Denna motivering från Jfrelin gör mig väldigt misstänksam.Jag tror Myrten försöker få oss att tro att hon är den goda tvillingen som är kvar. Fast det tror inte jag
Jfrelin röstar på Myrten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna motivering från Jfrelin gör mig väldigt misstänksam.Jag tror Myrten försöker få oss att tro att hon är den goda tvillingen som är kvar. Fast det tror inte jag
Jfrelin röstar på Myrten
När jag läste det av dig inlägg tänkte jag på toaletter av någon anledning på toaletterSådär som det är på en campingplats med massor av toaletter och duchar på samma ställe.
![]()
Haha, jag tyckte det blev lite märkligt! Jag läste det högt för mig själv några gånger men gav sen upp!Alltså när man omformulerar sig i ett inlägg är det bra att komma ihåg att sudda![]()
Så till dagen viktigaste fråga, är jag värd en pizza eller inte? Är hungrig och kan inte bestämma mig.
Självklart, jag fick en och då är du definitivt värd en också!Så till dagen viktigaste fråga, är jag värd en pizza eller inte? Är hungrig och kan inte bestämma mig.
Så till dagen viktigaste fråga, är jag värd en pizza eller inte? Är hungrig och kan inte bestämma mig.
Nä fy vad taskigt!Tyvärr tyckte inte pizzerian det utan hade stängt![]()
Om jag är vid liv imorgon så faller min röst tveklöst på Breaktown.Så vem är nästa? Och vem kan ulvarna tänkas försöka käka?
Haha, det vore klockrent!Om nu ulvarna lyckas äta någon så får det gärna vara konditorn.