Veckans brott (ulvlek)

Här skrivs det för fullt ser jag. Mestadels om fåret och brevbäraren/mediet.

Nu har jag inte följt dom senaste lekarna så vet inte vem som varit vad så just den diskussionen ger inte mig så mycket.

Nu har jag landat hemma efter att ha varit med kidsen till ridskolan. Skummat ikapp leken medans jag stoppat i mig middag. Får fundera i duschen på vem jag tycker ska ut först. :devil:

Vill bara säga att jag tycker det är kul att du har tid och lust att vara med oss och leka igen. Jag har saknat dig i lekarna. :up:

Åh :love:

Jag har fått inse att ska jag kunna leka får jag göra det trots att jag numera arbetar. Dom jäklarna har bestämt sig för att behålla mig till september och så länge kan jag ju inte vara utan att leka :eek: :D
Dessutom jobbar min man natt denna veckan så ulvlek på kvällen kan jag ägna mig åt så mycket jag orkar :up:

Okej. @Paddington @Niyama
(jag får ingen notis av det... ifall det är meningen, menar jag...)
går ju bara göra med senaste, jag kan inte scrolla samtidigt :p

Har för mig att man kunnat skriva inläggsnummren förut med # framför för att det ska länka...

Herregud vad ni skriver!

Som vanligt har jag dåligt med tid på måndagar. Måste rösta redan nu eftersom jag ska rida ikväll.

hade tänkt rösta på glömmerallt men när Fio gör det känns det väldigt misstänkt. Kan Paddington och Fio sitta i lyan ihop även i den här leken?.

Vad är det misstänkta? Att fio håller med Paddan? Annars verkar hon tänka som du. Att det är skumt att peka ut fåret redan nu. Men är paddans kommentar verkligen så konstig när GA började?

Kanske ska förtydliga! Jag har typ noll tid att leka just på måndagskvällar. Är tvungen att rösta med en teori.ta det för vad det är!

Snarare misstänkt att så många plötsligt tycker att en förstadagsröst utan bra teori är det skummaste i världen...

Jag behöver rösta för jag kan få ett telefonsamtal typ när som helst, har dock ingen aning om hur. Men då vet ni om jag försvinner utan att ha hunnit få iväg en röst. Ska läsa igenom nu och hoppas jag hinner.

Kanske ska förtydliga! Jag har typ noll tid att leka just på måndagskvällar. Är tvungen att rösta med en teori.ta det för vad det är!

Snarare misstänkt att så många plötsligt tycker att en förstadagsröst utan bra teori är det skummaste i världen...

Just nu finns det inte så mycket att gå på men jag förstår din reaktion.

. Teorin är det inte fel på förutom att den kanske hade passat bättre på GA men jag förstår samtidigt att du inte vill lägga andra rösten.

Okej. @Paddington @Niyama
(jag får ingen notis av det... ifall det är meningen, menar jag...)
går ju bara göra med senaste, jag kan inte scrolla samtidigt :p

Har för mig att man kunnat skriva inläggsnummren förut med # framför för att det ska länka...

jag tror inte det är meningen att man ska få en notis. Däremot kan det ju ibland vara bra när man svarar på ett inlägg och inte vill citera hela, men ändå visa vilket inlägg det var man menade.

Där kan jag hålla med. Snälla sig mig den som kommer på en riktigt vettig förstadagsteori.
Möjligen @LenaH s första spel då hon fick ut Hedinn som ond fe var det väl.

Har suttit och funderat en stund nu.

Q4E: skulle hon verkligen välja att sticka ut så som får redan dag 1?

Glömmerallt: hennes röst på q4e skulle kunna vara en hint till lyan att hon är fåret. Eller så vill hon bara dra igång leken. Är hon ulv som ser ett tillfälle att kasta lite misstankar? God som vill dra igång teorier/behöver rösta och tar det hon hittar? Får?

Mirtai: skrev ju att hon hade ont om tid.
@Mirtai Det är ju svårt första dagen, men det är ju därför man(jag) försöker vända på alla stenar jag hittar...

Lobelia: räknefel - men är hon ond för det?

fio: röstar efter Paddis teori, snodde hon den? Tänkte hon likadant?

Blev jag klokare på detta? Knappast.

GA röstar först och hon tog väl vad det fanns, känns det som. Jag är tveksam till att det var en hint av q4, men det är i alla fall lite intressant att q4 tycks intressera sig så för fåret.

Q4 kommenterar något som kan vara en tabbe av Lobelia, även bsf ifrågasätter hur Lobelia får ihop det. Jag funderar på om Lobelia försagt sig, men inte på samma sätt som q4 var inne på. Lobelia skrev:
Med tanke på de relativt starka rollerna på den goda sidan, många bybor dock, inklusive spökväckaren så tror jag på 5 i lyan + fåret och då 12 goda+ ett eventuellt spöke.
Funderar på om det bara är fyra i lyan, Myrten brukar ha få onda. Om Lobelia känner till det och råkar skriva ut hur många goda det är. Kan visserligen lika gärna vara en miss från en god.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar