Men vad knepigt det är att försöka hitta något att teoria om; någon annan än de som inte är med och leker (typ hon som just räckte upp en hand).
Q och lilltess funderar lite runt rollfördelning och reder ut hur Q tänkt runt namngivna roller även bsf hakar på där (förstås
) och tänker att goda lyan är kraftfull och det gör att det kanske finns risk för 4+1 i lyan även om psykopaten också är kraftfull, men hon tror inte att det är den fördelningen. Jag håller med om att det inte borde vara 4+1 i lyan just för att med det scenariot bsf tänker så finns risk att leken tar slut väldigt fort. Jag tror på 3+1 eller i bästa fall 2+1. Goda lyan ÄR kraftfull men det gäller ju att de skickar rader till goda; då är den riktigt bra, men iom att de inte vet vem som är god så finns ju risken att de droppar rader till onda och på så vis avslöjar goda specialroller, så det är vanskligt att räkna på goda lyan som så kraftfull att det skulle ge onda fördelar i form av flera i lyan.
Så kom jag inte fram till nånting egentligen...
Resten av spelarna då? Ingen som sticker ut alls eller knappt ens har skrivit nånting.