Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får du det till fyra i lyan? Lobelia skriver ju fem plus fåret? Är det du som försäger dig istället?GA röstar först och hon tog väl vad det fanns, känns det som. Jag är tveksam till att det var en hint av q4, men det är i alla fall lite intressant att q4 tycks intressera sig så för fåret.
Q4 kommenterar något som kan vara en tabbe av Lobelia, även bsf ifrågasätter hur Lobelia får ihop det. Jag funderar på om Lobelia försagt sig, men inte på samma sätt som q4 var inne på. Lobelia skrev:
Funderar på om det bara är fyra i lyan, Myrten brukar ha få onda. Om Lobelia känner till det och råkar skriva ut hur många goda det är. Kan visserligen lika gärna vara en miss från en god.
Hur får du det till fyra i lyan? Lobelia skriver ju fem plus fåret? Är det du som försäger dig istället?
Aha men det känns ju ännu märkligare om hon skulle vara ulv och räknat så fel på antalet goda?Tror Niyama menar att det är fyra baserat på att lobelia räknade med en god för mycket.
Aha men det känns ju ännu märkligare om hon skulle vara ulv och räknat så fel på antalet goda?
Snurrfian röstar på Habina eftersom jag tycker att räknefelet på antalet god inte känns som någon vettig anledning att lägga en röst på någon. (och det här känns möjligtvis ännu tunnare... )
Ok då!
TackOk då!
Har precis landat framför datorn efter oväntad men högst välkommen playdate!Men va sjutton jag måste prestera någon slags vettig röst med röstmotivering snart... Jag ska sitta i möte över nätet mellan 21-22... Men jag vet inte vem jag ska rösta på så här första DL... Det skulle kännas väldigt behändigt att återanvända en gammal teori om att @LenaH alltid är ond, även när hon är god... Men jag skulle vilja hitta något vettigare att gå på...
oj ja den tanken du får fram här att det kanske bara är 4 i lyan hade jag inte tänkt innan, men helt klart en intressant reflektion!GA röstar först och hon tog väl vad det fanns, känns det som. Jag är tveksam till att det var en hint av q4, men det är i alla fall lite intressant att q4 tycks intressera sig så för fåret.
Q4 kommenterar något som kan vara en tabbe av Lobelia, även bsf ifrågasätter hur Lobelia får ihop det. Jag funderar på om Lobelia försagt sig, men inte på samma sätt som q4 var inne på. Lobelia skrev:
Funderar på om det bara är fyra i lyan, Myrten brukar ha få onda. Om Lobelia känner till det och råkar skriva ut hur många goda det är. Kan visserligen lika gärna vara en miss från en god.