Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja då ska jag försöka klura lite här då!

Snurrfian och Bsf vill båda att ulvarna ska vinka/räcka upp en hand, min spontana tanke är då att det känns lite som att det skulle kunna va en ulv som försöker lite väl hårt att låtsas god.
Men det är ju såklart en väldigt vag tanke då det är så himla tidigt i leken.

Annars handlar det mesta om hur många ulvar vs goda det är. Som jag förstått det så är även psykopaten i lyan, eller? Så ja det känns ju som att det borde vara 3 kanske 4 ulvar plus psykopaten i lyan.

Cirkus skriver mycket, som vanligt :p, tyvärr känner jag inte att det är något jag reagerar på direkt. Bsf röstar på cirkus och jag kan väl förstå rösten på ett vis, men ändå inte så att jag känner att jag misstänker cirkus mer än någon annan.

Lilltess är väldigt snabb på att reagera på Bsf:s röst på Cirkus och spontant så får Lilltess röst mig att reagera mer än Bsf:s röst, även om jag har en liten ond aning om Bsf(första stycket jag skrev).

Bollen kommer in med en snabb röst utan att ha skrivit något annat. Tycker nog dock att det borde finnas något mer att lägga en röst på än just att Q inte skrev förrän idag. Frågan är om det är en ulv som var stressad och har svårt att hitta något att gå på för att hen vet vilka som är ulvar? Eller om det bara var en stressad röst från en god.

Hmm, nog för att jag är glad att det inte var 20 sidor att läsa igenom när jag kom hem, men det hade nog gjort det lite lättare att hitta något att gå på... :angel:

Det jag kan hitta så här långt är att quarter4ever, Lilltess, Blacksmithfarm och cirkus diskuterar lite olika alternativ kring fördelningen mellan onda och goda. Hittar inte mycket att reagera på i den diskussionen mer än att jag är nog själv mer inne på att det borde vara minst tre ulvar plus psykopaten. Skulle det visa sig vara färre är det en bonus och är det fler kan det bli en väldigt kort lek. :cautious:

Det har kommit lite ströröster som även de är svåra att bedöma, visst kan jag hålla med Lilltess om att bollens röst på q är lite väl men i mina ögon känns den som en motiverad panik BOP.

Edit, gick tillbaka och läste igen och såg att det var Ferrari som reagerade på bollen och inte Lilltess.

Försökte citera Niyama, men internet krånglar på mobilen.

Jag tror goda vinner pga goda lyan! Men det är nog mest för att jag tror jag hamnar där själv. ;)

Försökte citera Niyama, men internet krånglar på mobilen.

Jag tror goda vinner pga goda lyan! Men det är nog mest för att jag tror jag hamnar där själv. ;)

Det där var både en självgod rackare och en godförklaring av sig själv tycker jag!

(du VAR briljan i goda lyan förra leken)

Jag tycker att blacksmithfarm gör det lite lätt för sig med sin röst på cirkus. Men så kommer Lilltess och gör det ännu enklare för sig...

Eftersom jag känner mig stressad att få iväg en röst och allt tekniskt krånglar, så får jag lägga min röst på den som känns som den gjort det lite för enkelt för sig. Lat ulv?

Habina röstar på Lilltess

Det där var både en självgod rackare och en godförklaring av sig själv tycker jag!

Vad ska hon annars skriva, att hon inte lär hamna i goda lyan? Det om nåt är väl misstänkt. ;)

Båda onda och goda vill väl att övriga spelare ska tro att de är goda, så jag ser inte det misstänkta med att antyda att man är god, om det nu var det du gjorde?

Dl1
20:27 Blacksmithfarm röstar på crikus
20:42 bollen__ röstar på quarter4ever
20:45 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:55 Ferrari röstar på Bollen_
21:18 Habina röstar på Lilltess

Hahaha, det var inte menat så! Jag tänkte bara på att jag rykt så tidigt de senaste lekarna, så jag hamnar där snart igen. *generad smiley som mobilen inte orkar ladda fram*

Vad ska hon annars skriva, att hon inte lär hamna i goda lyan? Det om nåt är väl misstänkt. ;)

Båda onda och goda vill väl att övriga spelare ska tro att de är goda, så jag ser inte det misstänkta med att antyda att man är god, om det nu var det du gjorde?

Jag kan inte se att jag någonstans har misstänkt Habina för nånting. Kan du?

Nog för att bollens röst på q4 känns enkel, men då är Ferraris röst på bollen nästan ännu enklare. För jag tycker bollens röst känns mest som en BOP.

Sedna röstar på Ferrari

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar