Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt internet har i princip lagt av för natten, så jag skriver på mammas (!) mobil nu. Vill bara förklara vart jag tar vägen, lovar lite längre inlägg imorgon från jobbet.

Jag blir lite nervös av att jag och matmissbrukaren är överens, jag blir alltid nervös när jag är överens med någon i en ulvlek. ;) Samtidigt har jag för mig att sist jag och matmissbrukaren var sams så var vi bägge goda, så jag hoppas på det nu också. Instämmer för övrigt även i det hon säger om att känslan av godhet kan försvinna snabbt, inget är skrivet i sten efter andra DL bara.

Nu önskar jag god natt och på återhörande imorgon! :)

Skit. Men jag tyckte faktiskt hennes teorier var knepiga. Men andra har ju sagt att hon spelar knepigt?

Nu sängen så får jag se om jag lever imorgon.

Mitt internet har i princip lagt av för natten, så jag skriver på mammas (!) mobil nu. Vill bara förklara vart jag tar vägen, lovar lite längre inlägg imorgon från jobbet.

Jag blir lite nervös av att jag och matmissbrukaren är överens, jag blir alltid nervös när jag är överens med någon i en ulvlek. ;) Samtidigt har jag för mig att sist jag och matmissbrukaren var sams så var vi bägge goda, så jag hoppas på det nu också. Instämmer för övrigt även i det hon säger om att känslan av godhet kan försvinna snabbt, inget är skrivet i sten efter andra DL bara.

Nu önskar jag god natt och på återhörande imorgon! :)

Jag blir också alltid nervös när någon annan har samma tankar som mig. Så nä, att du är god är inte skrivet i sten någonstans men jag fick känslan av att du letar onda. Om man ska uttrycka det så istället.

Jag tänker inte att någon av de som röstat på koppen nödvändigtvis måste vara onda, hon hade uttryckt sig skumt. Det kan finnas någon ond där, men också bland ströröster. Ska kolla mer imorgon, ögonen svider. :p god natt!

Jag uppfattar båda lyncherna som rätt spridda röster. Vilket gör mig lite oroad. Allt spretar på ett jobbigt vis.
Sen gillar jag inte när två stycken inte röstat alls

DL2

Breaktown röstar på glömmerallt
Mammas röstar på matmissbrukaren
bumpo röstar på koppen
Habina röstar på soffiproppi
Glooper röstar påMammas
Matmissbrukaren röstar på Koppen
cirkus röstar på Breaktown
glömmerallt röstar på koppen

Inte röstat:
SoffiProppi
Koppen

Röstlängd:
Koppen 3
Glömmerallt 1
Matmissbrukaren 1
SoffiProppi 1
Mammas 1
Breaktown 1

Koppen var bybo

Jag uppfattar båda lyncherna som rätt spridda röster. Vilket gör mig lite oroad. Allt spretar på ett jobbigt vis.
Sen gillar jag inte när två stycken inte röstat alls

Håller med om att det är jobbigt när folk inte röstar annars tänker jag nog tvärtom jag hade i det här läget, dvs när det inte hänt så jättemycketm och ingen verkar ha några riktigt starka misstankar utan det är mest lite olika lösa teorier och funderingar, varit konstigt om det inte spretat?

Håller med om att det är jobbigt när folk inte röstar annars tänker jag nog tvärtom jag hade i det här läget, dvs när det inte hänt så jättemycketm och ingen verkar ha några riktigt starka misstankar utan det är mest lite olika lösa teorier och funderingar, varit konstigt om det inte spretat?

Det är inte konstigt, men jobbigt= svårt för mig

Hm... Den här leken är annorlunda alla tidigare lekar jag lekt. Det brukar alltid vara massor med diskussioner efter DL, så jag känner mig stressad när jag skall hinna läsa ikapp mig dagen efter. Men nu var det bara en knapp sida att läsa. :eek:

Eller skall jag vara glad att sådana som @Monstermom håller sig borta? :angel:

Jag tycker också att det är en ovanligt tyst lek @Habina. @Mammas brukar ju vara rätt bra på att spamma leken och sist hon var ond (som jag kommer ihåg) sa hon att det var skönt att kunna pma hejdlöst i lyan. Därför blir jag oroad av hennes tystnad även om hon givit anledningar till det. Alltid denna mammas... :confused:

Mitt internet har i princip lagt av för natten, så jag skriver på mammas (!) mobil nu.

:rofl: Jag menade alltså att jag var tvungen att gå till grannhuset där min mamma bor för att låna hennes mobiltelefon. Nu när jag läste ikapp mig insåg jag att det ser ut som att jag och Mammas bor tillsammans. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar