Den leken (eller alla Robinson lekarna ) är ju episkaJag hade velat se nåt liknande bukes Robinson, där deltagarna blir tilldelade en alter ego och får gå in i olika roller. Tänk att få se tex Mi inte bara spela ond utan dessutom vara paow.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den leken (eller alla Robinson lekarna ) är ju episkaJag hade velat se nåt liknande bukes Robinson, där deltagarna blir tilldelade en alter ego och får gå in i olika roller. Tänk att få se tex Mi inte bara spela ond utan dessutom vara paow.
Finns bara en ”Paow ” för migJag hade velat se nåt liknande bukes Robinson, där deltagarna blir tilldelade en alter ego och får gå in i olika roller. Tänk att få se tex Mi inte bara spela ond utan dessutom vara paow.
Lekarna där alla hade nya nick och ingen visste från start vilka de var. Visst var det du @Paddington som höll i den första ? Har för mig att jag var medLL på denDen leken (eller alla Robinson lekarna ) är ju episka
Ja det stämmer att jag var LL för den och för alla Robinson-lekarna. Gud var roliga de var!!Lekarna där alla hade nya nick och ingen visste från start vilka de var. Visst var det du @Paddington som höll i den första ? Har för mig att jag vad medLL på den
Man fick verkligen tillfälle att gåJa det stämmer att jag var LL för den och för alla Robinson-lekarna. Gud var roliga de var!!
och det finns bara EN @paow
Japp en klassiker !!Alltså, jag är sjukt sugen, men min helg är galet uppbokad, hjälpa kompis att flytta, middag ute med vänner på lördag och titta på hus och 50 års kalas på söndag. Men vad sjutton, man kan all tid gå på toa!
Kinesiska Muren är nog en av de bästa skapelserna nånsin. Till och med jag garvar högt trots att det var mitt alter egoAlltså, jag kan ju inte glömma Kinesiska muren och te-ceremonin i den här leken
https://www.bukefalos.se/threads/sveriges-maesterkock-ulvlek.1458649/
Fan jag som är så ung ska på 40-års kalas. Det kan bli episktAlltså, jag är sjukt sugen, men min helg är galet uppbokad, hjälpa kompis att flytta, middag ute med vänner på lördag och titta på hus och 50 års kalas på söndag. Men vad sjutton, man kan all tid gå på toa!
Toaletternas kamp! En duell i lekenFan jag som är så ung ska på 40-års kalas. Det kan bli episkt
Jag ska ev iväg till helgen jag med, så det blir trekampToaletternas kamp! En duell i leken
Har bara läst de första 5 sidorna men alltsåAlltså, jag kan ju inte glömma Kinesiska muren och te-ceremonin i den här leken
Så djävla rolig lekHar bara läst de första 5 sidorna men alltså
Det bara fortsätterHar bara läst de första 5 sidorna men alltså
Åh, måste läsa denna tråd, verkar helt magisk än så längeAlltså, jag kan ju inte glömma Kinesiska muren och te-ceremonin i den här leken
Jag är rätt sugen på en till lek, men hade gärna sett att den började lite senare i veckan? Typ fredag eller lördag? Börjar den tidigare får jag se hur jag görLL: Paddington
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3. qitis
4. Harrysen
5. Habina
6. Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Snurrfian
9. Hedinn
10.
11.
12.
Märker det, har varit tvungen att ta paus några gånger pga kramp i magen av allt skrattDet bara fortsätter