Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...
Det är det jag får det till med.

Alltså jag kreverar snart! :arghh: Av någon anledning visar inte nya datorn att det kommit nya inlägg i tråden, jag måste trycka F5 för att se att något hänt i leken, sedan när jag går in i tråden måste jag trycka F5 för att få upp de nya inläggen. Ni kan ju tänka er hur skoj det varit sista kvarten när jag inte tyckte det hände någonting. :banghead: Tips på vad jag kan göra? Ändra någon inställning? Hoppa på datorn?

Alltså jag kreverar snart! :arghh: Av någon anledning visar inte nya datorn att det kommit nya inlägg i tråden, jag måste trycka F5 för att se att något hänt i leken, sedan när jag går in i tråden måste jag trycka F5 för att få upp de nya inläggen. Ni kan ju tänka er hur skoj det varit sista kvarten när jag inte tyckte det hände någonting. :banghead: Tips på vad jag kan göra? Ändra någon inställning? Hoppa på datorn?
jag tycker du ska skriva fler inlägg, då behöver du inte oroa dig om ev uppdateringar för då står du själv för uppdateringarna...
Sedan kanske du borde byta tangentbord så du kan skriva fortare.....

I sista hand kanske du ska gå tillbaka till Paddington - denne kan du verkligen lita på :) :love::p

Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...

Det är det jag får det till med.

Fast njä, det måste väl ha blivit lottning mellan just bollen__ och Ferrari eftersom röstfifflarens röst bör ha hamnat på bollen__ och då stod det 3-3 mellan dom.

Gå in på inställningar här i buke, där kan man kryssa i och ur om den röda siffran i fliken ska dyka upp eller ej. Kanske inte är ikryssat av någon anledning??

Det har du rätt i :o. Läste den rollen lite för snabbt, den brukar ju kunna skydda sig själv vid en lynch så jag utgick från att det var så den här gången med. :banghead:
Hemläxa, läs igenom ALLA rollerna tre gånger till, minst! :idea: :)

Fast då brukar BM ha förmåga att stoppa lynchen. Och det hände ju inte nu.

(jag har samma hemläxa som du O_o - och även att se till att LÄSA rätt)

Fast då brukar BM ha förmåga att stoppa lynchen. Och det hände ju inte nu.

(jag har samma hemläxa som du O_o - och även att se till att LÄSA rätt)
Precis, det är stoppandet av en lynch som jag syftar på med skydd. :)

Dags att sova och sedan ta tag i hemläxan. :)

Det är kallt och förjävligt ute och jag är utelåst. Suck. Och knappt något batteri Heller i fånen. Så detta kan bli kul.... ringt telefonen. Knackat. Väntat. Ingen reaktion. Jag har en värdelös vakthund xD

ok jag blev också lite fundersam över att bollen__ åkte, inte så bra att BM försvann men tror att bollen__ kan göra en bra prestation i "goda lyan"!:up:
men osökt får det mig att fundera lite på hur folk egentligen läser ?
Goda roller
*Siarlärling – kan sia varannan natt med start natt 1, meddelar LL innan nattDL.
*Ängel – kan varje natt skydda en deltagare (sig själv eller annan) från ulvarnas attack, meddelar LL innan nattDL.
*Brevbärare – kan varje dag dela ut ett paket. Paketen innehåller en sia, en spionrad och ett beskydd. Meddelar LL innan dagDL. Mottagaren måste använda förmågan inom 1,5 dygn. Svaret på sian fås efter nattDL eller efter dagDL beroende på när frågan är skickad och beskyddet kan användas kommande natt eller natten efter (i fall mottagaren inte är inne mellan dag och natt).
*Brevbärarens ättling - om brevbäraren dör innan alla paket är utdelade är det ättlingens uppgift att dela ut kvarvarande paket.
*Röstfifflare - har varje dag möjlighet att lägga en extra röst, pm:as till LL innan dagDL.
*Borgmästare - om det blir oavgjort i en röstning, har borgmästaren utslagsröst, och lotten faller på den deltagare borgmästaren röstat på. Har borgmästaren inte röstat eller röstat på en helt annan deltagare, blir det lottning. Kan vid ett tillfälle lägga en extra röst som pm:as till LL (dagDL).
*Bybor - har inga specialförmågor.
Alltså BM kan vid ett tillfälle lägga en extraröst - inte stoppa lynch!
Så OM bollen__ la en extra röst för att rädda sig själv- så tja då la hon den inte på Ferrari iaf för då hade hon inte rykt, även om röstfifflaren la en röst på bollen__

DL 1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari
21:27 Hedinn röstar på Ferrari
21:30 cirksu röstar på blacksmithfarm
21:30 Q4 e röstar på sedna

Ferrari 3
Bollen__ 2
BSF 2
cirkus 1
quaretr4ever 1
lilltess 1
sedna 1

snurrfian och mirtai missar att rösta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar