Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag lite stressad, men Paddans röst dag ett är väl bara intressant om Mirtai är ulv? Alltså om Paddan räddningsröstade så borde hon lagt rösten på Mirtai om Mirtai är god? Tror det bara var Mirtai som hade två röster då?
Men det är så svårt när alla smyger (inklusive jag själv).jag lovade mig själv att inte rösta i sista minuten igen
om paddan är ulv och ville räddningsrösta så borde hon alltså ha röstat på dig, om du är god. men det säger ju inte så mycket egentligen.det stämmer att jag var den som hade 2 röster när Paddis röstade
Som sagt, har inte sett någon röst från Idahoe, annars stämmer den jag postade.Röstlista, någon?
Men det är så svårt när alla smyger (inklusive jag själv).
Det verkar ju inte som om besserwissern hittat någon ond i natt och då finns det inga tydliga signaler och med en infofattig DL igår så...
nä sista inlägget från Idahoe kl 12 idag typ, vad jag kan se...Som sagt, har inte sett någon röst från Idahoe, annars stämmer den jag postade.