Veckans brott (ulvlek)

Nu är jag lite stressad, men Paddans röst dag ett är väl bara intressant om Mirtai är ulv? Alltså om Paddan räddningsröstade så borde hon lagt rösten på Mirtai om Mirtai är god? Tror det bara var Mirtai som hade två röster då?

LenaH röstar på Snurrfian

på grund av att hon försöker misstänkliggöra Habina efter GAs röst på henne igår och jag är ganska övertygad om att Habina är god.

Mirtai röstar på Snurrfian

Jag vet att hon är sjuk men jag tycker inte att det finns så mycket av substans att ta på. Det som @Niyama lyfte ovan är bara ett exempel, jag tycker inte heller att Habina flutit med. Det känns som ett sätt att hitta teorier mot någon där det egentligen inte finns något att hitta.

Nu är jag lite stressad, men Paddans röst dag ett är väl bara intressant om Mirtai är ulv? Alltså om Paddan räddningsröstade så borde hon lagt rösten på Mirtai om Mirtai är god? Tror det bara var Mirtai som hade två röster då?

det stämmer att jag var den som hade 2 röster när Paddis röstade

Bollen__ röstar på Snurrfian
Då hon känns son att hon försöker misstänkliggöra habina efter gas röst på henne.

Niyama röstar på Snurrfian

enligt tidigare teorier, bland annat för att det känns som att hon försöker sprida misstankar mot mig och Habina

Men shit, nu blir jag lite stressad över att det ramlar in så många röster på Snurris också! :arghh:
Hur man än vänder sig så har man rumpan bak! :banghead: (och väggen framför sig...)

DL4
20:44 Klara röstar på Mirtai
20:54 Habina röstar på Paddington
21:01 Paddington röstar på Artline
21:16 Snurrfian röstar på Paddington
21:20 Matmissbrukaren röstar på bollen_
21:24 Artline röstar på Paddington
21:27 LenaH röstar på Snurrfian
21:28 Mirtai röstar på Snurrfian
21:30 bollen_ röstar på Snurrfian
21:30 Niyama röstar på Snurrfian

Mirtai: 1
Paddington: 3
Artline: 1
bollen_: 1
Snurrfian: 4

Idahoe missar?

jag lovade mig själv att inte rösta i sista minuten igen :banghead:
Men det är så svårt när alla smyger (inklusive jag själv).
Det verkar ju inte som om besserwissern hittat någon ond i natt och då finns det inga tydliga signaler och med en infofattig DL igår så... :crazy:

UPPDATERING!

- Då Leif kommer vi till programpunkten ”fråga professorn” där tittarna själva får ställa frågor.
- Jaha är det dags för den redan?
- Jojomen, absolut. Och nu har jag en överraskning till dig.
- Åh neeeeej, du vet ju...
- En av dina trogna tv-tittare, Snurrfian är här med oss. Välkommen in i studion.

Kameran sveper iväg från GW och Camilla Kvartoft som väser ur mungipan:

- Försök i alla fall se lite glad ut!
- Hata slumpen.

Natt-DL imorgon kl 9.30 och det sköts av @Killaloe. Pma era val till både henne och mig!

@Idahoe - du missade rösten! Pet, pet!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar