Just nu så är matmissbrukaren den som sticker ut mest för mig. Hon motsäger sig själv och kommer med tankar som jag inte förstår, som när hon likställer en som godförklarat sig själv med en som är godförklarad av andra. Sen hela grejen med huruvida GA först har godförklarat sig själv och sen inte -nu kom en förklaring att Breaktown förklarade så bra att hon ändrade sig - fair enough man kan ändra sig, men jag tycker att MM uppvisat stor virrighet - när mammas pressade lite så skulle det inte ändras nånting utan det var skrivet i sten, men sen så plötslig vändning. Alltså man får vara virrig utan att det nödvändigtvis betyder att man är ond.
Spontant tänker jag att Matmissbrukaren rimligtvis inte borde vara i lyan med varken Mammas eller glömmerallt, däremot så är tanken på Breaktown och Matmissbrukaren som nån form av kompanjoner inte helt främmande, men inte så trolig, de borde inte koppla ihop sig så tydligt och så tidigt...så fan jag vet inte
Samtidigt mal en känsla ändå att är det verkligen en ulv som målat in sig i ett hörn? Eller en god som gjort det? Jag tycker det är skitsvårt, men ändå...
cirkus röstar på matmissbrukaren
Spontant tänker jag att Matmissbrukaren rimligtvis inte borde vara i lyan med varken Mammas eller glömmerallt, däremot så är tanken på Breaktown och Matmissbrukaren som nån form av kompanjoner inte helt främmande, men inte så trolig, de borde inte koppla ihop sig så tydligt och så tidigt...så fan jag vet inte
Samtidigt mal en känsla ändå att är det verkligen en ulv som målat in sig i ett hörn? Eller en god som gjort det? Jag tycker det är skitsvårt, men ändå...
cirkus röstar på matmissbrukaren