Jo, det klart att man inte kan avskriva någon helt på det här, men samtidigt måste jag ju börja nysta någonstans...
Jo som jag skrev är det intressant att resonera kring men att dra sådanna slutsatser du gör känns förhastat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det klart att man inte kan avskriva någon helt på det här, men samtidigt måste jag ju börja nysta någonstans...
Nä 4 av 12 är exakt 1/3.
12/3 är 4. OM det nu är en tredjedel.
Nä 4 av 12 är exakt 1/3.
Ja, det har du ju en poäng i förstås. Ska ha det i åtanke.Fast att börja nysta är väl raka motsatsen till att godförklara någon? Det är snarare lite farligt, risken finns att hon kommer att hållas lite åt det godare hållet för dig automatiskt senare, på en grund som inte helt håller.
Nä 4 av 12 är exakt 1/3.
12/3 är 4. OM det nu är en tredjedel.
Nä 4 av 12 är exakt 1/3.
Det kan ju vara en fjärdedel också, men det beror lite på roller. Svårt att säga.
Efter att ha läst igenom tråden igen (allas inlägg! inte bara de jag funderade lite extra över tidigare) känner jag mig inte så mycket klokare dessvärre. @Breaktown har ju inte skrivit så mycket, det gör mig lite fundersam. Självklart kan det vara andra saker i livet som tar företräde, men jag vill ändå ha det i åtanke.
Jag sitter här och velar. Dels tycker jag att @Koppen uttalat sig skumt, jag håller inte med om hennes resonemang. Å andra sidan kan hon uttala sig lite skumt utan att nödvändigtvis vara ond. Å tredje sidan är det inte någon garanti för att hon är god bara för att hon kan säga sådana saker som god också. Så ah. Sedan har jag inget annat som direkt sticker ut för mig just nu heller - och jag pallar inte läsa om leken just nu, är lite mosig i skallen. Så just nu lutar det åt att min röst kommer att landa på Koppen trots mina funderingar, men fan vad svårt det är. Ska läsa tillbaka lite och återkommer.
Haha jaa, dyac!Jag antar Haninge är Habina?
Kan du utveckla?
Tror inte Breaktown låter bli att skriva av taktikskäl om det är det du syftar på?
Nej, jag menade bara att det är väldigt svårt att bilda sig någon uppfattning åt det ena eller andra hållet när man inte har något att gå på. Kunde nog ha uttryckt det tydligare.
Blir lite nervig av att @Habina verkar bli godförklarad lite väl lätt, framförallt @Matmissbrukaren verkar vara drivande i det och får med sig iallafall @Glooper på tåget. Det känns lite märkligt tycker jag, och får mig att fundera över om jag har helt fel om @Koppen och hon kanske misstänker MM helt ärligt... Men ja, jag håller fortfarande inte med om grunden som Koppen för så jag vet inte. Men MM blev helt klart mer skum för mig nu.
Alltså det ända jag känner mig säker på vad gäller koppen är att hon skriver konstiga saker oavsett roll
Och ja som många andra har jag också reagerat på koppen.