Varulvslekbuketräff! [Varulvslek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså - @bumpo har en erbarmlig röststatistik men varför röstade hon på Jfrelin i DL3 om de sitter i lyan ihop?Jfrelin satt rätt taskigt till då men åas så var det ju hon eller Paddan så bumpo kanske passade på att alibirösta?
Äh, som jag tidigare sagt så lämnar jag det lite just nu och tar en av de andra.
Fast hon kunde ju röstat på @Lobelia iofs och undvikit att rösta ut en ond?

Gaah! Jag måste släppa @bumpo nu, vi får se vad hon röstar på idag.
 
Jag har hängt på bokmässan hela dagen och träffat både @Killaloe och @Lillelorden. Håller på att läsa ikapp mig och försöka få ordning på vad jag tycker på vagnen på väg till kompisar. Kommer inte vara jätteaktiv ikväll.
 
@Lobelia jag har inte försökt få igång någon röstning mot dig. Jag har reagerat på en av dina röster och kommenterat det och har röstat på dig EN gång. Sen reagerade jag på att du kallade den rösten hämndröst. Du var högt på min misstankelista (som vi märkt varit rätt fel) och sedan sjönk du. Vad mer vill du ha? Att jag ber om ursäkt för min röst på dig?
 
@Lobelia jag har inte försökt få igång någon röstning mot dig. Jag har reagerat på en av dina röster och kommenterat det och har röstat på dig EN gång. Sen reagerade jag på att du kallade den rösten hämndröst. Du var högt på min misstankelista (som vi märkt varit rätt fel) och sedan sjönk du. Vad mer vill du ha? Att jag ber om ursäkt för min röst på dig?
Men snälla @bumpo ta det inte så personligt, det är en lek. Jag misstänker dig men jag är inte säker. Givetvis vill jag inte ha en ursäkt, hjälp mig bara att rösta ut en Ulv och övertyga mig om att rösta på någon annan :)
 
När det gäller @Breaktown känns hon ond nu men det är mest för att det finn saker som talar för attt många andra är goda och då blir hon ond med någon sorts uteslutningsmetod därför vill jag hellre rösta på någon som gjort fler misstänkta saker.
 
Folk verkar så säkra på så mycket vilket känns läskigt. Själv har jag många frågetecken..

GA (värdelös förkortning btw, dör mig betyder det gemensamhetsanläggning vilket inte passar in så ofta i konversationen :D ) är väl den som jag så gott som säkert håller för god. Visst har hon möjligtvis skaffat sig ett utmärkt alibi men att ulvarna skulle välja att så en så krånglig väg känns osannolikt.

LenaH, och Grodan känns som Nyckeln ligger hos, kommer jag på deras roller så borde det mesta lösa sig. Men jag är lång ifrån säker på någon av dem.

Lobelia håller jag fast vid spelade helmärkligt i början. Men nu på slutet har hon mest gjort "goda" saker och är inte direkt överst på ulvlistan.

Bumpo är också ett frågetecken. Har agerat både rätt ulvigt och ettrigt, men rösten på Jfrelin får mig också att fungera. Plus att Bumpo är en sån där spelare som jag alltid tycker är ulvig.

Jfrelun måste väl nästan vara ulv, om inte annat pga uteslutningsmetoden.
 
Jag känner att jag inte har tid till leken och tre glas vin och en cider hjälper inte till att ordna upp mina tankar. Men just nu står @Jfrelin högst upp på min lista över misstänkta. Mest för det väldigt sena rösten på Myrten igår och jag har ju röstat på henne tidigare i leken. De misstankarna kvarstår också. Men med mitt värdelösa trackrecord i leken så borde hon vara god... Men eftersom jag inte har tid för leken och jag misstänker henne mest: bumpo röstar på jfrelin
 
Vågar jag ens fråga hur en gemensamhetsanläggning ser ut eller vad man nyttjar en sådan till? :crazy:

Det är inte så farligt, men jag undrar lite vad du fick för idéer i ditt huvud :rofl:

(En gemensamhetsanläggning är ett fastighetsrättsligt begrepp. En ga kan vara till exempel en väg eller en dagvattenanläggning som förvaltas gemensamt av flera fastigheter efter ett beslut enligt anläggningslagen :p )
 
Det är inte så farligt, men jag undrar lite vad du fick för idéer i ditt huvud :rofl:

(En gemensamhetsanläggning är ett fastighetsrättsligt begrepp. En ga kan vara till exempel en väg eller en dagvattenanläggning som förvaltas gemensamt av flera fastigheter efter ett beslut enligt anläggningslagen :p )
Alltså, jag vet inte men det första som dök upp i mitt huvud var en bastu. :o
 
Röstlista
Dag 5


LenaH röstar på Jfrelin
glömmerallt röstar på Jfrelin
bumpo röstar på Jfrelin
Lobelia röstar på Jfrelin
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp