Hoppsan! Glooper röstar på Mammas.
Ursäcksta såg nu att du skrivit tidigare, nämnde jag att jag var lite mossig i huvudet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan! Glooper röstar på Mammas.
Mitt internet har i princip lagt av för natten, så jag skriver på mammas (!) mobil nu. Vill bara förklara vart jag tar vägen, lovar lite längre inlägg imorgon från jobbet.
Jag blir lite nervös av att jag och matmissbrukaren är överens, jag blir alltid nervös när jag är överens med någon i en ulvlek. Samtidigt har jag för mig att sist jag och matmissbrukaren var sams så var vi bägge goda, så jag hoppas på det nu också. Instämmer för övrigt även i det hon säger om att känslan av godhet kan försvinna snabbt, inget är skrivet i sten efter andra DL bara.
Nu önskar jag god natt och på återhörande imorgon!
Skit. Men jag tyckte faktiskt hennes teorier var knepiga. Men andra har ju sagt att hon spelar knepigt?
Nu sängen så får jag se om jag lever imorgon.
Ja hon spelar konstigt oavsett roll dock.
Jag uppfattar båda lyncherna som rätt spridda röster. Vilket gör mig lite oroad. Allt spretar på ett jobbigt vis.
Sen gillar jag inte när två stycken inte röstat alls
Röstlängd:
Håller med om att det är jobbigt när folk inte röstar annars tänker jag nog tvärtom jag hade i det här läget, dvs när det inte hänt så jättemycketm och ingen verkar ha några riktigt starka misstankar utan det är mest lite olika lösa teorier och funderingar, varit konstigt om det inte spretat?
Brukar du skriva röstlängd, eller är du valpåverkad?
Ska iväg till Skansen nu så kommer inte hinna in innan nattDL igen.
Hm... Den här leken är annorlunda alla tidigare lekar jag lekt. Det brukar alltid vara massor med diskussioner efter DL, så jag känner mig stressad när jag skall hinna läsa ikapp mig dagen efter. Men nu var det bara en knapp sida att läsa.
Eller skall jag vara glad att sådana som @Monstermom håller sig borta?
Mitt internet har i princip lagt av för natten, så jag skriver på mammas (!) mobil nu.