glömmerallt
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mammas du undrade tidigare lite om min röst och varför jag tänkte att du var ond. Alltså du har helt rätt i att det är en svag förstadagsteori och jag hade en smula tidsnöd. (typ hungerkravaller och ingen middag ens på g, som jag också skrev). Min tanke var att tramset med ffa Myrten just var en dimridå, som att om vi två verkar bundisar och bästisar så kan iiiiingen tro att vi är onda tillsammans.
Ok, då var det ungefär som jag gissade, var mest om det var någon riktig substans bakom.
Förövrigt kommer min röst hamna på Paddington, för inlägget ovan var fruktansvärt förvirrande. Hur kommer man på tanken att förklara på ett sådant sätt?
Japp!@glömmerallt Visst är DL 21:30 idag också? Bara så att jag har koll!
Och som jag tidigare skrivit, Habina och FiaM bara hängde med på Myrtens notering om att jag var lite kort i tonen. Jag noterar fenomenet att hänga på någon annans resonemang.
Habina kör med snurr-kortet - hon till och med kallar sig för Snurr-bina. Också det får mig notera. Är det nån subtil liten vinkning? Direkt tänker jag på Snurrfian - och jag kan inte se något skäl för Habina att vinka just till Snurrfian.
Jag har lite problem... Jag trodde att Myrten och @Mammas hängde ihop på något sätt, vilket de uppenbarligen inte gjorde. Ville Mammas göra lite sken av att de hängde ihop eller är det bara vänskapen IRL bukeliv som hängde med? @cirkus drev den teorin men verkar ha släppt den helt nu, så det kanske är lika bra att göra det jag också, men jag ska nog ha den med i bakhuvudet. @Mammas är aldrig helt oskyldig...
Jag klurar vidare...
@glömmerallt Visst är DL 21:30 idag också? Bara så att jag har koll!
Menar du seriöst att du inte blev snurrig av alla konstiga hintar hit och dit med mammas, myrten och paddington? Det var inte en vink till Snurrfian, hon har ju fördelen att redan ha ett passande namn, så jag tyckte jag kunde modifiera mitt lite.
Jag håller på och läser igenom allt igen och kan ärligt erkänna att jag fortfarande inte hänger med i alla hintningssvängar. Känns lite som "hajen som visste för mycket". Ifall någon fattar referensen. Dock har jag bestämt mig för att strunta i hintningarna eller vad det nu var de höll på med, eftersom myrten ju visade sig vara god. Säger dock inget om mammas och paddington för det.
Jag hade en känsla av att du och Myrten "hängde ihop" så jag lutade åt att ni var tvilling, men det var ni ju uppenbarligen inte... Men fortfarande finns känslan kvar av något slags samband, men det kan vara ert irl vänskap som ställer till det och något som jag borde hålla utanför leken...Hur tänker du? Alltså jag köper ju att du inte tror att jag är god, men är teorin att jag hör samman med Myrten, eller hur kommer jag-myrten in i bilden? Du får såklart misstänka mig, men samband mellan oss "i bakhuvudet" känns lite.. märkligt? Eller missförstår jag hur du menar?