Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag hittat hit
Plötsligt händer detDet måste vara första gången i historien som du är bland dom sista (kanske till och med sist) att hitta leken!
Mobbare där, försöker kika fram mellan Klara och Lena som totalt fryser ut mig tydligen .Du och jag @Klara, du och jag.
Mobbare där, försöker kika fram mellan Klara och Lena som totalt fryser ut mig tydligen .
Hm så du vill rösta ut de som inte ens är med i leken ?Kan rösta på dig istället för @Klara om det känns bättre?
Hm så du vill rösta ut de som inte ens är med i leken ?
Jag har väl räknat med både ulv och psykopat ? Eller vad menar du? Har fetmarkerat i mitt inlägg ?Jag är färdigarbetad för dagen och har nu tid för varulvslek. Detta är ju värsta dagen, DL1..
Ser att q4 försöker dra igång och räknar på spelare, men där är bara en namngiven ond roll? Psykopaten då. Eller du räknade psykopat och ulv? @quarter4ever
vi är 13 som deltar
7 goda namngivna roller i listan samt
2 onda namngivna roller
Då är det 4 till att fördela på bybor /ulvar
Psykopaten som drar med sig en lottad god är ju en kraftig förstärkning, så antingen 2 el 3 ulvar utöver psykopaten känns väl rimligast att utgå ifrån, vilket i så fall ger
Goda roller :
*Siarlärling
*Ängel
*Brevbärare
*Brevbärarens ättling
*Röstfifflare
*Borgmästare
*Bybor 3-4 st
Onda Roller:
*Ulvar 2-3 st ( 4 känns osannolikt iom att vi har en psykopat)
*Psykopat
Kul att det finns en "god lya" - åskådarna - även i denna leken
Då gör det ju inte så mycket om man åker tidigt då man ju samtidigt har en nyckelroll att utdela en spionrad till lämplig mottagare
Jag har väl räknat med både ulv och psykopat ? Eller vad menar du? Har fetmarkerat i mitt inlägg ?
Ja IOM att psykopaten har en egen förmåga så gjorde jag så ( även om den såvitt jag läste mig till också var ulv vilket jag också tolkade som att den ingår i lyan )ja det var så jag menade, att du räknade ulv också.
Ja IOM att psykopaten har en egen förmåga så gjorde jag så ( även om den såvitt jag läste mig till också var ulv vilket jag också tolkade som att den ingår i lyan )
Ulv liksom bybo räknar jag som en namngiven roll - bara antalet som är osäkert
Tja, det låter väl inte helt otroligt.vi är 13 som deltar
7 goda namngivna roller i listan samt
2 onda namngivna roller
Då är det 4 till att fördela på bybor /ulvar
Psykopaten som drar med sig en lottad god är ju en kraftig förstärkning, så antingen 2 el 3 ulvar utöver psykopaten känns väl rimligast att utgå ifrån, vilket i så fall ger
Goda roller :
*Siarlärling
*Ängel
*Brevbärare
*Brevbärarens ättling
*Röstfifflare
*Borgmästare
*Bybor 3-4 st
Onda Roller:
*Ulvar 2-3 st ( 4 känns osannolikt iom att vi har en psykopat)
*Psykopat
Kul att det finns en "god lya" - åskådarna - även i denna leken
Då gör det ju inte så mycket om man åker tidigt då man ju samtidigt har en nyckelroll att utdela en spionrad till lämplig mottagare
En fråga till @Niyama - får brevbäraren välja vilken ordning den delar ut paketen, eller måste det vara i den ordningen du skrev i rollbeskrivningen?