stugan i Ullared och ska ta ett glad vin med tjejerna. Tänker därför rösta nu.
Jag tror Artline hakade upp sig på Paddi igår och imorse därför att hon är ond och ville få ut Paddi. Jag tror också att hon försade sig här ovan.
Klara röstar på Artline
Det kan jag faktiskt hålla med om. Om hon ställt påstående om dig och fått veta att du var god borde hon inte misstänkt dig och om hon fått veta att du var ond så borde hon ha varit "säkrare" på det sas.Hade hon siat mig som god så hade hon inte misstänkt mig så därför tyckte jag det var onödigt att skriva med.. Mitt svar var de de som tror att paddan visste att jag var ond.
Jag vill nog också rösta på Klara idag. Jag vet inte vad jag ska tro om varken Klara eller Artline, MEN vi vet att fio var god och jag vet min egen roll, alltså kan jag hålla med om att det verkar som att Klara försa sig och sedan lite fint "förklarade" bort det. Tycker också att Klara inte riktigt spelar som hon brukar, hon brukar ju vara mer "på", även i de fall hon haft en roll som inte ger info. Så därför lägger jag min röst hellre där än på Artline idag.
Det skulle kunna vara så att båda är onda, då LenaH röstat på Art och jag håller LenaH som god efter fios kommentarer. Även Idahoe som teoriar vettigt har röstat där men, jag tycker att Klara sticker ut mer eftersom det faktiskt handlar om mig, samt fio där jag vet båda rollerna.
bollen__ röstar på Klara
Ja, jag vet att det kan vara så. Men det kan ju vara du som luras också! Jag vet inteEller så var det helt enkelt en felsägning och jag är god. Synd att de onda lyckas lura de goda ikväll.
Jag vill ju helst rösta på MM men den känns meningslöst just nu
Jag känner mig orolig nu..men om Klara är god så lär ju art vara ond.Jag med, men det fick bli klara istället. Hoppas jag tänker rätt...