Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror Myrten försöker få oss att tro att hon är den goda tvillingen som är kvar. Fast det tror inte jag
Jfrelin röstar på Myrten
Denna motivering från Jfrelin gör mig väldigt misstänksam. :cautious:Eftersom att det faktiskt visade sig att myrten var god. Just nu lutar det åt att Jfrelin är ond.
 
Röstlista
Dag 5


LenaH röstar på Jfrelin
glömmerallt röstar på Jfrelin
bumpo röstar på Jfrelin
Lobelia röstar på Jfrelin
Breaktown röstar på Jfrelin
 
Nu vet jag inte om jag gör något dumt. Men med motiveringen att Jfrelin verkade vilja få ut myrten ur leken igår, blir min magkänsla att hon är ond.
Därför faller grodan21 röst på Jfrelin.
 
LenaH röstar på Jfrelin
glömmerallt röstar på Jfrelin
bumpo röstar på Jfrelin
Lobelia röstar på Jfrelin
Breaktown röstar på Jfrelin
grodan21 röstar på Jfrelin
 
Uppdatering!

Nej, nu var de alla stressade och griniga. Svårt att vara annat när allt, och jag menar verkligen ALLT, luktar rök, Myrtens skrik fortfarande rinner i öronen och de dessutom var tvungna att sova i gethuset. Det spelar ingen roll att getterna varit döda i tjugo år, allt stinker rök med en underton av get. Dessutom var halmen fuktig. och någon jävel hostade sig igenom natten.

Dessutom var den där Jfrelin skum. Och hon snodde någon hårborste, för det var det någon som hade sett, och så får man faktiskt inte göra. Hon måste vara ulv!

Fram med, vad säger nu Mammas bok?, äh SKIT I DEN, vi ba' bränner na på bål direkt istället. Och åjo, visst funkade det. Hon brann, förvandlades till ulv och brann då med. Alla jublade till Jfrelins plågade ylanden!

Jfrelin var ULV!

Vi inväntar NattDL vid spöööktimmen! ;)
 
Ok, vi vet nu att båda de kvarvarande ulvarna röstade på sin kollega.
Jag är tämligen säker på att den ena är @Breaktown och sen är jag lite kluven mellan @bumpo och @grodan21 men det borde ge sig när vi fått ut Break.

I natt har ju ängeln ett delikat uppdrag, lyckas ängeln skydda rätt så sitter vi i guldläge för då kan vi fortfarande misslyckas en gång.
 
Ängeln måste ju fundera på vilka roller som är kvar och vilken av dem som utgör det största hotet mot ulvarna (under förutsättning att ängeln listat ut vem som är vem).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp