Men fan.
Ingen specialroll iaf. Orkar inte gå igenom röstningen nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fan.
UPPDATERING!
- Då Leif kommer vi till programpunkten ”fråga professorn” där tittarna själva får ställa frågor.
- Jaha är det dags för den redan?
- Jojomen, absolut. Och nu har jag en överraskning till dig.
- Åh neeeeej, du vet ju...
- En av dina trogna tv-tittare, Snurrfian är här med oss. Välkommen in i studion.
Kameran sveper iväg från GW och Camilla Kvartoft som väser ur mungipan:
- Försök i alla fall se lite glad ut!
- Hata slumpen.
Natt-DL imorgon kl 9.30 och det sköts av @Killaloe. Pma era val till både henne och mig!
@Idahoe - du missade rösten! Pet, pet!
Och om jag var i lyan m GA - varför skulle jag då lyfta misstankar mot henne i DL1 genom att peka ut henne som får?I första DL lyfter hon att GA kan vara fåret men väljer sedan att rösta på Q4.jag tror ocskå att GA röst på paddan i DL2 var tänkt som ett alibi.
Det har du rätt i att det vore konstigt.Och om jag var i lyan m GA - varför skulle jag då lyfta misstankar mot henne i DL1 genom att peka ut henne som får?
Fast kollar man på innehållet i Bollen_s inlägg så är hon inte så osynlig tycker jag.Just nu vet jag inte alls hur jag ska rösta men väljer ikväll att rösta på Bollen då hon är den jag mest tycker är osynlig och det känns ulvigt.
Matmissbrukaren röstar på Bollen__
och ändå väljer du att ha med det i ditt röstinlägg mot mig?Det har du rätt i att det vore konstigt.
Ja för jag funderar på om det fanns en anledning till varför du inte röstade på GA. Men visst är det konstigt om du som ulv skulle väcka misstankar mot en kollega.och ändå väljer du att ha med det i ditt röstinlägg mot mig?
7 namngivna goda roller. 17 spelare. Det borde vara 6 onda, 5 ulvar och fåret. Det ger 4 bybor. Rätt många om man jämför de lekar jag varit med i. Kan bli intressant. Och svårt.
Fast kollar man på innehållet i Bollen_s inlägg så är hon inte så osynlig tycker jag.
Sedan la Bollen_ tredje rösten på GA i DL1 skulle hon verkligen ha spelat så högt i första DL när övriga bara hade en röst emot sig (skrivit detta tidigare också).
Utifrån röstlistorna måste jag säga att jag blir mycket fundersam över Klara.
Hon har nu röstat på mig i 3 av 4 lyncher med mer eller mindre samma motivering. Känns inte som det bidrar med så mycket ulvletande att bilda sig en teori dag 1 och så hänga fast i samma teori hela leken..,
...jag håller Paddington och LenaH åt godare hållet enligt tidigare tankar. Även Habina tror jag platsar där, baserat på diskussioner jag läst idag och genomgång av inlägg. Hon verkar aktivt leta goda och jag tror inte GA försökte lägga alibi utan ville förvirra genom att rösta på en god.
Jag börjar bli lite fundersam på Artline baserat på hennes diskussion med Paddington senaste sidorna. Tycker hon resonerar lite udda...
Även Mirtai har jag varit lite smått fundersam till från första dagens konstiga röst och agerande därefter.
Ett sånt citat är i sig inte misstänkt alls, men jag tycker hon kör lite väl mycket på den taktiken, vilket skulle kunna vara ett försök att verka aktiv men ändå inte peka ut någon kollega?Däremot kom jag på en annan sak när jag gick och funderade nu på morgonen som jag måste, om jag hinner idag, kika lite på. Jag har en tendens att glömma bort att vissa spelare har extrainformation som jag glömmer kika efter.