Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok. Jag håller dock inte med om det inlägget heller, speciellt inte som de redan skämtat om samma ämne tidigare.

Jag tolkar allt väldigt bokstavligt när jag läser och för mig blev det hård ton där. En smiley hade säkert gjort att jag också tolkat det som ett skämt.

Pfft, ALLA vet att man känner sig mindre ensam med ett gäng låtsaskompisar! :D

Jag måste rösta nu medan min stackars förkyla bebis är glad hos sin pappa, det varar högst 5 minuter......

Efters9m jag i tidigare lekar set flertal exempel på onda som röstar på varandra ger det mig en känsla av att de bara är kompisar på låtsas. Vilket får mig att tro att Mammas är ond när hon pratar med sina låtsaskompisar . Därför:

Hjartagna röstar på Mammas
Jag förstår verkligen inte det fetstilta?

Jag menade alltså att nog för att de sitter i lyan ihop, men är de verkligen kompisar eller låtsas de bara? Därmed kan låtsaskompisar syfta på ulvarna.

Jag vet att det inte är en bra motivering, men det var vad jag fick ihop.....

Ingenting undgår dina ögon :eek: Sccchhhhh! Du får inte säga att jag glömde rösta :p

Alltså jag tänkte på det när jag läste inlägget först "varför skriver hon att hon ska rösta på paddan men gör det inte? Det är ju bara ett par minuter kvar, varför vänta?", sedan såg jag att du lagt in den när jag scrollade igenom leken igen. :D

UPPDATERING

@Hedinn har länge varit en udda typ som länge ställt till med besvär för byborna en riktig rackarunge ända sedan barnsben så när det skulle letas varulvar så var det inte oväntat att alla skällde på henne. Hedinn förökte smitta undan men blev infångad och dränktes i närmaste öltunna. Men inte var hon någon varulv inte bara en liten olydig ond fe

Natt deadline 23.30

Hur mycket smileys övriga spelare använder är inget jag sitter och håller koll på.

Fast det är ju märkligt att misstänka någon för hårdare ton än vanligt, säga att det nog inte uppfattats så hårt om där var en smiley och sedan inte ha koll på ev smileyanvändning? Alltså, om det är avsaknaden av smileys som gör att hon verkar hårdare än vanligt och hon inte brukar använda smileys liksom?

Eh, nej? :p Både jag och Myrten har med Sasses röst i de senaste listorna vi skickade.... Mår du bra eller? ;) :D

Du och @LenaH skickade listor typ sammtidigt tidigare(inläggen eftervarandra) där ni bådda missat Sasses röst trots att ni hade med röst som kom senare. Men det var bra då kände jag mig duktig som såg rösten:D

Nä jag mår så där faktiskt:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar