Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir lite fundersam över Jfrelins röst som känns lite väl "enkel" och lätt, och känns inte som om hon egentligen är intresserad av vad som händer i leken vilket får mig att fundera över henne och den enda som jag egentligen reagerar på utöver henne så här långt är bumpo som skriver att andra sagt att @Myrtens inlägg är "graverande" vilket denne sedan ändrade till "uppseendeväckande" och jag har nu läst igenom tråden två ggr och kan inte hitta något sådant påstående från någon annan utan alla verkar ta det med den glimten ögat den är förutom bumpo själv. Men eftersom Jfrelin inte verkar engagera sig och se vad som händer i leken så hamnar min röst där idag:

Paddington röstar på Jfrelin

Hjälp vad tiden rinner iväg, folk som ligger lågt första dagen hamnar under min radar och just nu är @Hedinn och @Jfrelin de som sticker ut mest. I och med att jag kan har förståelse för tvspel så hamnar min röst på
Snurrfian röstar på Hedinn

@Matmissbrukaren Men vilket/vilka inlägg var det då?

Det är himla svårt att ta ställning vare sig till Lobelia eller dig utan att se inlägget, och det var dessa jag hittade som handlade om just detta?

Lobelia röstar på Hedinn

Jag tycker också det är lite skumt att trycka på att den goda fen måste ligga lågt. Det var svåt att hitta något skumt alls här.

• Gilla
Reactions: MM
Okej, röstningsdags!
Min första röst! :bump::banana:

Jag känner att @Hedinn har varit väldigt inaktiv - en ulv-taktik att ligga lågt och undgå uppmärksamhet kanske?
Därför:

Idahoe röstar på Hedinn

Dag 1:
cirkus röstar på Mammas (20:55)
Jfrelin röstar på Bumpo (21:06)
Hjartagna röstar på Mammas (21:18)
LenaH röstar på Hedinn (21:20)
Sasse röstar på Paddington (21:21)
Habina röstar på cirkus (21:21)
Paddington röstar på Jfrelin (21:24)
Snurrfian röstar på Hedinn (21:25)
Lobelia röstar på Hedinn (21:25)
Idahoe röstar på Hedinn (21:27)

@Myrten Jag ser @Jfrelin s röst som en BOP med motivering. Och den innehöll verkligen min typ av humor. Oavsett min eller hennes roll.
Jo, jag ser den också som en BOP med motivering. Det var att den föll på dig jag reagerade på eftersom du ibland får röster lätt i början (säger jag lite bittert efter att bl a startat drev mot dig när jag var god och du var siare en gång!). Men det kan mycket väl vara som Sasse säger att Jfrelin inte har koll på det eftersom hon haft ett uppehåll.

Eftersom jag tycker att @Sasse mest flugit under radarn och inte kommit med så värst mycket mer än sin röst så bumpo röstar på sasse

Jo, jag ser den också som en BOP med motivering. Det var att den föll på dig jag reagerade på eftersom du ibland får röster lätt i början (säger jag lite bittert efter att bl a startat drev mot dig när jag var god och du var siare en gång!). Men det kan mycket väl vara som Sasse säger att Jfrelin inte har koll på det eftersom hon haft ett uppehåll.
Having said that:rofl::

Myrten röstar på bumpo

För det är ändå det jag reagerat mest på, att det kändes som att bumpo började samla argument för en röst baserat på mitt "väl". Det kändes bekant från den sena röständringen i förra leken.

FiaM röstar på cirkus
Tycker att alla andra spelare hittills har haft en lättsam ton i sina inlägg. Det kan vara hennes spelstil men just nu är det det som sticker ut mest för mig.

Jag tycker nog att @Matmissbrukaren är märkligast, för att hon misstänker Lobelia, inte länkar eller berättar vart man hittar inläggen hon pratar om ens efter frågor. Om man misstänker någon vill man väl att andra ska kunna se det man pratar om, annars gör det ju ingen nytta? Därför: Mammas röstar på matmissbrukaren

Jag kommer lägga min röst på Lobelia eftersom jag tyckte det var skumt att hon ville att snurrfian i princip skulle godförklara sig själv.

Matmissbrukaren röstar på Lobelia

bumpo röstar på Sasse (21.28)
Myrten röstar på bumpo (21.29)

Jag tycker nog att @Matmissbrukaren är märkligast, för att hon misstänker Lobelia, inte länkar eller berättar vart man hittar inläggen hon pratar om ens efter frågor. Om man misstänker någon vill man väl att andra ska kunna se det man pratar om, annars gör det ju ingen nytta? Därför: Mammas röstar på matmissbrukaren

Jag försökte men mobilen segade sig och nu var jag tvungen att rösta. @Snurrfian hann dock plocka fram inlägget.

Jag förstår hur du menar och kan hålla med. Rösten var dålig men det var en skön motivering alldeles oavsett.

Dag 1:
bumpo röstar på sasse (21:28)
Myrten röstar på bumpo (21:29)
FiaM röstar på cirkus (21:29)
Mammas röstar på matmissbrukaren (21:30)
Matmissbrukaren röstar på Lobelia (21:30)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar