Veckans brott (ulvlek)

Jag skulle vilja slänga in Lobelia i den ekvationen också eftersom Paddis kändes väldigt drivande mot henne!

Ja. just det. Nu såg jag också inlägget igår kväll där hon skrev:
"Kvar är då Snurrfian, bollen_, Artline, Klara, MM och Niyama som jag måste kika närmare på."

Efter det kan hon ju inte fått nån info, och där låter hon inte alls säker på Art?

Men om paddan "siat" mig så borde hon ha börjat teoria mot mig tidigare? Jag vet att det inte finns mycket att gå på men nu tycker jag hon började misstänka mig efter jag skrev ännu ett teori inlägg mot henne. Hon visste att hon var god. Då är det inte så konstigt att hon tyckte jag var skum som misstänkte henne.

Jag tror paddan hade varit tydligare om hon visste att jag var ond.

Idag ska jag rösta i tid, hade jag tänkt. Och var beredd att rösta på Art för att Paddan låter så säker i sitt inlägg imorse. Men igår kväll lät hon inte alls säker, och däremellan kan hon inte fått info. Och Arts röst dag ett fattar jag inte, varför om hon är ond?

fio och bollen__ är dom två kvarvarande goda som röstade på glömmerallt.

fio la första rösten:

och bollen__ la tredje, däremellan hade BSF röstat på glömmerallt.

Sist röstar Q4 på ga. Ett försök att rädda sig själv.

Frågan är ju, om fio och/eller bollen__ är ond, varför käkade dom då BSF? bollen__ röstade efter BSFs teori.

Jag funderar lite på den här felskrivningen. Kan det inte ha varit möjligt att hon råkade avslöja att hon visste att fio och bollen är goda?

Jag hittar aldrig något tycker jag. Alla känns precis lika skumma när jag vänder och vrider på det. Jag skulle kunna rösta på mig själv med för min statistik får väl ingen guldstjärna direkt.
Dock reagerade jag på så många röster i slutet på Snurrfian igår så där tycker jag man borde hitta något?

Jag håller med!
Jo har funderat på det med men tycker inte jag hittar direkt något. Jag vet ju min roll och LenaH är jag ju hyffsat övertygad om är god och har en roll jag också tror där, pga fio då. Så det är Mirtai och Niyama, har ingen aning alls om dom. Men Paddis ville hålla Mirtai åt det goda hållet om jag inte minns fel..

Jag håller med!
Jo har funderat på det med men tycker inte jag hittar direkt något. Jag vet ju min roll och LenaH är jag ju hyffsat övertygad om är god och har en roll jag också tror där, pga fio då. Så det är Mirtai och Niyama, har ingen aning alls om dom. Men Paddis ville hålla Mirtai åt det goda hållet om jag inte minns fel..

Alla andra då?

Jag håller med!

Men jag håller Habina åt det godare hållet som verkar hålla Niyama åt det godare hållet?

Jag tänkte rösta på Klara ikväll. Jag tycker hennes envisa röstande på mig döljer det faktum att hon inte verkar misstänka några andra? Igår är en sak men idag har hon också skrivit flera inlägg om mig. Jag är smickrad över uppmärksamheten men det känns skumt att inte kunna bredda sitt letande!

Mirtai röstar på Klara

Habina - bör vara god, känns vettig (förutom konstigheten nyss om psykopaten) och tror inte GA hade röstat på henne om hon var ulv.
bollen__ - ?
Artline - tycker rösten dag ett kan tala för att hon inte är ond, tror inte paddan kan ha vetat något eftersom hon lät så osäker igår kväll.
LenaH - bör ha siats som god
Mirtai - ?
Klara - kan ev. ha försagt sig, (i så fall bör bollen vara god) har hängt sig fast vid Mirtai, kan veta nåt om Mirtai (paket med sia i så fall) men det verkar långsökt, borde gått på mer då? hänger sig fast vid ond kollega?
Idahoe - paddan kan ha "siat" henne som god
Niyama - jag
MM - skum förstadagsröst, skriver typ "innehållslösa" inlägg idag. skum röst på fio dag 2.

DL 5
18.30 LenaH röstar på Artline
19.34 Idahoe röstar på Artline
20.45 Mirtai röstar på Klara

Artline: 2

Klara: 1

Habina - bör vara god, känns vettig (förutom konstigheten nyss om psykopaten) och tror inte GA hade röstat på henne om hon var ulv.
bollen__ - ?
Artline - tycker rösten dag ett kan tala för att hon inte är ond, tror inte paddan kan ha vetat något eftersom hon lät så osäker igår kväll.
LenaH - bör ha siats som god
Mirtai - ?
Klara - kan ev. ha försagt sig, (i så fall bör bollen vara god) har hängt sig fast vid Mirtai, kan veta nåt om Mirtai (paket med sia i så fall) men det verkar långsökt, borde gått på mer då? hänger sig fast vid ond kollega?
Idahoe - paddan kan ha "siat" henne som god
Niyama - jag
MM - skum förstadagsröst, skriver typ "innehållslösa" inlägg idag. skum röst på fio dag 2.

Ett varv till: om art är ond och mirtai är ond så blir ju rösten dag ett lättare att förstå, men varför inte rösta på q4 då? eller så kändes det "genomskinligt" att rösta på q4 och både GA och mirtai är kollegor, därav rösten på mig?

Men om paddan "siat" mig så borde hon ha börjat teoria mot mig tidigare? Jag vet att det inte finns mycket att gå på men nu tycker jag hon började misstänka mig efter jag skrev ännu ett teori inlägg mot henne. Hon visste att hon var god. Då är det inte så konstigt att hon tyckte jag var skum som misstänkte henne.

Jag tror paddan hade varit tydligare om hon visste att jag var ond.

Om hon "siat" dig och då skulle börjat teoria mot dig tidigare måste det alltså innebära att du är ond?

Jag är nu framme i stugan i Ullared och ska ta ett glad vin med tjejerna. Tänker därför rösta nu.

Jag tror Artline hakade upp sig på Paddi igår och imorse därför att hon är ond och ville få ut Paddi. Jag tror också att hon försade sig här ovan.

Klara röstar på Artline

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar