Veckans brott (ulvlek)

Paddan kanske ställt nåt påstående om Art? Fast borde hon inte varit tydligare då?

Jo, jag är rätt kluven där. Hon borde varit tydligare, samtidigt finns det inte mycket att ta på när det kommer till artline. Påminner om när jag siade Paddington i förra leken och typ fick skylla på andra för att förklara att Paddington var ond...

Nu har jag kollat igenom matmissbrukarens inlägg och de gav om möjligt ännu mindre än artline. Hon röstar med knepiga teorier, men jag vet inte om det absolut måste göra henne till ulv för det.

Summa sumarum: @Paddington jag ser inte det du såg. :(

Vi måste ju få ut en ond ikväll... :nailbiting:

Ja? Men om men om man får välja är det väl bättre med en vanlig ulv än med psykopaten, det var det jag svarade på. Det lät som att du tyckte att det var bra att den drar med sig en god, eftersom du inte tyckte det var vettigt att lyncha den sist?

Ja? Men om men om man får välja är det väl bättre med en vanlig ulv än med psykopaten, det var det jag svarade på. Det lät som att du tyckte att det var bra att den drar med sig en god, eftersom du inte tyckte det var vettigt att lyncha den sist?

Jag förstår hur du menar... Är väl mest så att jag vill få det överstökat. Men pekar du ut psykopaten så lovar jag att lyncha den sist. ;)

Mirtai röstar: Paddington, missad röst, glömmerallt, Snurrfian
Idahoe röstar: Mirtai, Habina, glömmerallt, missad röst

Habina röstar: Lobelia, Paddington, glömmerallt, Paddington
Matmissbrukaren röstar: Niyama, fio, glömmerallt, bollen__
bollen__ röstar: glömmerallt, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian
Klara röstar: Mirtai, Mirtai, glömmerallt, Mirtai
LenaH röstar:
Blacksmithfarm, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian
Artline röstar: Niyama, Lobelia, glömmerallt, Paddington
Niyama röstar: missad röst, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian

Hur de som är kvar har röstat.
Deltagare kvar:
Habina
bollen__
Artline
LenaH
Mirtai
Klara
Idahoe
Niyama
MM

Stämmer det?
Alla deltagares röstning..
Glömmerallt röstar: Quarter4ever, Paddington, Habina
fio röstar: glömmerallt, Lobelia, glömmerallt
Mirati röstar: Paddington, missad röst, glömmerallt, Snurrfian
Idahoe röstar: Mirtai, Habina, glömmerallt, missad röst

Blacksmithfarm röstar: glömmerallt,
Habina röstar: Lobelia, Paddington, glömmerallt, Paddington
Snurrfian röstar: Habina, glömmerallt, glömmerallt, Paddington
Matmissbrukaren röstar: Niyama, fio, glömmerallt, bollen__
bollen__ röstar:
glömmerallt, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian
Klara röstar: Mirtai, Mirtai, glömmerallt, Mirtai
Paddington röstar: Quarter4ever, Lobelia, glömmerallt, Artline
LenaH röstar:
Blacksmithfarm, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian
Lobelia röstar: Quarter4ever, fio
Artline röstar: Niyama, Lobelia, glömmerallt, Paddington
Quarter4ever röstar: glömmerallt
Koppen röstar: quarter4ever, Lobelia
Niyama röstar: missad röst, Lobelia, glömmerallt, Snurrfian

Alltså jag glor på de där röstlistorna men tycker inte jag kan hitta något samband..Något borde väl gå att utläsa ur dom, eller?

Alltså jag glor på de där röstlistorna men tycker inte jag kan hitta något samband..Något borde väl gå att utläsa ur dom, eller?

Jag hittar aldrig något tycker jag. Alla känns precis lika skumma när jag vänder och vrider på det. Jag skulle kunna rösta på mig själv med för min statistik får väl ingen guldstjärna direkt.
Dock reagerade jag på så många röster i slutet på Snurrfian igår så där tycker jag man borde hitta något?

Lite tankar från mig så här på morgonkvisten. Ser ingen anledning att ändra mina tankar om @LenaH, @Habina och @Idahoe utan de är på goda sidan alla tre för mig. Lena enligt fios envishet ;). @Habina utifrån GAs röst och @Idahoe för att jag tycker hon har bra resonemang och teorier som jag kan följa.

Jag vill nog även fortsättningsvis hålla @Mirtai åt det godare hållet, som jag skrev tidigare så passar hon in i mitt pussel och jag tror att om hon varit i lyan så hade hon haft lite mer stöd i teoriandet.

@Artline har seglat upp som min högst misstänkta, gjorde det redan igår och har fortsätt även efter DL. Min diskussion m henne stärker bara mina misstankar

Även @Matmissbrukaren sticker ut, röstade Niyama i DL1, fio DL2 och nu slutligen Bollen_ i DL3.
Rösten på bollen_ var en uddaröst och jag tycker inte hennes motivering riktigt håller, jag tycker inte Bollen_ är särskilt anonym utan skriver inlägg med substans. Vilket gör att om MM är ond så lutar jag åt att bollen_ är åt det godare hållet. Sedan tror jag fortfarande ínte att bollen_ skulle lagt en tredjeröst på GA i DL1 om de var i lyan tillsammans.

Intressant när två av de som jag håller högst misstänkta båda två i DL1 röstade på Niyama. Måste kika mer på Niyama men jag vet inte om två ev kolleger verkligen skulle göra det. Samtidigt så kan Artline haft koll på röstningen och sett att det inte var någon fara att Niyama skulle hamna i lynch.

Klara har gått mig spårlöst förbi i den här leken och är också en person jag måste titta närmare på.

Kollar på Paddans inlägg igen. Att hon håller Lena som god är ju inte så konstigt, så om hon använt sina påståenden om andra så är frågan vilka tre? Habina kan hon nog också hålla som god ändå. Ida? Kan hon ha "siat"? Hon verkar godförklara Ida utan så mycket till teorier. Även Mirtai håller hon som god, men där känns det som det finns något mer tvivel. Artline verkar hon hålla som väldigt ond. Sen riktar hon misstankar även mot MM men tolkar de som något svagare.

Hon bör ju ha hunnit med tre påståenden. Habina, Ida och Art? Ida, Mirtai och Art?

Kollar på Paddans inlägg igen. Att hon håller Lena som god är ju inte så konstigt, så om hon använt sina påståenden om andra så är frågan vilka tre? Habina kan hon nog också hålla som god ändå. Ida? Kan hon ha "siat"? Hon verkar godförklara Ida utan så mycket till teorier. Även Mirtai håller hon som god, men där känns det som det finns något mer tvivel. Artline verkar hon hålla som väldigt ond. Sen riktar hon misstankar även mot MM men tolkar de som något svagare.

Hon bör ju ha hunnit med tre påståenden. Habina, Ida och Art? Ida, Mirtai och Art?

Jag skulle vilja slänga in Lobelia i den ekvationen också eftersom Paddis kändes väldigt drivande mot henne!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar