Tycker
Artline försöker spä på misstankarna mot Paddington, som jag tror är god, utan att egentligen ha så mycket att gå på. Det känns ju klart ulvigt.
Mirtai får jag nog fundera lite mer på. Tyckte hon betedde sig klart udda första dagen, med röst och efterföljande diskussioner. Visserligen var det ju inte en lätt första dag att lägga röster på. Men ändå...
Å andra sidan verkar Paddi ha fått in henne i pusslet, vilket får mig att fundera igen... Så, inga klara misstankar mot Mirtai just nu, men håller ett öga öppet ditåt.
Matmissbrukaren röstar på bollen_ igår, med en i det närmaste BOP verkar det som.
Kan ha haft dåligt med tid, men att i princip chansvälja en bland de 4 som har lägst antal inlägg känns ju sådär.
Särskilt som MM själv kommer näst i statistiken
Det fick MM att segla upp som misstänkt för mig.
Klara hade en dålig dag igår. Förståeligt om man är inaktiv då, även om jag kan tycka hon gjorde det lite väl lätt för sig med att återanvända en gammal teori.
Mitt problem med henne är att jag tycker man flera gånger fått höra "Nu har jag en tanke/teori men jag måste fundera mer på den" och sen kommer aldrig någon uppföljning. Exempelvis
Ett sånt citat är i sig inte misstänkt alls, men jag tycker hon kör lite väl mycket på den taktiken, vilket skulle kunna vara ett försök att verka aktiv men ändå inte peka ut någon kollega?
Niyama har många inlägg, men jag upplever lite att hon i viss mån saknar den skärpa hon brukar spela med. Å andra sidan är mycket plugg en fullt godtagbar ursäkt, jag sitter ju i samma sits där
Jag vet verkligen inte var jag har henne, vilket skrämmer mig
då hon är en skicklig spelare och kan lura mig precis hur hon vill sannolikt
Inte misstänkt just nu, men en att hålla ett öga på för säkerhets skull