Det där att lämna visioner när man är död är över nu va? Mediumet dog ju?[/QUOTE]
Stämmer
Jag får inte till citatet... vet inte vad som hänt...
Nu ger jag upp... Så fort jag försöker flytta ut all min text så hamnar det bara i citatet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där att lämna visioner när man är död är över nu va? Mediumet dog ju?[/QUOTE]
Stämmer
Jag får inte till citatet... vet inte vad som hänt...
Fast iom att jag outade henne så gravt var ju risken stor att hon skulle vara skyddad den natten och eftersom flera ifrågasatte henne så fanns chansen att lyncha.
Ditt resonemang faller ju på att GA gjorde just så som du (även om du naturligtvis inte kan svara för GA:s handlingar).
Ja vi spöken verkar inte vara vän med citaten idag ...Nu ger jag upp... Så fort jag försöker flytta ut all min text så hamnar det bara i citatet.
Jag tycker ju att @Paddington är en ulvkandidat, samtidigt stämmer en del av hennes tankar överens med mina men en ulv kan också spela så.
Hennes tankar om @Artline känns också intressanta och det enda jag kan utläsa av det är väl att de inte lär vara lyakompisar.
Men ja! Problemet med @Snurrfian är ju bara att hon inte skrivit så mycket mer än om sina datorproblem!Jag tycker ju Snurris känns lite skum och så lägger hon andrarösten på Paddan som också känns lite skum
Habina smyger med lite försiktigt, men jag vet inte det gör henne till ulv? Sen la glömmerallt sin röst där, och vad betyder det? Det kan betyda en god som glömmerallt försökte lägga misstankar på, det kan betyda ulv som glömmerallt försöker skapa ett alibi till genom att lägga sin röst där och så skriver hennes andra ulvkollegor att så skulle glömmerallt aldrig göra, det skulle peka ut Habina för mycket. Så det säger inte heller något om Habina...
Paddington, röstade på Q4E i första lynchen, det verkar helt otroligt om det inte skulle ha varit någon mer ulv med och röstat på henne eftersom glömmerallt låg risigt till för lottning men det är bara Paddington kvar där... Samtidigt så kanske lyan var beredda att offra glömmerallt för att vinna leken? Att glömmerallt dessutom lägger sin röst på Paddington i DL2 kanske var ett försök att skaffa ett alibi?
Plockar upp mina tankar från tidigare ikväll. Om GA skulle vara ulv känns det som @Koppen skulle spelat otroligt högt genom att vänta till DL och lagt ett försök till räddningsröst för denne så sent i leken, det känns inte riktigt som Koppens spelstil. Funderar över de tankar flera hade m @Lobelia igår och dennes räkneexempel m goda/onda och det är något i den diskussionen som skaver och om jag sedan lägger till det med utjämningsrösten mellan Q4 och GA och slutligen att hon säger att hon borde röstat på @Mirtai och inte Q4 om hon velat rädda GA gör också att det skaver lite eftersom vi inte vet Mirtais roll.
Paddington röstar på Lobelia