Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har läst igenom tråden ett par gånger nu. Det jag reagerar på är fortfarande koppens resonemang om att matmissbrukaren är ond för att snurriga käkade. Det har trots allt inte hänt sådär jättemycket mer i leken idag. Men kan jag verkligen rösta utifrån det? Eftersom det är det som sticker ut mest och jag verkligen inte håller med henne i det så: bumpo röstar på koppen.

Blir lite nervig av att @Habina verkar bli godförklarad lite väl lätt, framförallt @Matmissbrukaren verkar vara drivande i det och får med sig iallafall @Glooper på tåget. Det känns lite märkligt tycker jag, och får mig att fundera över om jag har helt fel om @Koppen och hon kanske misstänker MM helt ärligt... Men ja, jag håller fortfarande inte med om grunden som Koppen för så jag vet inte. Men MM blev helt klart mer skum för mig nu.

Jag har inte godförklara Habina. Hon kan mycket väl vara ulv. Men känslan just då var att hon ärligt letade ulvar. Sen som jag också skrev. Inget är skrivet i sten.

Jag har inte godförklara Habina. Hon kan mycket väl vara ulv. Men känslan just då var att hon ärligt letade ulvar. Sen som jag också skrev. Inget är skrivet i sten.

Det var alltså dina inlägg i samband med att det kändes som att det kändes som att du fiskade efter det när du frågade @Glooper om det som gjorde att jag reagerade.

jag röstade på glömmerallt igår och det av samma anledning som Break gör det idag, jag tycker inte att glömmerallt har varit mer skum idag faktiskt, gårdagens röstmotivering var svag och mina misstankar har inte ökat idag. Lite skumt är att Breaktown knycker min motivering rakt av utan att ha reflekterat mer över dagen.

Mammas gör mig alltid nervös, jag vet verkligen inte var jag har henne just nu.
Soffiproppi är också lite utanför radarn just nu. Bara en sån sak är störande

Har jag rätt i att ingen har röstat med bara ett par minuter kvar?

Svårt är det och jag har långt ifrån någon jag känner mig säker på, inte ens nästan. Men Breaktown röstar på glömmerallt på grund av resonemanget kring Soffipropp och förklaringarna efteråt som jag inte tyckte var så bra förklaringar. Jag kan inte alls se var i Soffipropps agerande som var så konstigt.

Tror det fråga samma sak nyss inte hänt mycket inte.

Fy fan! Mitt internet valde att lägga av på mobilen och så ville inte det mobila bredbandet fungera på stationära. :banghead: Jag skulle verkligen ha röstat innan jag lämnade jobbet som jag brukar. Nu blir det en hysterisk röst som inte är särskilt genomtänkt. Men jag måste ju hinna innan DL, rösta är viktigt. Vill bara påpeka att min klocka nu är 21:58 och jag har inte sett någon röst på någon öht. HATAR verkligen när det blir så här. :cry:

Habina röstar på soffiproppi då jag tycker att hon verkar mer förvirrad än vanligt. Kan förstås vara god förvirrad också, men det är det mest "onda" jag har att på i nuläget.

Dag 2
Breaktown röstar på glömmerallt
Mammas röstar på matmissbrukaren
bumpo röstar på koppen
Habina röstar på soffiproppi

Har det kommit röster tidigare?

Jag har ju inte avskrivit någon helt, men kan inte hitta något specifikt som får mig att misstänka @Matmissbrukaren just nu.

Jag förstår inte riktigt @Mammas resonemang om att hon godförklarar @Habina och att jag följer med? Det känns lite konstigt för mig. Jag känner inte att jag riktigt vet var jag har dig alls faktiskt. Glooper röstar på Mammas

Just nu är det nog ändå Breaktowns teori - om glömmerallt jag reagerar mest på Igår röstade jag på henne, men det har hänt såpass mycket att nån annan teori borde ploppat upp. Det skaver lite att hon inte alls reflekterar över Soffiproppis eventuella förvirring som jag ändå lite kan se...

cirkus röstar på Breaktown

Jag har ju inte avskrivit någon helt, men kan inte hitta något specifikt som får mig att misstänka @Matmissbrukaren just nu.

Jag förstår inte riktigt @Mammas resonemang om att hon godförklarar @Habina och att jag följer med? Det känns lite konstigt för mig. Jag känner inte att jag riktigt vet var jag har dig alls faktiskt. Glooper röstar på Mammas

Jag tycker att godförklaringen var lite tunn, och jag ser inte nyttan i att hålla någon som god enbart med tanke på att hon resonerar bra dag två, det är väldigt tunt för min del. Och det är skumt, i mitt tycke. Det om något tyder inte på en vilja att hitta onda, och att du så säkert går i direkt försvar av MM får mig ännu mer misstänksam.

Breaktown röstar på glömmerallt
Mammas röstar på matmissbrukaren
bumpo röstar på koppen
Habina röstar på soffiproppi
Glooper röstar påMammas
Matmissbrukaren röstar på Koppen
cirkus röstar på Breaktown
glömmerallt röstar på koppen

Har inte @Koppen och @SoffiProppi röstat eller har jag missat?

Fick inte med citaten buke strula lite och klockan sprang iväg men det var alltså det här som jag fann konstigt

Koppen röstar på Matmissbrukaren

Hon har skrivit och meddelat att hon inte kan rösta pga det och det... Ikea, osv...
Ändå lägger hon en röst, trots hittils bara 5 inlägg.
Trygg ulv?

(sorry MM)

Förstår inte alls teorin

habina, nattDL är väl bara för ulvar?

Väldigt konstigt även för att vara koppen

Och sedan blev hon käkad...
Mina misstankar kring MM kvarstår härmed

Här förklarar hon inte varför? vilket gör mig mer förvirrad

Jag tycker att godförklaringen var lite tunn, och jag ser inte nyttan i att hålla någon som god enbart med tanke på att hon resonerar bra dag två, det är väldigt tunt för min del. Och det är skumt, i mitt tycke. Det om något tyder inte på en vilja att hitta onda, och att du så säkert går i direkt försvar av MM får mig ännu mer misstänksam.

Jag har som jag sa inte avskrivit någon helt, inte heller Matmissbrukaren. Däremot hittar jag inget som jag känner konstigt i hennes inlägg heller. Det känns som att du drar väldigt stora växlar på att jag väljer att rikta blickarna på andra just nu och det får mig att bli misstänksam mot dig.

Nu ska jag sova på saken och se hur det känns imorgon. :D

Jag tycker inte alls att jag går i försvar. Habina och jag har haft liknande tankar idag och kanske lurar hon brallorna av mig men känslan för henne är bättre än för många andra.

Dig, @cirkus @bumpo och @Glooper vet jag inte alls var jag har.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar