Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här skrivs det för fullt ser jag. Mestadels om fåret och brevbäraren/mediet.
Nu har jag inte följt dom senaste lekarna så vet inte vem som varit vad så just den diskussionen ger inte mig så mycket.
Attt skapa länkar av inläggsnummer?#199 (testar tips från Gunnar, det funkade )
Intressant tanke, då kan man ju fundera över varför
Vill bara säga att jag tycker det är kul att du har tid och lust att vara med oss och leka igen. Jag har saknat dig i lekarna.
Din länk funkar inte
Man kan "dra ned" inläggsnumret så skapas det en automatisk länk i inlägget
vad tristFungerar inte på Paddington.
#199 (testar tips från Gunnar, det funkade )
Intressant tanke, då kan man ju fundera över varför
Herregud vad ni skriver!
Som vanligt har jag dåligt med tid på måndagar. Måste rösta redan nu eftersom jag ska rida ikväll.
hade tänkt rösta på glömmerallt men när Fio gör det känns det väldigt misstänkt. Kan Paddington och Fio sitta i lyan ihop även i den här leken?.
Kanske ska förtydliga! Jag har typ noll tid att leka just på måndagskvällar. Är tvungen att rösta med en teori.ta det för vad det är!
Snarare misstänkt att så många plötsligt tycker att en förstadagsröst utan bra teori är det skummaste i världen...
Okej. @Paddington @Niyama
(jag får ingen notis av det... ifall det är meningen, menar jag...)
går ju bara göra med senaste, jag kan inte scrolla samtidigt
Har för mig att man kunnat skriva inläggsnummren förut med # framför för att det ska länka...
Kanske ska förtydliga! Jag har typ noll tid att leka just på måndagskvällar. Är tvungen att rösta med en teori.ta det för vad det är!
Snarare misstänkt att så många plötsligt tycker att en förstadagsröst utan bra teori är det skummaste i världen...
Funderar på om det bara är fyra i lyan, Myrten brukar ha få onda. Om Lobelia känner till det och råkar skriva ut hur många goda det är. Kan visserligen lika gärna vara en miss från en god.Med tanke på de relativt starka rollerna på den goda sidan, många bybor dock, inklusive spökväckaren så tror jag på 5 i lyan + fåret och då 12 goda+ ett eventuellt spöke.