Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha på det sista, eftersom det bara verkar vara du och jag här just nu så visst!Änglen har troligen ingen specialinformation och så kan ondingarna kontra med att inte sikta in sig på den mest troliga. Och då måste Änglen ta hänsyn till det och ulvarna fundera på om änglen anser sig mest skyddsvärd själv, osv.
Och vem vet du och jag är kanske ulva LenaH
Jag tror att ulvarna listat ut ängeln och siaren men är tveksamma till vem som är konditor resp borgmästare.Haha på det sista, eftersom det bara verkar vara du och jag här just nu så visst!
Skämt åsido, vilka roller har vi kvar?
Ängel
Konditor
Siare
Borgmästare
2 x ulv
Ja det bör stämma. Eller vecka? Men det är dag 5 så det stämmer.Och siaren siar jämn vecka och det är väl den 27 idag så siade igår men inte idag.
Fast vi är så få kvar så borgmästaren borde kunna resonera med de andra goda i första hand.Borgmästaren kan stoppa en lynchning om vi prickar fel, inte helt optimalt att pricka fel förstås.
Och siaren siar jämn vecka och det är väl den 27 idag så siade igår men inte idag.
Haha, tur då att det sammanfallerDet är speldygn det går på, så idag är det speldygn fem.
Haha på det sista, eftersom det bara verkar vara du och jag här just nu så visst!
Skämt åsido, vilka roller har vi kvar?
Ängel
Konditor
Siare
Borgmästare
2 x ulv
Borgmästaren kan stoppa en lynchning om vi prickar fel och lynscar henne, inte helt optimalt att pricka fel förståss.
Givetvis, men hon lär ju vara tämligen säker på att det är fel om hon själv lynchas.Borgmästaren kan stoppa om den tror det lynchas fel också.
Jag trodde du stod och knoppade din fina häst.Förlåt att jag missade DL var på födelsedags fest. Men för sakens skull hade jag röstat på mig själv om ni undrar
Förvånad att jag klarat mig så långt trots att jag gjort bort mig.
Ängeln måste ju fundera på vilka roller som är kvar och vilken av dem som utgör det största hotet mot ulvarna (under förutsättning att ängeln listat ut vem som är vem).
Änglen har troligen ingen specialinformation och så kan ondingarna kontra med att inte sikta in sig på den mest troliga. Och då måste Änglen ta hänsyn till det och ulvarna fundera på om änglen anser sig mest skyddsvärd själv, osv.
Och vem vet du och jag är kanske ulva LenaH
Givetvis, men hon lär ju vara tämligen säker på att det är fel om hon själv lynchas.
Lycka till, synd att du missade din egen död, men begravningen kan du vara med påStarttid 15.32 imorgon så knoppning får ske då.
Klart han hummade. Hon heter ju inte Divine inte för inte
Kul att ses idag! Alltid kul att träffa bukefolk!
Fast vet du, igår kväll innan jag skulle sova blev jag helnojig att du och Myrten hade lurat mig till nästa vecka och kunde inte somna förrän efter 1½ timme för jag låg och vred och vände på alla upptänkliga scenarier.Om ni två är ulvar så gör jag cirkus sällskap i toaletten