Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ängeln koll bör den ju unvika att skydda konditorn, annars håller jag med med tillägget att ulvarna brukar vilja ha kvar de misstänkta så det är troligt att ulvarna väljer någon som inte har så mycket misstankar mot sig(typ mig dig och lobelia)
Fast om ulvarna väljer någon annan än dig, mig och Lobelia så avslöjar de ju den sista ulven?
 
Fast vet du, igår kväll innan jag skulle sova blev jag helnojig att du och Myrten hade lurat mig till nästa vecka och kunde inte somna förrän efter 1½ timme för jag låg och vred och vände på alla upptänkliga scenarier. :banghead:

Men då :D

Mitt röständrande kanske antyder att jag kan relatera till nojjighet :p
Fast om ulvarna väljer någon annan än dig, mig och Lobelia så avslöjar de ju den sista ulven?

Alltså är det troligt att de väljer någon av oss;)
 
Uppdatering!

Natten är lugn och stilla. Alla vaknar upp utvilade, utan att ha hört något under natten. Skönt! Och alla verkar vara kvar dessutom, så inga otrevliga överraskningar väntar dem bakom knuten. Och se på @glömmerallt där hon ligger och sussar sött, rufsig i håret, ögonen glasartade och... Vänta nu!

Varulvarna har smugit sig in i gethuset och slitit strupen av henne helt ljudlöst. De hade verkligen uppskattat om de istället hade massakerat henne utanför istället för mitt ibland dem.

Glömmeralt var borgmästare och drake!

Fråga om DL-tider imorgon: Jag kan inte uppdatera mellan 19-23. Vill ni ha DL 23 och 08 eller 19 och 23? :) Svara så fort som möjligt så sätter vi definitiv DL imorgon när ni kunnat svara. Och om ni inte svarar blir det alternativ ett, så ingen missar. :)
 
Uppdatering!

Natten är lugn och stilla. Alla vaknar upp utvilade, utan att ha hört något under natten. Skönt! Och alla verkar vara kvar dessutom, så inga otrevliga överraskningar väntar dem bakom knuten. Och se på @glömmerallt där hon ligger och sussar sött, rufsig i håret, ögonen glasartade och... Vänta nu!

Varulvarna har smugit sig in i gethuset och slitit strupen av henne helt ljudlöst. De hade verkligen uppskattat om de istället hade massakerat henne utanför istället för mitt ibland dem.

Glömmeralt var borgmästare och drake!

Fråga om DL-tider imorgon: Jag kan inte uppdatera mellan 19-23. Vill ni ha DL 23 och 08 eller 19 och 23? :) Svara så fort som möjligt så sätter vi definitiv DL imorgon när ni kunnat svara. Och om ni inte svarar blir det alternativ ett, så ingen missar. :)
För min del så hellre 19 och 23 för annars kan jag inte sova. :angel:
 
Fråga om DL-tider imorgon: Jag kan inte uppdatera mellan 19-23. Vill ni ha DL 23 och 08 eller 19 och 23? :) Svara så fort som möjligt så sätter vi definitiv DL imorgon när ni kunnat svara. Och om ni inte svarar blir det alternativ ett, så ingen missar. :)

*gästspök*
Kl 00.30 & 01.00. :up:

h29C535C5

 
Jajamän, och det här fixar vi!
I natt ska jag sova gott och ser med tillförsikt framemot morgondagen. :)
Ingen idé att skjuta upp det.
Lobelia röstar på Breaktown

För att Break varit väldigt tyst och varken med ord eller handling visat någon större önskan att sälla sig till oss goda däremot så har hon flera gånger gjort tveksamma val som bidragit till våra stackars goda vänner dött.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp