Hm bara de som är på Bright Side Of Life sommar mef där *hick*Dricker whiskey med Paddan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm bara de som är på Bright Side Of Life sommar mef där *hick*Dricker whiskey med Paddan?
Men ååååh! Kan vi inte bara bestämma att vi lynchar psykopaten? Eller kanske @Myrten *hoppfull*
Paddan kanske ställt nåt påstående om Art? Fast borde hon inte varit tydligare då?
Psykopaten är väl egentligen bäst att lyncha sist, om det nu skulle vara möjligt att välja.
Psykopaten är väl egentligen bäst att lyncha sist, om det nu skulle vara möjligt att välja.
Varför det? Den drar ju med sig en god och just nu är det lite tunt med goda...
Varför det?
Öh va?
Vi måste ju få ut en ond ikväll...
Deltagare kvar:
Habina
bollen__
Artline
LenaH
Mirtai
Klara
Idahoe
Niyama
MM
Stämmer det?
Ja det ser ut så!
Ja? Men om men om man får välja är det väl bättre med en vanlig ulv än med psykopaten, det var det jag svarade på. Det lät som att du tyckte att det var bra att den drar med sig en god, eftersom du inte tyckte det var vettigt att lyncha den sist?
Alla deltagares röstning..Deltagare kvar:
Habina
bollen__
Artline
LenaH
Mirtai
Klara
Idahoe
Niyama
MM
Stämmer det?
Alltså jag glor på de där röstlistorna men tycker inte jag kan hitta något samband..Något borde väl gå att utläsa ur dom, eller?
Lite tankar från mig så här på morgonkvisten. Ser ingen anledning att ändra mina tankar om @LenaH, @Habina och @Idahoe utan de är på goda sidan alla tre för mig. Lena enligt fios envishet . @Habina utifrån GAs röst och @Idahoe för att jag tycker hon har bra resonemang och teorier som jag kan följa.
Jag vill nog även fortsättningsvis hålla @Mirtai åt det godare hållet, som jag skrev tidigare så passar hon in i mitt pussel och jag tror att om hon varit i lyan så hade hon haft lite mer stöd i teoriandet.
@Artline har seglat upp som min högst misstänkta, gjorde det redan igår och har fortsätt även efter DL. Min diskussion m henne stärker bara mina misstankar
Även @Matmissbrukaren sticker ut, röstade Niyama i DL1, fio DL2 och nu slutligen Bollen_ i DL3.
Rösten på bollen_ var en uddaröst och jag tycker inte hennes motivering riktigt håller, jag tycker inte Bollen_ är särskilt anonym utan skriver inlägg med substans. Vilket gör att om MM är ond så lutar jag åt att bollen_ är åt det godare hållet. Sedan tror jag fortfarande ínte att bollen_ skulle lagt en tredjeröst på GA i DL1 om de var i lyan tillsammans.
Intressant när två av de som jag håller högst misstänkta båda två i DL1 röstade på Niyama. Måste kika mer på Niyama men jag vet inte om två ev kolleger verkligen skulle göra det. Samtidigt så kan Artline haft koll på röstningen och sett att det inte var någon fara att Niyama skulle hamna i lynch.
Klara har gått mig spårlöst förbi i den här leken och är också en person jag måste titta närmare på.
Kollar på Paddans inlägg igen. Att hon håller Lena som god är ju inte så konstigt, så om hon använt sina påståenden om andra så är frågan vilka tre? Habina kan hon nog också hålla som god ändå. Ida? Kan hon ha "siat"? Hon verkar godförklara Ida utan så mycket till teorier. Även Mirtai håller hon som god, men där känns det som det finns något mer tvivel. Artline verkar hon hålla som väldigt ond. Sen riktar hon misstankar även mot MM men tolkar de som något svagare.
Hon bör ju ha hunnit med tre påståenden. Habina, Ida och Art? Ida, Mirtai och Art?
Eftersom jag tror att Lobelia la ett försök till räddningsröst för GA så tror jag att du är inne på rätt spår.