Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F ö är det som vanligt svårt att teoria och underbygga en röst första dagen och upptäckte just att @glömmerallt glömt (sic!) att skriva att BOPar inte är tillåtna! :p

Jag har inte glömt så bopa på du om det gör dig glad;) Det är tillåtet.

Däremot så godkänner jag inte "jag har bopat" som teori så du får kompeltera med någon mer motivering isåfall.

F ö är det som vanligt svårt att teoria och underbygga en röst första dagen och upptäckte just att @glömmerallt glömt (sic!) att skriva att BOPar inte är tillåtna! :p

Perfekt! Då kan jag ju köra Ole dole doff när jag känner att panikångesten närmar sig :idea: Fast å andra sidan kanske det misstaget(?) rättas till nu när du har påpekat det. :D

Mitt inne i Super Mario fortfarande.

Jag hoppar och bumpar på alla ondingar och det får mig osökt att tänka på Bumpo. Någon slags boll som avatar och så namnet. Måste vara ond!

Jfrelin röstar på Bumpo

Ursäkta nybörjaren, men vad är en BOP??

Det är en förkortning av "blunda och peka" villket innebär att blunda och peka på deltagarlistan och se vad man landar på.

Det används även som ett bredare begrepp för slumpmässigt utvalt röst.

Som jag sa till Lena och Fia så är det helt okej men det duger inte som ända teori du måste motivera din röst mer. :)

@cirkus Jag håller inte med dig. Mammas som ond brukar vara mer hård i tonen än när hon är god, enligt min erfarenhet. För mig talar det gott om att Mammas är så tramsig och flamsig i leken som hon nu är, även om jag knappast har henne som god för det, så får jag inga ondvibbar från henne. Tycker hon brukar vara mer "spretig" som god helt enkelt. Kanske ingen komplimang här @Mammas, men du får ta det som det är :p

Mitt inne i Super Mario fortfarande.

Jag hoppar och bumpar på alla ondingar och det får mig osökt att tänka på Bumpo. Någon slags boll som avatar och så namnet. Måste vara ond!

Jfrelin röstar på Bumpo

Hahahaha den bästa motiveringen ever även om den var på mig. :love::rofl::D

Reagerar lite på cirkus. Jag tycker nämligen inte att det är olikt Mammas att skämta (och speciellt inte när hon är god, faktiskt men om det stämmer i den här leken är ju omöjligt att säga ännu). Sedan känns hon (cirkus alltså) också lite "huggig". dels när hon konstaterar att FiaM "hänger på" LenaHs tanke om att det borde gå att BOPa. Dels på frågan till Idahoe om hon endast har koll på undertecknad och Mammas. Känns som att det är självklart att det inte var så Idahoe menade.

TILLÄGG: De två aktuella inläggen är nr 125 och 134 tror jag.

@Snurrfian Idahoe hade väl lekt sådana här lekar tidigare? Men inte här. Om jag förstod henne (?) rätt.

Tillägg: Eller var det någon annan kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar