Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änglen har troligen ingen specialinformation och så kan ondingarna kontra med att inte sikta in sig på den mest troliga. Och då måste Änglen ta hänsyn till det och ulvarna fundera på om änglen anser sig mest skyddsvärd själv, osv.

Och vem vet du och jag är kanske ulva LenaH
 
Änglen har troligen ingen specialinformation och så kan ondingarna kontra med att inte sikta in sig på den mest troliga. Och då måste Änglen ta hänsyn till det och ulvarna fundera på om änglen anser sig mest skyddsvärd själv, osv.

Och vem vet du och jag är kanske ulva LenaH
Haha på det sista, eftersom det bara verkar vara du och jag här just nu så visst! :p

Skämt åsido, vilka roller har vi kvar?
Ängel
Konditor
Siare
Borgmästare

2 x ulv
 
Haha på det sista, eftersom det bara verkar vara du och jag här just nu så visst! :p

Skämt åsido, vilka roller har vi kvar?
Ängel
Konditor
Siare
Borgmästare

2 x ulv
Jag tror att ulvarna listat ut ängeln och siaren men är tveksamma till vem som är konditor resp borgmästare.
 
Förlåt att jag missade DL var på födelsedags fest. Men för sakens skull hade jag röstat på mig själv om ni undrar :p
Förvånad att jag klarat mig så långt trots att jag gjort bort mig.
 
Förlåt att jag missade DL var på födelsedags fest. Men för sakens skull hade jag röstat på mig själv om ni undrar :p
Förvånad att jag klarat mig så långt trots att jag gjort bort mig.
Jag trodde du stod och knoppade din fina häst.
Btw hummade Monsun åt henne för han tyckte hon var söt. :love:
 
Ängeln måste ju fundera på vilka roller som är kvar och vilken av dem som utgör det största hotet mot ulvarna (under förutsättning att ängeln listat ut vem som är vem).

Har ängeln koll bör den ju unvika att skydda konditorn, annars håller jag med med tillägget att ulvarna brukar vilja ha kvar de misstänkta så det är troligt att ulvarna väljer någon som inte har så mycket misstankar mot sig(typ mig dig och lobelia)

Änglen har troligen ingen specialinformation och så kan ondingarna kontra med att inte sikta in sig på den mest troliga. Och då måste Änglen ta hänsyn till det och ulvarna fundera på om änglen anser sig mest skyddsvärd själv, osv.

Och vem vet du och jag är kanske ulva LenaH

Mm

Om ni två är ulvar så gör jag cirkus sällskap i toaletten :p
 
Starttid 15.32 imorgon så knoppning får ske då.
Klart han hummade. Hon heter ju inte Divine inte för inte :p

Kul att ses idag! Alltid kul att träffa bukefolk!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp