och sär skriver.....jag är/var spik nykter både igår och idag *sådetså*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och sär skriver.....jag är/var spik nykter både igår och idag *sådetså*
hennes alterego??Vem är det?
Samma som crikusVem är det?
För att svara lite för sent men jag tror att den goda sidan kommer att segra och jag tror att åskådarna spelar en väldigt stor roll för den utgången.Eftersom ni verkar lite sega ( ) får ni ett par frågor, ni får svara om ni har tid och lust typ:
Vilken sida tror ni kommer segra och vilken roll tror ni kommer ha störst betydelse för resultatet?
Ni lynchar borgmästaren bollen!
va?
Hur kan det ha gått till?
va?
va?
Precis vad jag undrade..
Nu har jag inte dubbelkollat rösterna men om röstlistan stämde så har det gått rätt till.
Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...va?
Såhär såg ju röstlistan ut
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess
21:23 Sedna röstar på Ferrari
21:24 Outofservice röstar på bollen__
21:25 FiaM röstar på Ferrari
21:27 Hedinn röstar på Ferrari
21:30 cirksu röstar på blacksmithfarm
21:30 Q4 e röstar på sedna
Den enda som rimligen borde kunna lägga två röster är ju borgmästaren .... och om det är bollen__ så har det hänt något omöjligt
Den enda som rimligen borde kunna lägga två röster är ju borgmästaren .... och om det är bollen__ så har det hänt något omöjligt
Det är vad jag med tror.Min snorfyllda hjärna kan bara få det till att röstfifflaren la en röst på Bollen så att det blev lika och i och med att Bollen röstade på Q så vägde hennes röst inte över så att det blev lottning? Men som sagt, tokförkyld och slutkörd så kan jag ha missförstått...
Röstfifflaren Märks att jag är ur form, haha!