Veckans brott (ulvlek)

DL 5
18.30 LenaH röstar på Artline
19.34 Idahoe röstar på Artline
20.45 Mirtai röstar på Klara
21.02 Klara röstar på Artline

Artline: 3

Klara: 1

Om hon "siat" dig och då skulle börjat teoria mot dig tidigare måste det alltså innebära att du är ond?

Jag är nu framme i stugan i Ullared och ska ta ett glad vin med tjejerna. Tänker därför rösta nu.

Jag tror Artline hakade upp sig på Paddi igår och imorse därför att hon är ond och ville få ut Paddi. Jag tror också att hon försade sig här ovan.

Klara röstar på Artline

Hade hon siat mig som god så hade hon inte misstänkt mig så därför tyckte jag det var onödigt att skriva med.. Mitt svar var de de som tror att paddan visste att jag var ond.

Artline röstar på Klara
Jag tror hon råkade försäga sig i det inlägget jag citerade förut. Att hon visste att fio och bollen är goda.

DL 5
21.16 Artline röstar på Klara

Klara: 2

Jag velar rejält ikväll. Men det skulle kunna vara så att klara försade sig...

Habina röstar på klara

Då jag tror att hon faktiskt menade goda och inte levande när hon skrev om fio och bollen__ De enda som vet det, är ulvar, alltså bör klara vara ulv.

Hade hon siat mig som god så hade hon inte misstänkt mig så därför tyckte jag det var onödigt att skriva med.. Mitt svar var de de som tror att paddan visste att jag var ond.
Det kan jag faktiskt hålla med om. Om hon ställt påstående om dig och fått veta att du var god borde hon inte misstänkt dig och om hon fått veta att du var ond så borde hon ha varit "säkrare" på det sas.
Jag har ingen aning om vad jag ska tro men just nu känns det ju som att det kommer stå mellan dig och Klara ikväll..

LenaH och Ida som jag håller som goda har röstat på Art. Mirtai som är skum röstar på Klara. Klara som är skum röstar på Art. Och så Art på Klara.

:banghead:

Jag vill nog också rösta på Klara idag. Jag vet inte vad jag ska tro om varken Klara eller Artline, MEN vi vet att fio var god och jag vet min egen roll, alltså kan jag hålla med om att det verkar som att Klara försa sig och sedan lite fint "förklarade" bort det. Tycker också att Klara inte riktigt spelar som hon brukar, hon brukar ju vara mer "på", även i de fall hon haft en roll som inte ger info. Så därför lägger jag min röst hellre där än på Artline idag.
Det skulle kunna vara så att båda är onda, då LenaH röstat på Art och jag håller LenaH som god efter fios kommentarer. Även Idahoe som teoriar vettigt har röstat där men, jag tycker att Klara sticker ut mer eftersom det faktiskt handlar om mig, samt fio där jag vet båda rollerna.

bollen__ röstar på Klara

DL 5
21.16 Artline röstar på Klara
21.20 Habina röstar på Klara
21.23 bollen__ röstar på Klara

Klara: 4

Det är bara synd att vi nog inte har råd att rösta ut en god ikväll. Om jag åker ikväll hoppas jag att ni ändå fixar det.

Jag vill nog också rösta på Klara idag. Jag vet inte vad jag ska tro om varken Klara eller Artline, MEN vi vet att fio var god och jag vet min egen roll, alltså kan jag hålla med om att det verkar som att Klara försa sig och sedan lite fint "förklarade" bort det. Tycker också att Klara inte riktigt spelar som hon brukar, hon brukar ju vara mer "på", även i de fall hon haft en roll som inte ger info. Så därför lägger jag min röst hellre där än på Artline idag.
Det skulle kunna vara så att båda är onda, då LenaH röstat på Art och jag håller LenaH som god efter fios kommentarer. Även Idahoe som teoriar vettigt har röstat där men, jag tycker att Klara sticker ut mer eftersom det faktiskt handlar om mig, samt fio där jag vet båda rollerna.

bollen__ röstar på Klara

Eller så var det helt enkelt en felsägning och jag är god. Synd att de onda lyckas lura de goda ikväll.

Jag reagerade också när Klara skrev det om kvarvarande goda istället för levande. Samtidigt har jag ingen koll alls på Artline och det står uppenbarligen mellan dom två ikväll och för att inte lägga en helt menlös röst så lägger jag min röst på Klara för att få facit om hennes eventuella tabbe.

Matmissbrukaren röstar på Klara

Alltså, jag har ingen aning om Klara/Artline.

Niyama röstar på Matmissbrukaren

pga hennes röst på mig dag ett, rösten på fio och "innehållslösa" inlägg idag

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10