Är du trött cirkus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du trött cirkus?
Det är det jag får det till med.Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...
Skydda sig? BM hade väl inget skydd??Inte helt säker men jag misstänker att röstfifflaren lade sin extra röst där och att bollen_ missade att skydda sig själv.
eftersom ingen protesterat mot röstlistan jag lagt upp, förutsätter jag att den är korrekt (å jag inte missat ngt)Nu har jag inte dubbelkollat rösterna men om röstlistan stämde så har det gått rätt till.
eftersom ingen protesterat mot röstlistan jag lagt upp, förutsätter jag att den är korrekt (å jag inte missat ngt)
jag tycker du ska skriva fler inlägg, då behöver du inte oroa dig om ev uppdateringar för då står du själv för uppdateringarna...Alltså jag kreverar snart! Av någon anledning visar inte nya datorn att det kommit nya inlägg i tråden, jag måste trycka F5 för att se att något hänt i leken, sedan när jag går in i tråden måste jag trycka F5 för att få upp de nya inläggen. Ni kan ju tänka er hur skoj det varit sista kvarten när jag inte tyckte det hände någonting. Tips på vad jag kan göra? Ändra någon inställning? Hoppa på datorn?
Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...
Det är det jag får det till med.
VassegoJag jag såg att du hade koll och uppdaterade den och att ingen protesterade så jag vågade låta bli att dubbelkolla den. Tack
Gå in på inställningar här i buke, där kan man kryssa i och ur om den röda siffran i fliken ska dyka upp eller ej. Kanske inte är ikryssat av någon anledning??Alltså jag kreverar snart! Av någon anledning visar inte nya datorn att det kommit nya inlägg i tråden, jag måste trycka F5 för att se att något hänt i leken, sedan när jag går in i tråden måste jag trycka F5 för att få upp de nya inläggen. Ni kan ju tänka er hur skoj det varit sista kvarten när jag inte tyckte det hände någonting. Tips på vad jag kan göra? Ändra någon inställning? Hoppa på datorn?
Ja, men det är väl det snurris skriver? Lottning mellan F och boll för att bollen inte röstat på F??Fast njä, det måste väl ha blivit lottning mellan just bollen__ och Ferrari eftersom röstfifflarens röst bör ha hamnat på bollen__ och då stod det 3-3 mellan dom.
Heter "Live update visningsval" och så har man lite alternativ därGå in på inställningar här i buke, där kan man kryssa i och ur om den röda siffran i fliken ska dyka upp eller ej. Kanske inte är ikryssat av någon anledning??
Ja, men det är väl det snurris skriver? Lottning mellan F och boll för att bollen inte röstat på F??
Det har du rätt i . Läste den rollen lite för snabbt, den brukar ju kunna skydda sig själv vid en lynch så jag utgick från att det var så den här gången med.Skydda sig? BM hade väl inget skydd??
Det har du rätt i . Läste den rollen lite för snabbt, den brukar ju kunna skydda sig själv vid en lynch så jag utgick från att det var så den här gången med.
Hemläxa, läs igenom ALLA rollerna tre gånger till, minst!
Precis, det är stoppandet av en lynch som jag syftar på med skydd.Fast då brukar BM ha förmåga att stoppa lynchen. Och det hände ju inte nu.
(jag har samma hemläxa som du - och även att se till att LÄSA rätt)
Alltså BM kan vid ett tillfälle lägga en extraröst - inte stoppa lynch!Goda roller
*Siarlärling – kan sia varannan natt med start natt 1, meddelar LL innan nattDL.
*Ängel – kan varje natt skydda en deltagare (sig själv eller annan) från ulvarnas attack, meddelar LL innan nattDL.
*Brevbärare – kan varje dag dela ut ett paket. Paketen innehåller en sia, en spionrad och ett beskydd. Meddelar LL innan dagDL. Mottagaren måste använda förmågan inom 1,5 dygn. Svaret på sian fås efter nattDL eller efter dagDL beroende på när frågan är skickad och beskyddet kan användas kommande natt eller natten efter (i fall mottagaren inte är inne mellan dag och natt).
*Brevbärarens ättling - om brevbäraren dör innan alla paket är utdelade är det ättlingens uppgift att dela ut kvarvarande paket.
*Röstfifflare - har varje dag möjlighet att lägga en extra röst, pm:as till LL innan dagDL.
*Borgmästare - om det blir oavgjort i en röstning, har borgmästaren utslagsröst, och lotten faller på den deltagare borgmästaren röstat på. Har borgmästaren inte röstat eller röstat på en helt annan deltagare, blir det lottning. Kan vid ett tillfälle lägga en extra röst som pm:as till LL (dagDL).
*Bybor - har inga specialförmågor.