glömmerallt
Trådstartare
@glömmerallt Jahaaaa, men jag la in den efter eftersom @Sasse inte hade röstat när jag fixade listan utan röstade när hon ändrade inlägget efter att det var postat.
Aha jag är lite seg men det förklarar saken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@glömmerallt Jahaaaa, men jag la in den efter eftersom @Sasse inte hade röstat när jag fixade listan utan röstade när hon ändrade inlägget efter att det var postat.
Du och @LenaH skickade listor typ sammtidigt tidigare(inläggen eftervarandra) där ni bådda missat Sasses röst trots att ni hade med röst som kom senare. Men det var bra då kände jag mig duktig som såg rösten
Nä jag mår så där faktiskt
Fast det är ju märkligt att misstänka någon för hårdare ton än vanligt, säga att det nog inte uppfattats så hårt om där var en smiley och sedan inte ha koll på ev smileyanvändning? Alltså, om det är avsaknaden av smileys som gör att hon verkar hårdare än vanligt och hon inte brukar använda smileys liksom?
Då drar vi hela historien istället.
Från början så fattade jag också att det var en massa OT snack från bådas sida. Sen började leken komma igång lite och OT andet försvinna, och därför tyckte jag att just det inlägget blev i en hårdare ton än dom övriga och även hur frågan formulerades, där snurrfian i princip var tvungen att godförklara sig själv.
Jag tyckte det var lustigt att man vill höra någon godförklara sig på det viset.
Angående smileys. Hade det varit en med där hade jag fattat att det var ett skämt. Nu gjorde jag inte det.
Aha, ok då förstår jag sammanhanget lite bättre, även om jag inte ser det konstiga i att någon godförklarar sig själv. Det är väl inget fel med att godförklara sig själv?
Det beror på vem man spelar med har jag märkt. Jag godförklarade mig i en lek en gång och blev jagad med eldspjut efter det...
Så jag försöker själv att undvika det för jag vill inte ha eld i röven en gång till
Shit! Min teori stämde ju! Jag tror jag måste gå i pension nu för jag lär aldrig kunna toppa att en förstadagsteori är korrekt!UPPDATERING
@Hedinn har länge varit en udda typ som länge ställt till med besvär för byborna en riktig rackarunge ända sedan barnsben så när det skulle letas varulvar så var det inte oväntat att alla skällde på henne. Hedinn förökte smitta undan men blev infångad och dränktes i närmaste öltunna. Men inte var hon någon varulv inte bara en liten olydig ond fe
Natt deadline 23.30
Morbidt. Morbitt? Mord?Jag har inget nytt att komma med direkt, men om man tänker på det krasst är det jäkligt morbidt att alla skriver "om jag överlever natten", om man inte tänker på det som en varulvslek alltså utan en vanlig tråd.
Domedagssekt kanske?Morbidt. Morbitt? Mord?
Vi väntar alla på meteoriten.