Har du koll eller vill du ha hjälp? Jag har inte koll, men kan jobba på det.@LenaH och Mammas tack för rösträkningen, men när ni missar samma röst så blir jag ju skeptisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du koll eller vill du ha hjälp? Jag har inte koll, men kan jobba på det.@LenaH och Mammas tack för rösträkningen, men när ni missar samma röst så blir jag ju skeptisk
@LenaH och Mammas tack för rösträkningen, men när ni missar samma röst så blir jag ju skeptisk
Jag förstår hur du menar och kan hålla med. Rösten var dålig men det var en skön motivering alldeles oavsett.
Jag försökte men mobilen segade sig och nu var jag tvungen att rösta. @Snurrfian hann dock plocka fram inlägget.
Nej, jag vet knappt vad det ärSäger du super mario bros nu så blir jag väldigt misstänksam...
Vilken röst missades?@LenaH och Mammas tack för rösträkningen, men när ni missar samma röst så blir jag ju skeptisk
DinNej, jag vet knappt vad det är
Vilken röst missades?
Det hann komma en röst medan vi la in våra respektive listor. @Mammas hann dock ändra.Nej, jag vet knappt vad det är
Vilken röst missades?
Din
Jag har koll nu så uppdatering på väg
Ok. Jag håller dock inte med om det inlägget heller, speciellt inte som de redan skämtat om samma ämne tidigare.
Pfft, ALLA vet att man känner sig mindre ensam med ett gäng låtsaskompisar!
Jag förstår verkligen inte det fetstilta?
Jag tolkar allt väldigt bokstavligt när jag läser och för mig blev det hård ton där. En smiley hade säkert gjort att jag också tolkat det som ett skämt.
Ingenting undgår dina ögon Sccchhhhh! Du får inte säga att jag glömde rösta@glömmerallt Jahaaaa, men jag la in den efter eftersom @Sasse inte hade röstat när jag fixade listan utan röstade när hon ändrade inlägget efter att det var postat.
Ingenting undgår dina ögon Sccchhhhh! Du får inte säga att jag glömde rösta
Fast Lobelia använder väl inte så jättemycket smileys överlag?
Hur mycket smileys övriga spelare använder är inget jag sitter och håller koll på.
Eh, nej? Både jag och Myrten har med Sasses röst i de senaste listorna vi skickade.... Mår du bra eller?