Jo det var ju det jag skrev i ett inlägg. ATT jag letar ulvar även denna gången ?Så nu är du inte tvungen att leta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var ju det jag skrev i ett inlägg. ATT jag letar ulvar även denna gången ?Så nu är du inte tvungen att leta?
Jag vet inget om någon men detta är ju något som även jag reagerar på därför la jag fram det.Såklart gör jag det
Men jag reagerade på att du skrev om det svarta fåret igen, strax efter GA's röst. Och såhär inför första DL så finns det ju inte så jättemycket att gå på. Hon hade skrivit med fåret i texten men ändå räknat fel, det var ju inte så att hon helt utelämnade det ur ekvationen.
Om du vore får och Lobelia god som gjort ett misstag så vore det dessutom bra för dig att misstänka henne. För att hon är god, och du är inte den första att lägga fram teorin...
Med det sagt så vet jag inte om jag tror att du är ond, men...
Ok så som medium så får man bara en massa text från LL man vet såklart inte vem som skickat den från början, det är väl bara LL som vet det såklart! Nä det kan ju bli väldigt förvirrande när många har dött.. I början måste det ju vara enkelt dock!
kan väl också vara så att @glömmerallt är fåret och försöker signalera till lyan genom att fånga upp får-diskussionen och rösta på den som var fåret i förra lekenDu fortsätter på får-spår...
Undrar om glömmerallt var inne på något, och du är så kall att du fortsätter försöken att meddela lyan?
det överlåter jag till någon annan att komma påJepp gillaknapp borde vara prio1, undrar hur man kan övertala @Gunnar?
Så kan det ju också vara...kan väl också vara så att @glömmerallt är fåret och försöker signalera till lyan genom att fånga upp får-diskussionen och rösta på den som var fåret i förra leken
Det var en bra tanke däremot. Den får jag fundera på!kan väl också vara så att @glömmerallt är fåret och försöker signalera till lyan genom att fånga upp får-diskussionen och rösta på den som var fåret i förra leken
kan väl också vara så att @glömmerallt är fåret och försöker signalera till lyan genom att fånga upp får-diskussionen och rösta på den som var fåret i förra leken
fast den rösten känns ju skum eftersom det var BSF som pekade ut att Q4 kunde vara får först och jag pekade på att det finns andra möjligheter...Mirtai röstar på Paddington
Eftersom jag tycker det känns skumt att peka ut någon som får redan innan första DL
Så du misstänker både GA och Paddi för att de pekar ut får, men röstar på Paddi eftersom fio redan röstat på GA - förstod jag rätt då?Mirtai röstar på Paddington
Eftersom jag tycker det känns skumt att peka ut någon som får redan innan första DL
GA var först med det, i sin röst...fast den rösten känns ju skum eftersom det var BSF som pekade ut att Q4 kunde vara får först och jag pekade på att det finns andra möjligheter...
Jag lägger en tidig röst får jag ska åka iväg till Borås till min särbo och gud vet vad som kan hända i ödebygden så att jag inte kommer åt att rösta.
Jo, precis.och då blir det ännu skummare att @Mirtai väljer att rösta på mig.